1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injector cu fir la motor 2.5 TDI A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Ciprian-G, 14 Apr 2009.

  1. redface_vali 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
    mufa injectorului este una din cele doua mufe de laga filtrul de motorina. Daca te uiti in dreptul injectorului la imbiarea capacului de la chiuloasa cu chiuloasa vei vedea ca iese un fir. Acesta este firul injectorului si daca urmaresti firul vei vedea ca ajunge undeva langa filtru de motorina. Din experienta mea, nu cred ca rezolvi ceva daca scoti mufa.
     
  2. narcotic21

    narcotic21 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI 150 CP
    Am gasit mufa, multumesc mult pt ajutor. ;)
     
  3. eu.shumy 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6,2.5TDI,2000
    Salut,
    Am si eu o intrebare: ce simptome aveati cand v-a cazut injectorul cu fir ca am si eu o problema si nu stiu daca e de acolo sau nu. Am pus vag com pe masina nu imi da nici o eroare dar daca o tin la 1800 de turati masina are o mica trepidatie si nu stiu de la ce si ma gandeam sa nu fie verun injector. Parca nu are vlaga masina stie cineva ce ar putea sa aibe ?

    Salut,
    Cum ai reglat avansul la masina, ai vreo schema ceva ca as dori sa il reglez si eu si nu stiu cum ? :crying:
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Sep 2012
  4. Baghera2012 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.5 TDI Quttro, 2003
    Probleme cu injectoru "cred"

    Salut la toata lumea am achizitionat de curand un Audi A6 2.5 TDI Quattro 180PS cod motor AKE din 2003, si am foooarte multe probleme cu masinuta asta, iar acum am o problema zic eu mai delicata.... Eu sunt undeva in Italia si pe drum spre aici am pierdut aproape un rezervor daca nu si mai bn de motorina din cauza unui injector... Acum intrebarea mea este urmatoarea: daca nu am nicio eroare in bord poate fi de la injector sau din altaparte? Eu am fost cu ea la un mecanic aici si mia zis ca nare nimic si mia pus o garnitura metalica la conducta aia de se infileteaza pe injector da masina porneste fooarte greu la rece si mai nou a inceput sa arunce motorina mai rau ca inainte si intra masina in trepidatii cand e in sarcina cu cutia de viteze ( cutie tiptronic ). Va rog datimi si mie un sfat cum as putea rezolva asta... Adica daca skimb injectoru sau conducta aia, sau cine stie ce altceva sa fie..... Multumesc
     
  5. Baghera2012 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.5 TDI Quttro, 2003
    Nimeni nu stie sami dea si mie un sfat ceva...???:(
     
  6. vidoo

    vidoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2011
    Locație:
    Câmpulung Muscel
    Masina:
    Audi A6 ALLROAD, 3.0 TDI 2008 ASB
    conducta injector

    Schimba conducta de la injector in primul rand. daca are un mers neregulat dupa, trebuia schimbate toate, pentru ca din cauza conductelor necalibrate egal sau a pierderilor de motorina , apar trepidatii, scaderi de putere, pentru ca ECU o ia razna incercand sa egalizaeze presiunile pe injectoare, te poti convinge cu VAGCOM-ul, daca citesti valorile de injectie , avansul etc.
     
  7. ruben1990 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2009
    Locație:
    salaj
    Masina:
    a6 2.5 tdi tiptronic avant 150hp
    injector cu fir

    salut imi da pe ecu eroarea

    00542 - needle lift sensor (g80) 30-10 - open or short to plus - intermittent

    masina se comporta tipic defectiuni injectorului cu fir

    am verificat injectorul e in parametri 90 ohmi si 120 la cald
    am cumparat un alt injector identic din dezmembrari,l-am inlocuit si nu imi dispare eroarea
    am verificat tot cablajul de la ecu pana la injector de la injector la ecu si e ok
    am cautat pe toate forumurile posibile si toti au rezolvat fie prin inlocuirea de injector cu fir fie conntacte imperfecte,

    ce altceva ar mai putea fi?
     
  8. vidoo

    vidoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2011
    Locație:
    Câmpulung Muscel
    Masina:
    Audi A6 ALLROAD, 3.0 TDI 2008 ASB
    Verifica daca ecu alimenteaza si citeste injectorul cu fir, pune un voltmetru in paralel , porneste motorul si vezi ce tensiuni ai la ralanti, la 2000rot/min, la 4500rot/min.Bineinteles verifica daca injectorul cu fir nu a fost schimbat inainte de a achizitiona tu masina in sensul ca ar putea sa nu fie cel specific motorului tau.In ce sens se schimbă mersul motorului daca scoti mufa injectorului cu fir? pornire, zgomot, trepidatii, putere, erori.
     
    Ultima editare: 18 Feb 2013
  9. danyms15ely

    danyms15ely Banned

    Înscris:
    19 Oct 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    audi A6,nou A2 1,4Tdi,audi allroad 2,5tdi BAU 179cp
    Salut tuturor,
    Cred ca ne lovim toti de aceeasi problema a injectorului cu fir. La codul motor BAU codul piesei este 059 130 202 F.,
    Referitor privind intrebarea la care nu raspunde nimeni daca in functionarea electroniciii din injectorul de pe chiulasa dreapta, crste sau nu creste consumul ei bine cred ca da.
    De ce am constatat asta ? Pentru ca eu la motor 2.5 tdi BAU, consum 8/100 extern la mers forate, foarte usor si 13-16/100km in oras, iar in medie cam 10-11/100km.
    Enorm mi-a spus un prieten care lucreaza la o reprezentanta. Consumul ar trebui sa fie undeva la 6,5-7,5 afara si maxim 11-12 oras. Atunci am facut o diagnoza si surpriza eroare voastra a devenit si a mea. Insa, ceva ciudat, la mine motorul merge perfect, trage destul de bine si nu am nici o alta erore pe bord. Azi am sunat la cineva care vinde stul de injectoare la 650 ron. Ma mai gandesc sa vad ce o sa fac, oricum, cei de la audi nu au pus de nebuni acea electronica pe acel injector daca mergea si fara, deci logic ar trebui sa existe o explicatie. Clar este ca deocamdata nu le repara nimeni si costa cam 1500 ron nou marca Bosch.
    Astept parerile voastre si poate o sa il schimb pana atunci va dau un sfat: luati un aparat de masura si masurati rezistenta injectorului. Ea trebuie sa fie intre 80 si 160 Ohm sa arate continuitate. Daca este intrerupta continuitatea este clar ca rezistenta electronica a injectorului s-a defectat. Ca si un sfat: inainte de a cumpara injectorul cu fir luati un aparat de masura si verificati + la + si - la - .
    Astept si alte pareri. Multumesc :arco:
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mar 2013
  10. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Daca doriti sa achizitionati un injector cu fir sh treaba e foarte simpla:cautati la dezmembrari acelasi cod de injector(difera la AKE de AKN sau AFB),cauti pe cineva cu VAG-com il pui in mufa de pe masina si daca eroarea cu el se sterge inseamna ca e bun electric,mergi apoi la un pompagiu si il verifici mecanic,trebuie sa aiba diuza buna si 190 de bari min.-220 maxim (daca diuza e mai buna la cel defect se pot schimba intre ele)Abia acum se poate monta pe motor.Daca nu e bun nu il montezi il dai inapoi,cauti altul,in acest mod nu va costa decat vreo 30 de lei diagnoza si 10 lei la pompagiu.Acest injector este foarte imortant deoarece ECU poate controla avansul(momentul injectiei)care fructueaza in functie de temperatura si de turatie.Cand acesta este defect calculatorul lucreaza in avarie iar valorile perfecte care le aveti sunt false.
     
  11. BoOoGdaN 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi a6 AKN 2.5 v6 2000
    Salut. Mufa nu se afla pe injector daca asa credeai. O gasesti mai exact sub capota spre parbriz in partea stanga(cand stai in fata masinii) si vei vedea acolo 3 mufe, cea din mijloc este cea cu pricina adica cea a injectorului. Cel putin la mine asa este, acum daca gresesc..... :shrug:
    Sau mai usor uita-te la ultimul injector partea stanga (cand stai in fata masinii) si vezi ca are un fir, urmareste firul si vezi la care mufa duce exact.
     
  12. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Cum stai cu fata la masina..in partea stanga? Ma oameni buni toate masinile au o singura parte drepta si o singura parte stanga de oriunde ai privi-o....chiar si de etaju zece tot la fel v-a fi.
     
    Skywalker apreciază asta.
  13. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    va salut,am si eu o intrebare, poate sa-mi spuna cineva ce cod are injectorul cu fir de pe un 2.5 tdi quattro 132 kw,an 2001,cod motor ake? va multumesc.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    059 130 202 E
     
  15. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
  16. stefan.g.toma 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 tdi 163cp 2004
    Salut,

    Eu am rezolvat problema injectorului cu fir in urmatorul fel.
    Injectorul meu pe parte mecanica era defect dar bun pe parte electrica.
    Am masurat si rezistenta injectorului era de aproximativ 100 ohmi.
    Am luat o rezistenta de 100 ohmi cu pretul de 2 lei, am introdus-o in mufa de pe masina si acum masina merge foarte bine.
    Nu mai am nici eroare in bord, nici nu mai trepideaza masina.
    Nu stiu daca merge la toate modelele, la mine a functionat.
     
  17. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Bună !
    În cazul ăsta e invers adica rezistenta era dusa și partea mecanica buna altfel nu îmi explic ce rol are rezistenta aia introdusa de tine în mufa. Numai bine !
     
  18. stefan.g.toma 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 tdi 163cp 2004
    Partea mecanica era dusa dar nu aveam ce sa mai fac cu el chiar daca partea electrica era buna.
    Cum nu am gasit decat nou am preferat sa fac asta.
     
  19. shaolin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2.5 tdi, 180 CP, 2004
    Pai ce eroare aveai in bord ?!!!? Ca si la mine e dus injectorul, dar in bord nu imi apare nimic .
     
  20. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    si la mine are eroarea 00542. Am pus multimetru pe firele de la injector si are 130ohmi la 90grade. Deci senzorul e bun. Probabil injectorul nu e bun. Masina porneste si merge f bine doar ca consuma peste 10/100km extraurban si condus usor.
     

Distribuie pagina asta