1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de kysvaly, 12 Oct 2009.

  1. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    incearca sa depistezi o alta problema daca exista si lasa injectoarele la urma..sau inverseaza.le.ti.a schimbat si o.ringurile cu unele noi?
     
  2. misu a4131cp 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a4,1.9 tdi(awx) 131cp
    au schimbat si oringurilema gandeam sa ma duc cu masina acolo si o pun pe tester la ei sa vada ca nu sunt in parametri daca tot mi-au dat garantie la ele si poate rezolva ei treba cumva Dar problema este ca imi trebuie o stampila pe certificatul de garantie precum ca le-am montat la un service autorizat rar iar eu le-am montat acasa cu un prieten care lucreza la un service autorizat rarnu stiu ce sa mai fac dar o sa incerc sa le si inversez
     
  3. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    uuuuuuuu...pai vezi cum faci.nu.ti fa probleme mai mari.pacat sa pierzi garantia la ele atat de devreme.du.te si monteaza.le la un service calumea,poate asta va face diferenta
     
  4. misu a4131cp 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a4,1.9 tdi(awx) 131cp
    acum injectoarele sunt montate pe masina,ce sa fac sa le demontez si sa duc masina la service remorcata?nu stiu ce o sa mai fac in continuare Oricum multumesc de sfaturi si va doresc la toti o seara buna Astept in continuare pareri.
     
  5. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    Masina cum merge?trepideaza,intrerupe?
     
  6. misu a4131cp 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a4,1.9 tdi(awx) 131cp
    masina trage merge intreruperi nu am decat la pornire cateva secunde dupa ce porneste mai mult la rece si mai putin sesizabil la cald
     
  7. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61
    Compatibilitate inlocuire si reglarea injectoarelor PD

    Am o mare dilema.
    Trebuie sa schimb 1 (sau mai probabil 2) injectoare la masina mea.
    Am primit o oferta de injectoare si nu stiu ce sa fac.
    Masina mea: A4 B6, 131 cp, AWX, an 2001, cod inj Bosch 0414720204 PDB 008
    Masina donor: A4 B6, 131 cp, AWX, an 2002, cod inj Bosch 0414720209 PDB 013
    Tipul de la dezmembrari mi-a spus ca daca vreau sa schimb numai 2 bucati, probabil nu se vor potrivii. Trebuie sa inlocuiesc tot setul si asa o sa mearga. Tipul pare a fii serios, am mai cumparat de la el.
    Voi ce parere aveti, merge sa schimb numai 2 ? Daca schimb toate 4 o sa mearga sigur (cum sustine si tipul)?
    Multumesc si astept raspunsuri
     
    adiyiy apreciază asta.
  8. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    pai si daca iei tot setu si nu merge nu ti le primeste inapoi ?! asa ar fi fair play daca el spune ca o sa mearga si poate nu o sa mearga ...

    oricum de preferat este sa pui acelasi cod . mai incearca cu o cerere aici http://www.dezmembrari.ro/adauga_solicitare_piese.php
     
  9. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61
    Revin cu noi informatii dupa ce am facut o scanare cu ajutorul colegului "eminence". Rezultatul se vede in imagine, dar pentru ca asta este prima poza atasata de mine, am sa descriu rezultatul, da` de nu reusesc sa pun poza. Deci am obtinut aceste rezultate pe injectoare: +2.99, -0.73, +0.02, -2.64. De numarul 1 stiam ca este mort, dar de celelate ce ziceti (de nr. 4) ????

    Dupa ce m-a sunat mecanicul, dilema mea este si mai mare. :confused: Mi-a propus sa cumpar un set nou de injectoare din Ungaria (are el ceva relatii) pentru suma de 2400 RON ( foarte ieftin comparativ cu cat este la reprezentanta, cu ~75%). Pana acum totul era grozav, doar ca codurile nu corespund exact cu ce am eu in masina. Explicatia data de el este ca s-au schimbat codurile de atunci. La unul din coduri de pe injectoarele mele apare 038130073 Q. Cele noi nu se termina in litera Q, se termina in BA. Eu i-am dat absolut toate informatiile despre masina si asta a gasit.
    Problema cea mare este ca nici el nu imi poate garanta ca o sa mearga.
    Ce dracu sa fac? :banghead: Ati auzit, stiti ceva despre asta? S-au schimbat codurile? Voi ce ati face in situatia asta? Daca e nevoie de un injector parca e mai sigur sa iau de la reprezentanta, daca imi trebuie 2...:banghead:
    AJUTOR! ! !
    http://img151.imageshack.us/img151/8348/injectoare.jpg
     
  10. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61
    Dupa ce am umblat o zi intreaga si am discutat cu mai multe firme am ajuns la concluzia ca este adevarat schimbarea codurilor. Pare a fii o chestie pur "marketing". Deci baietii au schimbat litera Q in BA la injectoarele fabricate mai recent.
    Am urmarit sfatul lui LevY si deja m-am contactat doua dezmembrari care au injectoare cu codul pe care caut. Multumesc de sfat :icon_thumright:
     
  11. Katamoni

    Katamoni 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A3 Sportback 1.6 facelift 2009
    Faptul ca au schimbat codul cu Q in BA poate fi o imbunatatire adusa de producator. Pentru valorile prezentate - regula e simpla: suma celor patru trebuie sa dea aproximativ zero. Cum 1 e defect celelalte 3 "incearca" sa il corecteze (o functie a ECU pentru functionare cat mai buna si silentioasa).
     
  12. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61
    Multumesc de raspuns. Deci valoarea de pe nr. 4 nu este ingrijoratoare, o sa schimb doar primul. :rockwoot:
    M-a indus in eroare mecanicul, defapt nici el nu mai stia ce se intampla, a rotit injectoarele intre ele si unul din injectoare a "revenit" in functiune (daca e posibil asa ceva). La prima diagnoza a spus ca e nevoie de doua...dupa care nu mai stia...
    Oricum sper sa fie nevoie doar de un injector!
     
  13. Katamoni

    Katamoni 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A3 Sportback 1.6 facelift 2009
    Valorile mari (fixe- ce nu se modifica in functionare) sunt date, de obicei, de injector defect. Valoare negativa mare poate fi data si de un reglaj deficitar. In momentul rocadei, automat a refacut si reglajul. De aici poate aparea acea "revenire". Atentie si la cablajul injectoarelor (contacte slabe in conectorii acestora).
     
  14. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Incerci nr 1 si nr 4 pe un banc special unde se testeaza injectoarele,unul dintre ele este dus sigur.

    Incepand de la numarele acestea de sasiu :8E-2-132 797 si :8E-2-136 687
    codul nou este acesta
    AUDI :
    038 130 073 BA
    SEAT :
    038 130 073 BA
    SKODA :
    038 130 073 BA
    VW :
    038 130 073 BA

    Febi vinde unul singur la 700 e/buc.
    Exista de vanzare si kit de reparatie Kit de réparation, injecteur ELRING 434.650 aprox. 20 euro.
    Nu am idee daca are succes acest kit.
     
  15. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61

    Ce este un banc special?
    Imi este f important sa stiu de cate injectoare am nevoie, pentru ca daca e sa schimb doua, deja mi se merita sa cumpar un set intreg.
    In ceea ce priveste kitul de reparatie am auzit de el doar cand cautam injector, dar dupa cate am citit aici pe forum, am inteles ca nu prea se pot repara injecoarele PD (nici cu ultrasunete). De asta nu am cumparat kitul, sa nu fie doar o pierdere de vreme. Mai bine schimb injectorul.
    Totusi firmele care vand injectoarele au tendinta sa-ti ofere ceva reduceri in caz in care predai cel defect. Tot ei au de vanzare injectoare "reconditionate" care defapt sunt cele defecte preluate si reparate. Deci se pot repara, dar probabil e foarte greu.
    Ar fi de folos sa stiu (si pe viitor pentru cei care se vor lovi de nevoia schimbari de injectoare) daca se pot inlocui toate 4 cu altele cu coduri diferite de cele originale dar aceleasi intre ele?
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Sunt firme/serviceuri care au bancuri speciala de proba pentru injectoare
    in felul acesta o sa stii care e dus sigur,care este pe duca etc stii ceva sigur
    nu pe ghicite;mai ales ca un injector de PD costa ceva.

    Faci o cautare pe net si o sa gasesti in zona ta unde poti sa mergi sa le probezi.;)
     
  17. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61
    Cum citesc si invat mai mult despre aceasta problema am impresia ca e foarte complicata. Parca simt ca masina are o forma de tumoara maligna de care nu va scapa niciodata. Acum bancul de probe injectoare m-a lovit din plin. Am crezut ca prin citirea cu Vag iti da o diagnoza sigura. Cautam banc de probe pentru injectoare PD in zona mea, dar nu am gasit in apropiere.
    Am programare pe joi la un service pentru schimb de injectoare cu unele SH (care corespund cu codurile mele). Ramane de vazut la ce parametrii o sa functioneze motorul cu acestea.
    Sper sa fie OK si sa scap de problema.
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cu injectoare Sh uri...cum ti o fi norocul.
    Daca putea i sa le probezi stiai sigur care este si cum stai si cu celelalte.

    Vagul citeste valorile insa nu stii sigur care compenseaza si care este defect se pot face permutari intre ele iar cu putina logica il dibuiesti pe cel cu pricina.
     
    Ultima editare: 5 Apr 2010
  19. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61
    incredibil...

    Incredibil dar adevarat! am fost ieri la mecanic (ABC Car Alesd, jud Bihor), un service care are si dezmembrari auto (sau invers :) ).Mi-a placut seriozitatea cum au lucrat (inafara de faptul ca mi-au murdarit cotiera) recomand celor din zona. Am fost pentru ca m-au contactat ei ca au injectoarele de care am nevoie, am zis mai bine imi monteaza ei, daca merg platesc (decat sa-mi trimita prin curierat).
    Am facut testul injectoarelor cu VAG si rezultatele au fost acestea inainte de inlocuire: +2.99 +0.02 +0.4 -2.8 . Zice ca e clara treaba, nr. 1 si nr. 4 trebuie schimbate. Dupe ce mi le schimba rezultatele. -1.6 +1.5 +1.5 -1.8.
    Vine patronul, se uita la rezultate si zice ca inj 4 nu merge bine. O sa mi-l puna pe al meu inapoi. Trece la treaba mecanicul dar valoarea pe 4 iese -2.9. Tot nu-i bine! Deja nimeni nu mai intelegea nimic.
    Pana la urma mi-au repus injectoarele mele si am pus pe VAG de curiozitate sa vedem ce valori da (pe mine ma nelistea faptul ca pe nr 2 si nr 3 oscileaza valorile asa de mult).
    Rezultatul a iesi identic cu ce am primit prima data +2.99 +0.04 +0.4 -2.8.
    Intelege cineva ce se intampla? Ma ingrijoreaza cele doua din mijloc (ca celelalte sunt moarte) de au oscilat asa? Sa fie probleme si cu astea?
     
  20. Katamoni

    Katamoni 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A3 Sportback 1.6 facelift 2009
    Incearca si inlocuieste doar injectorul nr.1 . Dupa inlocuire, verifica reglajele la toate injectoarele (se strange surubul de reglaj la maxim si apoi se desface o jumatate de tura). Incearca si o verificare de compresie.
     

Distribuie pagina asta