Instalatia de racire motor - apa nu sta la 90 grade - la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mlmmarius, 22 Oct 2007.

  1. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    @TalosCosmin nici nu am vrut sa fie o solutie chestia asta si vreau sa o fac dar cum ma si gandeam totul se rezuma tot la garnitura cum am gandit numai ca mecanicii lui peste mi-au spus ca nu are domne nici o problema ca asa face ea La unul chiar i-am si spus ca nu stiu ce mecanic este el daca spune ca e normal sa refuleze dupa ce o "incingi" putin si dadea pe supapa de refulare. Multumesc pentru raspuns
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  2. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Se mai recomanda flush-ul instalatiei de racire cu otet+apa distilata? In urma curatarii caloriferului de habitaclu si incalzirii apei in el mi-a iesit rugina in tot antigelul.
     
  3. markbob99

    markbob99 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 2.0 fsi / a8 3.7 fsi / e65 3.0d
    Salut , am o noua problema , din nou bineinteles, ca doar m am obișnuit cu marca "audi".Imi curge antigel prin spate sau din motor pe partea pasagerului. Initial am observat pierderea de lichid cu ceva timp in urma , crezând ca pierderea este interna dar de curand am observat urme pe asfalt de antigel. Motorul este AWA 2.0 fsi. Multumesc!
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Verifica flansa apa de pe motor/chiulasa. S-a mai discutat despre asta. Trebuie schimbata doar cu cea originala, nu cumperi alta AM.
     
  5. markbob99

    markbob99 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 2.0 fsi / a8 3.7 fsi / e65 3.0d
    Salut , nu este flansa , se pare ca nu am scurgeri deloc. Acum scoate abur si apa pe esapament doar cand atinge 90 de grade dar daca merg foarte tare in ture pana se incinge mai tare , nu mai scoate nici abur nici apa. Masina a stat foarte mult , abia acum 2 săptămâni am pornit o si am observat chestia cu scurgerea si esapamentul. Iar cand deschid capacul de la antigel cu motorul oprit dar foarte incins iese lichid cu presiune. Ii normal?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da este normal si trebuia sa stii deja asta din scoala. Este vorba de un lichid cu o anumita temperatura intr-un circuit inchis care capata o presiune data de functionarea unui motor si automat instalatia fiind sub presiune si nedescarcata de sarcina acelei presiuni acumulate anterior se manifesta asa cum ai mentionat.
     
  7. markbob99

    markbob99 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 2.0 fsi / a8 3.7 fsi / e65 3.0d
    Bine domn' profesor , sa trăiți!
     
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cristi..eu in orice fel merg cu masina dupa ce desfac capacul la antigel se aude exact cat o doza nimic mai mult..
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu a spus nimeni ca ai un vulcan activ sub capac :) in vasul de expansiune ca de aia se numeste asa. Ideea este ca se face presiune care ulterior, in timp, se descarca.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Eu asa am presupus.. iar la mine un mecanic garanta ca asa e normal.. multumesc pentru lamurire!

    Asa nu! Nu e normal.
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Corect spus e ca, circuitul de racire trebuie sa functioneze sub o anumita presiune care este controlata de supapa de pe capacul vasului de expansiune.

    Corect este sa faca cum a spus @TalosCosmin "un fass", ce e mai mult nu e ok, deja vorbim de conpresie pierduta pe garnitura de chiuloasa.
     
  12. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    @TalosCosmin asa imi facea si mie ba chiar dadea pe supapa de la buson si mecanicii la fel spunea ca domne este ok sa aiba presiune.rezolvarea a fost schimbarea garnituri si planarea chiuloasei, iar aici te sfatuiesc sa schimbi si simeringurile de la supape daca tot o sa umbli plus scaunele daca necesita interventia.Eu am incercat multe de la termostat pana la schimbarea vascocuplajului si a radiatorului asta deoarece am avut de unde lua pentru proba. acum dupa ce am facut planeitatea si schimbul de garnitura abia daca mai face presiune fata de cum era inainte acum decat un scurt fas iar apa din vas nu mai sare in sus datorita presiunii.eu am facut masina intr-o zi daca ai sculele necesare si o dinamometrica.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  13. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Multunesc @alecsdani dar eu am postat videoclipul meu pentru colegul @markbob99 . Si da am schimbat garnitura de chiulasa , planat chiulasa tacheti ,simeringuri supape cam atat cred..atat a considerat mecanicul. Iar la acelasi rezultat am ajuns si eu. Se aude exact cat o doza de suc , bere pt altii si nu se mai agita apa deloc in vas nicidecum sa iasa pe supapa sau capac..

    Garnitura mea a fost ciupita spre evacuare daca bine zic si nu am avut apa in ulei sau ulei in apa.
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Chiuloasa "ciupita", s a rezolvat cu un plan si o noua garnitura.
     
  15. Coxtin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2013
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Urmeaza A8 3.0 TDI 2007
    Buna ziua,

    Vin si eu cu o intrebare am un Audi A4 b6 1.8T cod BFB cumparat recent, nu am apucat sa o iau la "puricat" prea mult dar am observat un lucru si vreau sa va intreb daca e ok. Am bagat masina pe Vag Com si am observat ca temperatura motorului sta undeva intre 97-99 grade si pleaca termocupla destul de des in parcare merge 30s se opreste pentru 30s in conditiile in care afara sunt 8 grade. Am mers turat cu ea dar acul nu se ridica tot acolo sta nu da semne sa se incinga.....m-am uitat si la nivelul de antigel si nu pierde.
     
  16. g3ox 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi, 131 cai ,an fabricatie 2002 ,cod motor AWX
    Buna seara,
    La masina mea din profil pe care o am de aproape 5 ani, 220.000 km in bord, cumparata la 150.000 acum aprox 1 an si 6 luni am schimbat chiulasa pentru ca imi facea presiune in vasul de expansiune si pierdea antigel pe la supapa de sub vas.
    Nu baga ulei in apa sau apa in ulei si nu scoatea fum alb. Mecanicul mi-a spus ca este crapata chiulasa si am schimbat-o (cred ca s-a schimbat pentru ca s-a discutat totul prin telefon fara a vedea chiuloasa crapata, greseala mea) cu una la mana a doua aici in Italia. Cost 850 €uro.
    Acum dupa ce am schimbat cateva furtune de la instalatia de racire care s-au spart, probabil din cauza presiunii mari in sistemul de răcire a inceput sa imi piarda antigel tot pe la supapa de la vasul de expansiune, practic avand aceleasi simptome ca inainte.
    Am vorbit din nou cu mecanicul care mi-a schimbat chiulasa iar el mi-a spus ca este profesionist si ca a facut totul corect, adica rectificare, proba pe banc, schimb garnitura, etc.
    Dupa ce a vazut masina a confirmat ca este chiulasa crapata sau blocul motor crapat iar garnitura 99% nu este devina pentru ca este metalica, asa a spus.
    Nu înțeleg ce se întâmpla cu mașina asta .
    Masina trage destul de bine .Mentionez ca merg normal cu masina si nu trag de ea mai ales la rece.

    Ma intreb daca merita sa o repar, ori sa iau alt motor. Va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi si astept parerile voastre
     
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ai citit macar ultimile 3 pagini? Daca nu e crapata chiulasa se schimba garnitura de chiulasa si se planeaza chiulasa pt ca e stramba. Nu mult dar indeajuns incat garnitura de chiulasa " metal" sa nu etanseze corect. Ca nu e din cauciuc sa se muleze. Si schimba mecanicul.. Eu in tara am iesit ieftin tu acolo o sa iesi f scump avand in vedere ca ai cheltuit deja o gramada de bani pe un profesionist cica..

    Ps: ce ai patit tu sa dezbatut de 100x in acest topic , daca vezi ca nu iti raspund colegii e din cauza ca raspunsul e in topic si chiar 101 oara e cam frustrant sa te repeti. De asta acest topic are o multime de pagini sa fie citite ca nu e live chat.
     
    aldimit apreciază asta.
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salutare. Apar sa (re)amintesc o mica piesa ce poate da totul peste cap: sonda de apa. Luati originala. Daca luati aftermarket s-ar putea sa aveti diverse probleme: temperatura indicata pe ceas sa fie eronata, probleme la pornire, consum marit. Una noua originala e cam 120-150 lei. Merita.
     
  19. bluesync 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 131cp AVF 2002 ; A4 B6 2.0 ALT 2001

    Stie cineva un remediu pentru problema asta de mai sus ?
     
  20. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Posibil garnitura de chiuloasa ,fa un test co2.
     

Distribuie pagina asta