1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia de racire motor - apa nu sta la 90 grade - la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mlmmarius, 22 Oct 2007.

  1. lutchy 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9, 2005
    NUUU...problema o am in mers. Fara caldura pornita apa urca la 90 de grade. Daca pornesc caldura in mers scade apa la 50 de grade si nu mai baga caldura.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica tot traseul inclusiv caloriferul din bord.
    Eu as banui garnitura de chiulasa sau chiulasa.
     
  3. SJ81MTM

    SJ81MTM 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2009
    Locație:
    Roma
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131CP,2003 (AWX)
    Schimba termostatul ....la fel am patit.....
     
  4. lutchy 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9, 2005
    Mersi pt raspuns! Cum pot sa verific daca garnitura de chiulasa sau chiulasa este problema? in vasul de expansiune nu vad presiune si nici vreo culoare ciudata la lichidul de racire....
     
  5. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Salutare ! Ma poate ajuta cineva cu informatii despre temperatura de deschidere a termostatului la b6 1.9.tdi .
    Deoarece am schimbat de curand ceasul de temperatura pentru ca nu mergea deloc iar acum imi afiseaza 90 de grade dar reali pe vag imi arata 80 de grade .
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Stai linistit, ceasul de bord nu are aceeasi acuratete ca VCDS (respectiv senzorul).
    Poate arata diferente de cateva grade fata de ceea ce citesti cu VCDS.
     
  7. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Decei sa inteleg ca termostatul sar deschide pe la 102 grade ?
    Exista vreo metoda sa calibrez ceasul sa imi arate corect , pentru k ma sperie cand trece de 90 si se duce spre 100
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pai ceasul nu trebuie sa treaca de 90 grC , daca trece inseamna ca ai o problema.
     
  9. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Tocmai asta incerc sa aflu care e problema , sa fie si ceasul asta defct ? Dupa cum am spus pe ceas este 90 iar pe vcds senzorul de temperatura imi arata 80 de grade , deci ceasul indica cu 10 grade mai mult , cand temperatura ar ajunge la 90 deja eu pe ceas am 100 de grade
     
  10. Jors adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi a4 1.9 tdi. 2002
    Buna tuturor am o problema cu apa din vas... În staționare nu curge nimic dar când mă deplasez curge f mult și se vede după mine pe asfalt dare de apa cam la 10 km pierde 1 litru...careva cu o soluție sau care ar fi cauza?
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica pompa de apa!!
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @Georgexnet Termostatul deschide la 87 grade.
    Ceasul din bord indica 90 grade de la aprox 75 la 105 ,lucru normal

    @Jors adrian Problema ta necesita constatare fizica
     
  13. Jors adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi a4 1.9 tdi. 2002
    Am mai avut o mașină înainte dar curgea pompa și când mașina era pornită și stătea pe loc...
     
  14. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Vezi sa nu ai ceva furtun crapat
     
  15. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Buna ziua
    Ma confrunt cu urmatoarea problema...
    De cateva zile mi-am cumparat o interfata OBD si am observat ca temperatura apei sta cam sus... 96 grade pe autostrada si in oras a ajuns pana pe la 99 de grade ...( am incercat aplicatiile torque si drive)
    Pe bord ceasul sta batut in cuie la 90 ( mai sus spune un coleg ca ar fi normal...si totusi)...nu am nici un martor aprins..
    Lichidul si pompa de apa au fost schimbate acum 2 luni.
    Ventilatorul functioneaza, dar dupa ce opresc motorul se opreste si ventilatorul ( nu stiu daca e normal....cert e ca temperatura trece de 100 de grade dupa ce parchez masina).
    Apa circula, toate furtunele sunt calde. Lichidul este la nivel, nu sunt pierderi, nu fierbe.

    Masina in cauza are motorul de 2.0 i cod ALT.
    Am fost si la service...mi-au spus scurt ca nu are nimic:huh:...sa vin cand o sa imi arate ceasul peste 90 sau daca se aprinde vreun martor in bord.

    Acum, va cer si eu parerea...sa arunc interfata aia si sa imi vad de treaba ?
    In aplicatia la temperatura motor apare pe verde pana pe la 98 de grade si spune sa imi fag griji daca valoarea ajunge la 120 grade...e vreo sansa sa masoare temperatura lichidului si nu a motorului....nu stiu cata logica are ce am spus...nu mai inteleg nimic :(


    Orice sfat e bine venit. Va multumesc !
     
  16. aldimit

    aldimit 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 1.8 , 110 kW AVJ 2003 , A3 Sportback,2,0 LTDI C.R. CBAB 2009 ,A4 1.9 TDI Quattro 2004
    Nu ai nici un fel de probleme la sistemul de racire. Aia este plaja de lucru a termostatului. Si la mine lucreaza intre 93 si 103 grade, verificat cu diagnoza, iar ceasul de bord arata 90. Si totul este in regula. Cand ajungi la destinatie, ar fi bine sa lasi motorul sa mearga 2-3 minute, nu sa opresti instantaneu, astfel ca o sa scada putin temperatura motorului.
     
    Bogdan U apreciază asta.
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bogdan arunca mizeria aia de interfata si nu mai cauta probleme acolo unde nu sunt.
     
    vladliviu85 și Bogdan U apreciază asta.
  18. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Asa facem..:)

    Merci frumos de ajutor !
     
  19. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Salut. Revin si eu cu o problema, normal.

    In decembrie am schimbat distributia cu tot cu pompa de apa (hepu, pale metalice). De atunci merg cu sticle de antigel si apa distilata in masina si am inceput sa cam disper. Mecanicul baga mana in foc ca nu e vinovata pompa de apa, dar nu a verificat. Din ce se vede pe deasupra, nu pare sa fie nimic umed pe acolo. A zis ca e umed pe la flansa de apa, din spatele motorului. Am schimbat-o cu tot cu cotul din plastic, noi, originale. Aceeasi problema. Pierd antigel in prostie.
    Nu stiu unde se duce. Nu gasesc urme sub masina (am si scut), busonul de la ulei nu are spuma, nivelul uleiului nu creste, nu am observat urme de ulei in antigel.
    Zilele trecute mergeam mai sportiv (turatii mari) si mi-a aparut avertizarea optica si sonora "Coolant". Am zis ca am ramas fara antigel...iar. Dar acul la temperatura lichidului de racire era la urmatoarea liniuta dupa cea de 90 de grade (110?!). Am lasat-o mai moale, acul a inceput sa scada la loc la 90 de grade, si am tras pe dreapta. Am desfacut usor capacul vasului de expansiune (bolborosea) si apa a inceput sa curga (pe la antiumplere?!). Nu era sub minim.
    Azi am pus testerul. Ventilatorul pentru radiatorul de racire porneste. Am pornit masina, merg amandoua ventilatoarele. Am fortat-o putin si temperatura a ajuns la maxim 91.8 grade. Nu am nici o eroare inregistrata.
    Caldura baga. Aer rece baga.

    Ca si idee, dupa aproximativ 120 de km, drum extraurban, a trebuit sa completez cam cu 1.5L antigel. Zic extraurban pentru ca am impresia ca prin oras il pierd mai greu. Am impresia! Nu sunt sigur, nu stiu daca are vreo logica.

    Niste idei ajutatoare are cineva? :)

    Multumesc.
     
  20. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Poti sa iei in calcul si garnitura de chiulasa. Eu asa am patit.
     

Distribuie pagina asta