1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de kysvaly, 12 Oct 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Gresit sfat Katamoni referitor la reglajul injectorului. In functie de codul motorului surubul de reglaj al injectorului se regleaza intre minim 180 grade si maxim 270 grade ca deschidere.


    O zi buna
     
  2. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61
    Nu inteleg despre ce reglaje vorbiti. Adevarat ca nici nu ma pricep, doar trag cu ochiul la ce fac mecanicii. Deci cand imi pune injectorul/ele mi le fixeaza in mototr in 3 puncte:
    1. chiar langa injector in partea spre fata masinii cu un surub
    2. deasupra injectoarelor vine ca un pod o parte metalica care fixeaza doua injectoare deodata. asta este sustinuta de 4 suruburi destul de lungi (5-7 cm)
    3. chiar deasupra injectorului care se stange cu o cheie de 16 (cred)
    Inainte de a trece la pasul 3 mecanicul mi zis sa pun masina in a cincea si a trad de ea in fata, cred ca sa le regleze in felul asta dupa care a strans. A strans la maxim! (asa am vazut eu)
    Nu inteleg de ce se modificau valorile de pe nr2 si nr3. Cu cele doua din dezmembrari mi-au iesit si cele doua din mijloc cu problema (+1.5), cu setul meu ies bine...
     
  3. Katamoni

    Katamoni 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A3 Sportback 1.6 facelift 2009
    Daca am gresit, imi cer scuze.
    Pentru
    A4 cod model 8D2
    pentru motoarele: AJM si ATJ se strange la maxim si se slabeste 225 grade
    A4 cod model 8E2
    pentru motoarele: AVB si AVF si AWX se strange la maxim si se slabeste 180 grade
    Scuze daca m-am referit doar la motoarele mai noi.
     
    1 persoană apreciază asta.
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Katamoni@ are dreptate in legatura cu inlocuirea,se scoate doar un injector si se permuta cel nou inlocuind pe rand fiecare injector si scoase valorile si se compara.
    Cel nou doar compenseaza logic pentru ca este doar nou:think:
    Daca este unul nou si este permutat se pot analiza corect valorile dar daca este sh cum ti am mai spus... cum ti o fi norocul.
     
    Ultima editare: 10 Apr 2010
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pai vedeti colegul Katamoni ca se poate. Acelasi lucru (diferenta de strangere a surubului de reglaj al injectorului) este valabil si pentru motoarele mai noi si care au coduri care incep cu litera B.


    O seara buna
     
  6. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61
    Eu asa am in cartea de service sub numar de sasiu (WAUZZZ...): 8E2 0N4 0246053.
    Oare nu o sa mi se potriveasca, codurile insirate de tine sunt total diferite :(
    Ramane de vazut, oricum am comandat un set intreg. Asa trebuie sa mearga, nu?
     
    Ultima editare: 14 Apr 2010
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Se potrivesc,seria ta de sasiu se incadreaza cu seriile ce le am pus.
    Incepand cu seria 8E-2-136 687 ...> tu ai 8E-2-246053 .
    Sa ne spui cum merge cu ele.:hi:
     
  8. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61
    Multumesc de raspuns. Am comandat injectoarele, imi ajung duminica si sapt viitoare le vom pune la treaba. Am sa va tin la curent cu rezultatele :thumbs-up:
    Sper sa am vesti bune :)
     
  9. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Deci pana la urma pe toate le schimbi?
     
  10. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61
    Da, dupa ce nu am reusit sa rezolv nimic din dezmembrari... Asta e, numai sa mearga!
     
  11. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61
    Am rezolvat!

    Am rezolvat problema! Am schimbat cu 4 injectoare noi cu cod 038130073 BA si au disparut trepidatiile. Parametri obtinuti dupa schimbare au fost (aprox ca ne le tin minte exact): -0.24 -0.16 +0.1 +0.26 .
    Acum inteleg care este treaba cu acele 180 de grade date inapoi. In cazul meu mecanicul a dat inapoi 220 de grade, nu stiu de ce, dar masina merge bine si parametrii sunt care am trecut mai sus.
    MULTUMESC pentru ajutor si sfaturi, am avut emotii mari la mecanic pentru ca daca nu se potriveau pierdeam practic banii platiti pe injectoare si nu mai avand alta solutie ajungeam la dealer-ul Audi (si acolo scorurile sunt cam periculoase).
    Chiar si mecanul avea emotii, el fiind cel care mi-a recomandat omul de la care sa cumpar injectoarele si daca nu se potriveau aveam garatie "money back".
    Totul e bine daca se termina cu bine, ramane sa gasesc cumparator(i) petru injectoarele vechi (bune) sa mai recuperez niste banuti.
    MULTUMESC inca o data!
     
  12. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Bine ca ai rezolvat. Pana la urma cate din injectoarele vechi sunt bune?
     
  13. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61
    Asta este greu de zis, fiecare mecanic cu parerea lui. Unul zicea ca 2 merg, altul ca 3... Oricum eu am marcate, stiu care este care si scot doar 2 la vanzare.
     
  14. geo69 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi A4, 1,9 Tdi, 96kw, 2002
    Dar pana la urma cat ai platit pe patru injectoare noi si de unde le-ai luat?
     
  15. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61
    Dupa ce am schimbat injectoarele masina consuma un pic mai mult. Adica, pana atunci pe BC imi arata 4.8l/100km (max 5) la drumuri lungi iar acum imi da cu aproximativ 1l mai mult, adica 5.8l/100km.
    Iar i-am facut comsumul "la plin" (cu injectoarele vechi) cu caiuciucuri de iarna, schiuri+snowboard pe masina, bagaje full in masina si 2 persoane. Mi-a iesit 6%.
    Vara (injectoare noi) cu cauciucuri de vara, bagaje full in masina si 2 persoane imi da tot asa 6-6,2%.
    Prin bagaje full inteleg ca si bancheta din spate sunt bagaje, deci nu este problema ca ma plang ca consuma masina, sunt f multumit de consum, doar ca dupa ce am pus cele 4 injectoare noi, parca a crescut consumul. E normal? Si acum BC-ul da un consum mai apropiat de realitate, mult mai precis decat cu injectoarele vechi.
     
  16. stress83 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    audi A4
    Salut
    aceeasi problema am avut si eu.Trepida la relanti.Dar in mers nu se simtea absolut nimik.Dupa ce am skimbat 2 injectoare merge ca noua.La valorile care le zici tu,daca schimbi doar un injector sau 2,o sa se modifice si valorile celorlalte 2 neschimbate.
    Dar mai mult ca sigur...cat de curand trebuie s ale sckimbi pe toate.
     
  17. mircioi83 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audiA4, 1.9, 2003
    injector??

    salut am si eu probleme cu un audi a4 2003 131cp.
    am o deviatie de 2.99 pe injectorul 4 ....am mai mers cu masina asa si acum imi da o valoare de -3.01 si pe injectorul 3.am luat un injector si l-am pus la 4 dar a ramas aceeasi valoare de 2.99.am luat injectorul nou si l-am pus si la 3 si imi da o deviatie de -3.01.cum imi datea si cel vechi.stie cineva ceva despre problema asta.problema a aparut dupa 30 km dupa ce am facut schimbul de ulei filtru de motorima filtru de polen filtru de ulei. are cineva vre-o idee?multumesc
     
  18. fredrox 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi a4 2002 tdi 1.9 cmc 131 cp
    am si eu o intrebare
    nu mai deschid alt topic
    am trepidatii la pornire motor rece
    am verificat injectoarele si mi-a dat
    +1.04
    -0.64
    -1.98
    -1.55

    cand sunt cu "-" inseamna ca nu trag sau ca scapa sau ..
    citisem ceva de genu ca media lor tre sa fie aproape de 0
    la mine e -3.13
    cand e infundat un injector e cu "+" sau "-"
    am inteles ca nu pera sunt multe de facut in stadiu asta
     
  19. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61
    Eu am avut trepidatii doar la cald!, nu stiu ce sa zic, nu prea ma pricep si de asta am deschi si eu acest topic. parca cu plus e problema, dar...mai bine cauti pe forum si daca nu gasesti nimic asemanator, deschizi o discutie proprie. Noroc!
     
  20. fredrox 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi a4 2002 tdi 1.9 cmc 131 cp
    ce inseamna cand e cu "-" da pe afara sau e gatuit injectoru ?nimeni
     

Distribuie pagina asta