1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de kysvaly, 12 Oct 2009.

  1. weasel 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2010
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi awx b6 8e 2002avant
    Pai am tras numa de ea (de mufa), iese mai greu ca si mie mi-a fost frica sa nu o rup dar am tinut cu un patent partea de jos si am tras-o afara.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Dec 2011
  2. popjan75 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    barlad
    Masina:
    audi a4.1,9,2002
    mersi frumos o sa incerc si eu astazi
     
  3. syka 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2012
    Locație:
    arad
    Masina:
    A5 1.8tfsi an 2010
    Salut,
    Am si eu probleme cu un injector. Dupa ce am mers pe un drum rau a inceput sa scoata fum negru si sa mearga in trei. Se poate sa fie de la fire ? Mai am aprins si ABS si ESP . Rog ajutor.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Feb 2012
  4. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Da jos capacul si verifica mufele. Este posibil sa fi sarit vreo mufa de la vreun injector. Dar mai intai fa-i o diagnoza si vezi ce erori ai. Nu mai merge cu ea asa.

    Cheers,
     
  5. c_andrei Guest

    Ziua buna! Am facut si eu o diagnoza in relanti si in mers la injectoare si valorile sunt bune. Motorul porneste bine, merge bine, cosuma normal, dar...am observat ca doar in treapta a 4-a si doar aproximativ in jurul turatiei de 2000 rpm am o vibratie ciudata in motor, si pare ca nu merge regulat. E ca si cum ar da foarte putin in nas, dupa care se accelereaza....si tot asa. Variatiile sunt aproape insesizabile, dar eu le-am simtit si clar ca e o problemuta pe undeva. Motorul este 1.9 pd brb, si are aprox 155.000 km reali. Ceva sugestii si idei?
     
  6. BEBE_BEBE

    BEBE_BEBE 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI 2003
    Si la mine tremura masina dupa ce se incalzeste putin si relatiul este mai mare decat ar trebui. Recent am schimbat cureaua de distributie m-am gandit ca poate se rezolva dar nimic. :(
    Atasez o imagine cu valorile de la vag com.
    untitled.jpg
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Apr 2012
  7. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Regleaza relatiul mai jos, undeva pe la 820 si sar putea sa scapi de vibratii. Incerci mai multe valori sa vezi cum se comporta.
     
  8. BEBE_BEBE

    BEBE_BEBE 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI 2003
    Am reglat relantiul la mai multe valori momentan este la 820 au mai disparut vibratiile dar nu de tot.Ce altceva ar mai putea fi are niste intreruperi te scutura putin iar merge si tot asa injectoarele sunt ok?
     
  9. VALI B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2012
    Locație:
    CLUJ
    Masina:
    AUDI A4 19TDI 2001
    Salut,
    Am cumparat si eu masina din anglia si dupa ce am luat-o mergand spre casa inainte sa vin in Romania ploua si dintr-o data nu s-a mai accelerat. Am sunat un mecanic si mi-a zis ca a ajuns apa la pedala de acceleratie. A venit a uscat acolo a pus la loc si i-a dat un pic de avans deoarece a zis ca isi revine la normal cu timpul si am venit cu ea in tara.
    Zilele trecute am pus-o pe tester si doua dintre injectoare nu functionau in parametrii normali. Trebuie sa le schimb ? Sunt foarte foarte scumpe, 3200 unu nou. Se pot repara ? Se poate ca din cauza acelui avans sa se fi stricat ? Se poate ca sa dea acei parametri la tester si eronat ? Sa fie doar infundate. Nu trepideaza si trage foarte bine masina. Ce parere aveti ?
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iun 2012
  10. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Vali care sunt valorile care le ai pe injectoare ????
    Vezi ca in legatura cu apa ajunsa la acceleratie se poate sa iti fie infundate gaurile de scurgere de sub pompa de frana si baterie si asa a ajuns apa la acceleratie !!!

    Si eu am o problema cu trepidatul la relanti dar numai cand am clima pornita !!! Daca cresc putin relantiul nu se mai simte. Oare urmeaza sa am probleme cu compresorul sau este normal ??? Multumesc anticipat !!!
     
  11. donici

    donici 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2012
    Locație:
    matca
    Masina:
    a4 1.9 2007
    Salut,
    Cine stie cat ar ajunge un injector sa l repar (reconditionez) am unul cu probleme. Am fost cu masina la tester si mi-a iesit un injector cu rosu si mi-a spus domnu de acolo ca se poate reconditiona. Cod motor 1,9 BRB.
    Stie cineva unde si ce pret ? Cod injector: 038 130 073 BP
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Aug 2012
  12. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Donici,

    Ia da si noua sa vedem testu ala ( ca mor de curiozitate ce era cu rosu si cu ce a testat?). Masina merge bine? Simti tu ca nu trage sau ce? Poate esti doar speriat...
     
  13. donici

    donici 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2012
    Locație:
    matca
    Masina:
    a4 1.9 2007
    Am desfacut chiulasa si ala care face probleme a fost schimbat cu unul reconditionat de vechiul proprietar are codul cu X la urma. Ce-i de facut ?
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Aug 2012
  14. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Daca nu ai raspunde cu o intrebare la o intrebare poate te-ar ajuta cineva...
     
  15. donici

    donici 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2012
    Locație:
    matca
    Masina:
    a4 1.9 2007
    o intrebare....pot pune alte injectoare cu alt cod ca nu gasesc codul asta 038 130 073 BP
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, nu poti. Nu exista sa nu gasesti. Au la reprezentanta. Stiu ca acolo au un pret prohibit dar nu ai ce face.
     
  17. dukku 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2009
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A4 Allroad 3.0 TDI
    Salut! Ce nu le-ai spus colegilor de pe forum insa mi-ai spus mie pe discutia pe pessenger este ca ai zgomot in filtrul de aer uneori si doar in acele minute cand motorul are bataia in filtru ai acele valori pe inj 3 corect?

    Orice mecanic fie el si de dacie stie ca bataie in filtrul de aer inseamna supapa de admisie care nu se inchide bine.

    Asadar - de vazut - ori e tachet care ramane umflat si nu mai permite inchiderea supapei ori e supapa arsa .
    Personal am intalnit la 1.9 tdi AWX tachet troznit si aveam 3.0 pe injector intrucat valoarea aceea este COMPENSAREA pe care o face ECU pe fiecare injector. Nu inseamna neaparat injector defect.

    Eu as face in felul urmator (cum dealtfel ti-am si spus)
    1) Schimbat tacheti admisie pe cilindrul respectiv ( eventual faci un test de compresie sa vezi daca scapa compresie mai intai)
    2) daca nu e din tachet - desfaci chiulasa si o trimiti la un mester sa ti-o gadile la supape

    P.S.
    Codul cu X de la injector inseamna ca este injector reconditionat de fabrica - nu e problema.
     
    Ultima editare: 13 Aug 2012
  18. dukku 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2009
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A4 Allroad 3.0 TDI
    Pentru test de compresie la motoarele 1.9 tdi din generatia veche ( AWX , AVB AJM , AVF ) bujia incandescenta se potrivea cu cea de la Logan - asadar puteai face un test de compresie la orice reprezentanta Dacia.
    La motorul tau nu stiu daca se potrivesc cu vreun motor de la renault.

    P.S. Vezi ca la testul de compresie trebuie sa prinzi motorul cu chilotii-n vine - adica sa ii faci testul cand are bataile in filtru . Se dau bujiile afara si se masoara presiunea pe fiecare cilindru . Daca sunt diferente mari intre cilindrii ala mai slab e cu buba.
     
  19. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Va salut.

    Fratele meu este posesorul unui A4 din 2002 cu motorul 1.9 AWX de 131 CP. Recent a inceput sa aiba probleme cu indicatorul de motorina si cand a scos pompa din rezervor ca sa curete contactul de la litometru a observat ca tot ansamblul era plin de ulei. Practic el are ulei in rezervor si nu stie daca e normal sau nu, daca a fost adaugat manual sau exista vreo problema si uleiul s-a intors pe retur in rezervor. Cineva i-a zis ca ar putea fi un o-ring ciupit la injector insa lui nu ii scade deloc nivelul uleiului sau cel putin insesizabil dupa cateva mii de km. Ce parere aveti?
     
  20. Guest 33713 Guest

    Eroare injector ?

    Salutare,
    ma confrunt cu urmatoarea situatie, la un Passat 3B3 1,9 PD. Cind se ajunge la temp de lucru apare eroarea de ABS+ESP pe bord si matorul are mersul neregulat, tip "mers in 3"
    Diagnoza da missfire pe cyl 3 si eroarea de injector:
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18076/P1668

    Despre EGR se stie ca e dus, am facut mai multe log-uri in vit 3, pina sa apara eroarea pare totul ok, dupa eroare se duc toate...probabil de la mers in recovery mode.
    Ati patit asa ceva? cum s-a rezolvat, accesul la injectoare si cablaj nu e deloc facil :(
    Multumesc, va doresc o zi buna
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Oct 2012

Distribuie pagina asta