1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia de racire motor - apa nu sta la 90 grade - la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mlmmarius, 22 Oct 2007.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Clima se seteaza pe 24-25 de grade si pe auto.Iti garantez ca vei avea caldura suficienta in masina.
    Tie iti scade temperatura la drum intins, sau in oras?La minus 10 grade si clima pe Hi este normal sa se incalzeasca greu si sa iti scada sub 90 de grade daca motorul nu este in sarcina.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca tine clima pe HI si compresorul oprit (ECON activ) o sa ii scada temperatura apei vazand cu ochii pe vremea asta.
    Pune-o cum ti-a zis si Catalin pe 24-25 si ECON dezactivat.
     
  3. dorel41

    dorel41 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4,negru,116 cp,an fabr. 27.12.2004,
    Catalin_1987 La drum intins nu am nici o problema. Merge grozav. In oras, sau daca stau pe loc e problema. O sa incerc si metoda propusa de tine. Multumesc


    audi66 Clima la mine de cand am masina a fost tot timpul pe HI. Si nu-mi aduc aminte sa fi avut probleme cu ea ani de zile, pana cand odata stand pe loc am observat ca scade temperatura. De obicei o las pe HI si o liniuta maxim doua la ventilator.
    Econ e activ cand e stins becul si inactiv cand e aprins ? habar nu am ca nu l-am folosit. Multumesc
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    ECON stins = compresor pornit
    ECON aprins = compresor oprit

    Ar trebuit sa fi stiut lucrul asta de pe timpul verii, unde banuiesc ca umbli cu ECON stins ca sa ai aer rece in masina.

    E normal sa iti scada temperatura apei in bord pe timpul asta daca mergi cu clima pe HI si ECON aprins, la ralanti.
    Stinge ECON, da clima pe 24-25-26 si ai sa vezi ca nu mai scade temperatura la ralanti.
     
  5. dorel41

    dorel41 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4,negru,116 cp,an fabr. 27.12.2004,
    Nu m-ai inteles bine.
    Econ la mine e tot timpul STINS...
    Chiar daca l-am aprins vreodata, cand am luat contactul si l-am pus iar la loc a ramas stins. Acum am inteles de ce. Daca e stins compresorul functioneaza. Nu mi-am batut capul prea mult cu el. O sa incerc solutia propusa de voi si revin.
    Daca nu pornesc aerul de loc, sta pe 90 constant...
    Multumesc.
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Este normal sa scada cand stai pe loc.La -15 grade mie mi-a ajuns la 90 de grade in 15 minute la drum intins.Dupa o pauza de 10 minute cu motorul pornit, era la 70 apa.
    La 0-5 grade, sta la 90 fara probleme.Termostatul intra in discutie cand apa nu ajunge la 90 de grade la drum intins.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  7. dorel41

    dorel41 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4,negru,116 cp,an fabr. 27.12.2004,
    Am schimbat termostatul de m-am plictisit...si odata si senzorul de temperatura...si tot degeaba...nu stiu sa fi intalnit fenomenul acesta si la alt tip de masina. Am stat cu loganul de serviciu noaptea pe loc, am dormit in el cateva ore si a dat caldura de numa...desi era frig rau afara...bine nu chiar -15...
    Acum o sa vad ce si cum dupa ce testez sfaturile primite aici.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu am inteles bine deoarece nu ai precizat daca problema apare cu ECON activat sau dezactivat, deoarece sunt diferente notabile.
     
  9. dorel41

    dorel41 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4,negru,116 cp,an fabr. 27.12.2004,
    Da, cu Econ stins...
     
  10. MrYtip 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6, 2004 berlina, 2,5 V6 TDI , 2496 cc, 120kw, Euro 4 (BDG)
    Eu de obicei tin clima pe 23-24 grade pe gerul asta, pentru ca dupa ce se incalzeste se face prea cald in masina (sunt imbracat mai gros). Alternez intre auto si cele trei butoane de directionare aer, insa de obicei imi place sa nu tin pe auto pentru ca merge prea tare ventilatorul, iar eu il tin pe la 2-4 liniute. In oras se incalzeste la 90 cam in 3-4 km si apoi, indiferent daca e la relanti sau in sarcina, ramane la 90. Cu Econ stins. Atat afara cat si in oras, indiferent de treapta vent. sau grade setate, imi ramane la 90. Cred ca asta este comportamentul firesc.
     
  11. dorel41

    dorel41 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4,negru,116 cp,an fabr. 27.12.2004,
    Si eu cred ca este comportamentul firesc odata ce sa incalzit la 90 sa ramana naibii acolo...dar...practica imi demonstreaza ce se poate si altfel...Am crezut totusi ca audi e masina...dar...cam multe defecte la o masina care nu are km multi, nu este birjalita si este protejata...parerea mea este e un fel de pom laudat...Nu am avut defectiuni majore dar am avut destule incat sa ma dezamageasca...
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Voi tot aveti pretentii, ca masini ingrijite, protejate, etc. Dar la varsta masinii va mai uitati si voi ? Toate au de 13-14 ani si aveti pretentia sa se comporte ca o masina noua.
    Daca tot ai pretentiile astea, pai schimba pompa de apa, pune un termostat OE, pui un G62 nou OE, curata toata instalatia inclusiv caloriferul din bord dupa care pune-i antigel.

    Au mai veniti si altii pe forum cu probleme pe circuitul de incalzire, ca le bolboroseste antigelul, ca nu baga caldura etc.. Si dupa ce duci munca de lamurire cu ei, te trezesti ca iti povestesc cum au avut radiatorul fisurat si au bagat perlandez sau cine stie ce solutie minune in instalatie sa astupe gaurile in loc sa schimbe radiatorul.
     
  13. dorel41

    dorel41 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4,negru,116 cp,an fabr. 27.12.2004,
    Am scris ca am schimbat pompa de apa, am pus termostat ce pune audi din fabrica, nu mai retin ce marca e, (Wahler si alte firme nu au fost de treaba) am schimbat si senzorul si tot nimic...
     
  14. Stefan87ALZ87 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Urlati
    Masina:
    Audi A4 1.6 ALZ 2005
    Salut,
    La motorul meu la diagnoza imi zice ca si defect: termostat acționat prin varierea campului electromagnetic scurtcircuit permanent la plus. Trebuie sa schimb termostatul ?
     
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu, il poti lasa asa!
    Ce motor ai?Eroarea provine fie din cablaj, fie din termostat(99%)
    @dorel41 : masina functioneaza corect.Eu am senzor nou, termostat si pompa de apa si tot asa face.Incearca dupa un drum in afara orasului sa vezi ca o sa stea mult mai mult la 90 de grade.La 0 grade sau+ nu mai face asa.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    vladliviu85 și dorel41 apreciază asta.
  16. Stefan87ALZ87 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Urlati
    Masina:
    Audi A4 1.6 ALZ 2005
    1.6 ALZ. Ba din contră, în oraș îmi ridica temperatura la 90 de grade și în afară orașului sta pe la 60. Bine eu sunt din Brașov și chiar am avut ceva temperaturi scăzute. O sa schimb termostatul și o sa văd după. Mersi frumos
     
  17. 33Cata 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B6
    Buna ziua. Eu am o pierdere de antigel la masina mea Audi a4 2001 avb 74kw , arunca apa pe la vasul de expansiune..Mecanicul mi-a spus ca ar fi doua variante I- Din cauza faptului ca persoana de la care am cumparat masina a pus pilitura si instalatia de racire s-a infundat motiv pentru care nu baga nici caldura cum trebuie( cost 1300 Lei) Sau rectificat chiuloasa (2500). Ce parere aveti? Multumesc !
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si i-a fost greu sa puna mana pe furtune sa vada care e rece si care e cald daca tot banuie ca este instalatia infundata ?
    Da radiatorul jos (inclusiv caloriferul din bord) si curata-le.
    Pompa de apa a verificat-o ? Termostatul ?
    Apa in bord la cat sta ? Pe VCDS are aceeasi valoare ?

    La preturile astea cum a ajuns, 1300 ron pentru curatat instalatie si 2500 ron pentru rectificat chiulasa ? Eu zic sa schimbi mecanicul urgent.
     
    Barth feri apreciază asta.
  19. lutchy 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9, 2005
    Va salut,
    Iarna daca pornesc caldura imi scade temperatura in bord la 50 de grade. Daca o opresc creste din nou la 90 de grade. Am schimbat deja 2 termostate (ultimul este Behr) si senzorul de temperatura. Ceasul indica bine temperatura (l-am verificat).
    Am fost la mai multe service-uri. Nu isi explica nimeni care este problema.

    A mai intalnit cineva problema asta ?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Banuiesc ca problema asta o ai la ralanti, nu in mers.
    Voi uitati un lucru, traim in Romania unde temperaturi de -10 grade sunt la ordinea zilei.
     

Distribuie pagina asta