1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inlocuire cutia de viteze la Audi B2 - B3 - B4 (80 -90) - se poate ? ce alegem ?

Discuție în 'Modele clasice' creată de cosminbaku, 8 Apr 2009.

  1. cosminbaku

    cosminbaku 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi 80 1.6 D jk
    Cutie de viteze cu 6 trepte pe b3 ... merge?

    Sal stiti cumva este vreo cutie cu 6 trepte care sa se potriveasca la un b3 cu motor jk ? Poate voi rula cu viteze ceva mai mari in carte scrie vit max 140 km\h si cam atat poate in a 5 a la turatie max.
     
  2. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    mi-e greu sa cred ca nu poate mai mult de 140 "la turatie maxima", motorul e ok, totul merge in parametri? regleaza-ti motorul sa mearga ceas, abreajul sa nu patineze, roti si cauciucuri adecvate, apoi o sa vezi ca merge mai mult
    cel mai sigur pune pe cineva a mearga in spatele tau si apoi sa-ti spuna viteaza, poate e defect vre-o senzor, sau ceva la tine in bord.....
     
  3. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Si mie imi este greu sa cred ca merge doar cu 140 maxim ... desi din cate vad e diesel de 1.6, cati cai are masina? la mine la B3 (1.8S) viteza maxima data in talon este 178km/h, si merge inca fara sa o chiunui :), daca ma crezi am fost cu al meu cu 90 in treapta a doua:undwech:, cu 140 il alerg ori de cate ori am ocazia, despre cutie nu stiu ce sa zic, eu zic ca mai bine ai instala un turbo pe motor(am impresia ca nu are al tau) decat sa schimbi cutia, daca nu ma insel exista de fabrica B3 1.6 TD, chiar are un prieten si "fuge" destul de bine masina;)
     
  4. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Cutie poti pune dar daca ai un motor "econom" :) cum vrei sa mearga cu mai mult de 140km/h. Pentru a merge cu viteza mai mare ai nevoei de un motor ceva mai puternic. Degeaba pui cutie in 6 trepte daca n-ai motor de care trebuie .
     
  5. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Am avut B3 cu acelasi motor. In zilele lui bune, ducea lejer 140, maxim am prins cu el 160. Vezi daca ai motorul si/sau ambreiajul ok...Mai conteaza si cata rabdare ai cu ea, ca e destul de lenes motorul, trebuie sa-i dai timp, s-o calci usurel si atunci vei scoate maxim din motorul in cauza...
     
    Ultima editare: 9 Apr 2009
  6. cosminbaku

    cosminbaku 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi 80 1.6 D jk
    Intradevar e f economica nu ia mai mult de 5 6/100 dar sai schimb motoru cu un 1z e cam complicat cu rar si toate alea turbina la fel f complicat si creste consumu asta era o varianta mai simpla fara rar doar un mecanic bun imi trebe si cam in orice treapta esti motoru trage cu aceiasi putere daca esti in plaja de turatii coresp, chiar nu stie nimeni daca sa pus pe motoarele mai vechi cutii cu 6 trepte?:confused:
     
  7. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Poti sa ii pui cutie in 6 trepte dar nu vei reusi sa faci nimic. Degeaba ai cutie in 6 trepte daca nu face fata motorul. La tine cel mai simplu schimbi motoru cu unu cu cod SB ( are 82 cai). Si de acolo cu turbina intercooler injecotare , pompa de injectie de 2800 de LT sautransporter mai vechi( in 4 cilindri) vei reusi sa faci o mica bomba.(care nu va consuma 5 la suta :p)
     
  8. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Pui degeaba alta cutie de viteze. Motorul nu are putere sa urce mai sus.
    Iti dau niste exemple. In primul rand, rezistenta aerului creste cu patratul vitezei (nu stiu exact formula:( ). Deci, oricat de multa viteza ti-ar permite cutia, un motor de 50/55 de cai nu poate invinge rezistenta aerului dupa un anumit punct si nu poti ajunge cu el in turatie maxima. Aceeasi problema era si la dacii (54 cp), iar Audi-ul e totusi ceva mai greu chiar.
     
  9. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    eu nu cred ca este cutie de viteze cu 6 trepte care sa potriveasca la tipul asta de motor.in schimb poti pune un motor ca si al meu, 1.9 de tip AAZ,care e clasic adica 1.9 turbo diesel si are 75 de cai,si avand in vedere ca un b3 e mai usor cu vreo 250 kg ca si b4 ar merge super;)
     
  10. cosminbaku

    cosminbaku 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi 80 1.6 D jk
    Da mam lamurit cu cutia , asta cu rezistenta aerului no stiam merci,ar fi o idee buna un transplant cu un aaz sau 1z dar se potrivesc la suporti , cutie , accepta la rar oare si stie cineva cam cat se da un motor 1z , aaz ?:racer:
     
  11. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    pe un aaz la dezmembrari au cerut 300 de euro.1z nu stiu cat costa cred ca ceva mai mult.poate gasesti si mai ieftin;)
     
  12. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    si trebuie sa schimbi si cutia.cred ca cel mai ieftin o sa iesi daca iti pui un 1.6 cu turbo de tip JR care are 70 de cai.eu am din asta pe golf si mere super bine.golful e un pic mai usor decat b3 dar nu cu mult
     
  13. cosminbaku

    cosminbaku 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi 80 1.6 D jk
    Merci mult Panti dar cret ca ori aaz ori 1z o sa pun cand il schimb sa am si euro 2 sau 1 macar dar stie cineva de suporti daca se potriveste si daca se accepta la rar?
     
  14. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    La RAR nu o sa ai probleme daca puterea obtinuta din motorul pe care il pui nu depaseste cu 40% puterea motorului actual.
    Dar sa stii ca nu e usor,toate taxele la RAR o sa te duca undeva la 8-10 milioane.Stiu asta pentru ca un prieten de-al meu urmeaza sa faca asta.
    Mai bine lasa masina asa si multumeste-te cu cat ai.Cutia o pui absolut degeaba,dupa cum au mai spus si altii.Mai degraba faci motorul asta sa traga cum trebuie,iesi mult mai ieftin si fara prea mult stres.
    Bafta;)
     
  15. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    pacat ca motoarele noastre sunt umpic lenese :( , dar in schimb noi avem un mare avantaj cu , consumul . eu as fi de parere sa iti lasi masina cu motorul care il are . si eu m-am gandit la o schimbare de motor ... dar nu prea merita , costuri mari , timp pierdut , daca piesa aia nu merge , etc etc .
    eu am gandirea asta ca sunt genul "pastrez masina asta ca are un consum mic ce e rar in ziua de azi , si ca ma duce unde vreau eu :) " (am vorbit de parca as fi avut permis si as merge zilnic cu masina :p )
    deci ... eu ti-as sugera sa lasi motorasu actual pe ea ca e foarte bun si fiabil .
     
  16. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    Apropo de viteza eu nu am un diesel ... am un benzinar de 2 litri ... la 4500 de ture ( parca nu imi mai amintesc prea bn ) aveam cu el 180 Km / h mai era pedala dar nu mai era drum unde putea fi accelerata ... totusi sper sa prind un drum unde sa vad tot ce poate masina ... :) ( scz pt ca nu am vb despre subiectu pt care a fost deschis aces trahed )
     
  17. latszy

    latszy 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    cehu city
    Masina:
    B4 1.9 TDI 1Z '94
    am si eu un 1.6 benzinar tip PP (motoru merge brici) in treapta a 2-a la 6000 de ture ajung cu ea la 100 , 140 prinde in treapta a 3a , viteza max era de 190 pe autostrada in ungaria
     
  18. daniel50

    daniel50 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    Cv
    Masina:
    audi 80-90 B3 young edition 1595 cmc carburator electronic,sonda,lambda,catalizator
    despre motorul cu cod PP

    Salut ! Spune-mi te rog in ce s-a fabricat masina ta !Eu am un benzinar de1595 cmc PP 082552 si la rar mi l-au considerat euro 0 am platit o taxa depoluare de1315,88 euro urmeaza sa iau numerele permanente.Am trecut in
    I-ul brief la pozitia 5 OTTO G KAT 51 si spuneau pe un site german ca masinile inzestrate cu GkAT 51 is foarte aproape de euro2 nu m-am uitat la seria carburatorului dar zic ca este electronic cu sonda lambda,catalizator iar
    motorul e ecotronic
    Ai ideie cam cat sa consume ,si cam la probleme sa ma astept la un astfel de motor!Tu ai avut pina acu ceva probleme cu el de cand ai masina?!:sm4:
     
  19. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    @daniel50: S-a disutat problema normei de poluare pe vreo 3 topicuri pana acum. Oricie masina fabricata inainte de 1992 e considerata non-euro la RAR. Deci TOATE B3-urile.
     
  20. latszy

    latszy 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    cehu city
    Masina:
    B4 1.9 TDI 1Z '94
    ce consumul ce sa zic daka o calci consuma , dar si merge (logan de 1.6 stock si a mea tot stock lam luat la liniutza ) in rest daka conduci normal si schimbi vitezele pe la 2000 de ture iesi cu un consum de 7 la suta , despre probleme nu pot sa zic nik ca nam avut ink desi am avut vro 160 mii cand am luato siam facut in jur de 30 mii de atunci(o am din octombrie anul trecut) doar ulei si filtru am schimbat la ea in plus eu am si gpl pe ea la gple imi ia vreo 8-9 la suta nu are puterea normala cum o are pe benzina dar pot umbla mai ieftin cu ea gpl fiind 1/2 din valoarea benzinei.
    PS : stiu ca sunt off-topic dar ma scuzatzi:)
     

Distribuie pagina asta