1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia de racire motor - apa nu sta la 90 grade - la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mlmmarius, 22 Oct 2007.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si scenariul tau este adevarat. Oricum, atunci cand se schimba termostat si sau se goleste (atat cat se poate) instalatia de racire este bine sa pornim motorul ca sa se incinga bine, sa porneasca electroventilatorul sau ventilatoarele iar atunci apa va scade si automat se face regularizarea in instalatia de racire. In plus se verifica si ce ai mentionat tu anterior si esti sigur ca nu sunt probleme ulterioare.
     
  2. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Am sa incerc si chestia cu aerisitul, ca banuiesc ca nu e nimic de pierdut. E nevoie ca apa sa vina pe retur doar o singura data, sau de mai multe ori?
    Chestie nasoala: antigel tot pierd. Eu o duc si la mecanic sa schimbe garnitura, dar intai as vrea sa fiu sigur ca e aia si nu altceva.
    Caldura e posibil sa nu bage din cauza caloriferului din bord infundat sau ca e aer/compresie pe instalatie?
    Pana acum am tot fost la mecanici fara rezultate, doar bani cheltuiti.
     
  3. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Pe retur trebuie sa vina apa continuu, nu doar o data.
    Caldura nu baga din 3 cauze:
    - calorifer infundat
    - aer in instalatie, aici se include si aerul provenit din compresie (garnitura de chiulasa arsa)
    - Pompa de apa defecta.
     
    mdanut apreciază asta.
  4. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    @campary Ma refer la faptul ca o singura data trebuie sa apara apa ca sa imi dau seama ca s-a aerisit. Nu in mai multe randuri.
     
  5. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Circuitul e aerisit atunci cand apa vine pe retur fara intreruperi (apare si nu mai dispare).
     
    alanb1 apreciază asta.
  6. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Mic update: Am schimbat si termostatul impreuna cu alt antigel, crezand ca cel vechi deschide tarziu si fierbe apa si o da afara pe la prea plin, si pentru ca in zona lui era umed. Pierderea s-a mai ameliorat, dar nu a disparut. Caldura tot nu baga. Apa pe returul vasului de expansiune tot nu vine, doar cateva jeturi scurte daca o turez mai tare.
    Mi-a ramas sa schimb garnitura impreuna cu rectificarea chiulasei.
    Revin cu pretul si cu noul comportament dupa operatiune.

    Mersi tuturor pentru ajutor pana acum!
     
  7. Nicolae Petruta 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2016
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Audi, 1.6 benzina, 2002
    Buna ziua.
    Am o problema si am cam ajuns la limita rabdarilor cu mecanicii.
    Am un audi A4, 1.6 benzina, 2002.
    La pornire temperatura creste la 90 si acul ramane acolo fara probleme ( daca temperetura in habitaclu la climatronic este setata la 24-25 grade). Daca setez la climatronic temperatura pe HI, in mers, acul care indica temperatura la motor incepe sa coboare putin, apoi urca la 90, iarasi scade putin si tot asa. Daca cobor in frana de motor, temp. setata HI, acul coboara pana sau putin sub liniuta dintre 90 si 50.
    Mentionez - in momentul in care acul coboara, se simte diferenta in habitaclu (se racoreste putin).
    Am schimbat termostatul. Am pus unul original 400 ron. Problema identica.
    Este normal asa ceva? Temperatura exterior aprox. -4 grade.
    Va rog luminati-ma ca simt ca am ajuns la limita.
    Va multumesc
     
  8. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Update:
    Am schimbat garnitura de chiuloasa, am recificat chioasa (mi s-a spus ca avea planul foarte deformat), si am schimbat si furtunul ce duce apa in chiuloasa ( fostul proprietar il inlocuise cu unu de damigeana ). Dupa un drum de aprox 500 de km, nu a mai scazut apa, acum sper sa nu fie probleme nici pe viitor.
    P.S: caldura nu a dat cum trebuie pana nu am spalat caloriferul din bord cu solutie de curatat aragaze ( Sano Super nu mai stiu cum ). A iesit o mizerie de nedescris din el.

    Mutumesc tuturor pentru ajutor!
     
  9. Mihaisax

    Mihaisax 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi A4 ,19 TDI 2002-2003
    Va salut.
    Probleme de genul asta am si eu.
    Am schimbat trei termostate si nu de-ale ieftine.
    Cum,acuma este sezon foarte rece apa la 90 gr urca greu,dacă urc o panta cev creste, la coborâre scade temperatura m-ai ales dacă am si caldura pornita,si aia nu la maxim o linie doua trei. Caldura bagă in funcție de cum indica ceasul.
    Multi spun ca trebuie sa stea la 90 gr apa.
    Un răspuns mai concret va rog.
     
  10. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Temperatura lichidului de racire trebuie sa stea la 90 grade indiferent de temperatura de afara si de treapta de turatie a ventilatorului de incalzire. Odata ajunsa la 90 grade, trebuie sa ramana acolo, fie ca urci sau cobori. Nu stiu ce termostate ai schimbat, dar e clar ca ori termostatul nu inchide complet, ori senzorul de temperatura indica eronat.
     
  11. Mihaisax

    Mihaisax 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi A4 ,19 TDI 2002-2003
    Multumesc campary.
    Termostatele se numeau MAHLE tx14 87 d cumpărat de la Autoeco. Mi-au garantat ca o sa funcționeze si ... teapa. Senzorul de temperatura l-am schimbat si pe ăla nicio modificare, pe tester nicio eroare. Comand un termostat sa mi-l aducă din Italia, încerc din nou cu acela. In concluzie nu avem specialiști in domeniu.
    Dacă si Doctorii ar merge pe ghiceala asa cum merg mecanicii, praful s-ar alege. Multumesc
     
  12. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Iti recomand un WAHLER comandat din tara, costa dublu, dar merita. Pe mine nu m-au dezamagit.
     
  13. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Eu iti recomand sa mergi la o reprezentanta vw|audi sa vezi cat te costa acolo un termostat si dupa aceea sa decizi .Mai cumperi vreo 2-3 termostate de diferite marci sau cumperi unul original (cu garantie 2 ani) . Vezi cum e mai convenabil pentru tine .Daca tot vrei sa cumperi o piesa din strainatate (Italia) cumpar-o din Germania Te costa mai putin , iti spun asta ca si un sfat , eu stau in Italia si stiu cam cum merg preturile .
     
  14. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    # Mihaisax

    Se pare ca e o greseala.
    Tecdoc-ul meu imi spune ca pentru motorul tau ai nevoie de TX1587D. Tu imi spui ca ai montat TX1487D, care e cu totul diferit, chiar daca fizic se potriveste nu o sa mearga in veci.
    Am atasat imaginile TX1487D.jpg TX1587D.jpg
    Primul e cel montat de tine, iar al doilea e cel care trebuie.
    Pune codul de motor in profil.
    Pune WAHLER 4264.87D. Costa vreo 40 lei.
     
    Ultima editare: 8 Ian 2017
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mihaisax ti s-a mai spus ca esti obligat sa scrii in profil codul de motor. Ca sa nu fiu nevoit pe viitor sa-ti sterg mesajele, fara alte explicatii, te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  16. Mihaisax

    Mihaisax 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi A4 ,19 TDI 2002-2003
    Campary,Scz tx15 85 d am pus ultima data cum ai zis si tu nicio schimbare.
     
  17. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Nu e tx1585d, e tx1587d.
    Daca si la piesa esti atent ca si la scris, am toata increderea ca ai montat o tampenie.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    L-am rugat insistent sa-si completeze profilul si a scris o prostie si in profil in loc sa-si treaca codul de motor si alte date cerute de mine, nu degeaba. Trist.
     
  19. Mihaisax

    Mihaisax 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi A4 ,19 TDI 2002-2003
    87 da Scz.
     
  20. dorel41

    dorel41 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4,negru,116 cp,an fabr. 27.12.2004,
    Va salut. Si eu am o problema cu racirea.Se incalzeste foarte greu, nu ajunge la 90° decat daca o duc la drum intins sa-i dau in gura, apoi daca stau pe loc cu motorul pornit scade temperatura undeva la 70°.Am schimbat termostatul, am pus tot ce inseamna termostat pana am ajuns la ce pune audi din fabrica. Apoi amschimbat senzorul de temperatura. La fel. Mi sa spus ca e pompa de apa. Am schimbat-o si aia cand am schimbat distributia, dar tot degeaba.
    Merg la drum, cu temp pe HI si 2 liniute la viteza ventilatorului. Apoi creste singura viteza ventilatorului si incet scade temperatura...Nu mai stiu ce sa fac...asa ca...am renuntat.Am zis sa va scriu poate imi dati vreo solutie. Multumesc
     

Distribuie pagina asta