1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia de racire motor - apa nu sta la 90 grade - la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mlmmarius, 22 Oct 2007.

  1. Axy12345 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9 tdi 2003
    Salut,
    Am si eu un A4 B6 an 2003 1.9 tdi la care imi sta apa la 70 grade cu clima deschisa (iarna) iar cand o inchid creste la 90. Tin sa precizez ca am schimbat termostatul. Cam care ar fi problema ?
     
  2. Claudiu298806 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4,1'6,2001
    Schimba și senzorul de temperatură
     
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Cu mentiunea sa-ti iei pe firma "buna": Hella, Febi sau OEM (059919501A). De-a lungul timpului am gasit problema acest senzor, nefiind original nu functiona cum trebuie motorul, s-a inlocuit cu unul oem iar masina functiona perfect. De aceea am expus problema in urma cu niste postari aici, in topic.
     
  4. Claudiu298806 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4,1'6,2001
    E indicat sa iei unul original dar sa nu pătești ca mine. Am luat pe original și a fost defect din fabrica, am luat unul AM și merge foarte bine, acum depinde de norocul fiecăruia
     
    AlexPTB apreciază asta.
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nu intotdeauna schimbarea doar a termostatului rezolva problema, trebuie schimbat si suportul termostatului odata cu el!
     
  6. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Salut. A înlocuit cineva ventilatorul cu vascocuplaj la mașinile care au așa ceva din fabrica?
    M-am gândit la aceasta modificare din mai multe motive.
    Iarna nu se mai învârte degeaba, nu mai produce zgomot, răcirea motorului mai buna, instalația de clima va fi mai eficientă pe căldurile sufocante vara, turație mai mare la cel electric.
    M-am gândit să caut un electroventilator de același diametru ca cel cu vascocuplaj și să îl adaptez pentru prindere pe tragar. Solutia alimentării cu tensiune: sa fie legat în paralel cu cel mic, dar cu doua relee separate( treapta mică și treapta mare). Practic cu tensiunea de la cel mic sa cupleze releele și consumul de forță direct de la baterie prin relee și siguranțe dimensionate corespunzător .
     
  7. Axy12345 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9 tdi 2003
    Pana la urma a inceput sa mearga...se ridica si sta apa la 90 de grade.... Dar se ridica cam greu.....app 10 -15 km.....inainte se ridica la 70 in 5-10 km....oricum mulțumesc pt sfaturi
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Interesant! Si o fi facut"rodajul":)
     
  9. Costinel123

    Costinel123 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 !1.9 TDI 116 CP An 2005
    Salut. De 2 luni mi-am cumparat un Audi A4 B6 1.9 Tdi 116 cp cod BKE. Am schimbat distributia ,ulei,filtre,termostat,pompa apa,compresor,alternator etc cam toate uzualele de 1000 E. Dar am o problema imi arunca apa pe la dopul de la vas la supraplin .... Face prea mare presiunea caldura imi baga in masina dar cand arunca pe la supapa cateva secunde se simte aer rece, apa sta la 90 grade nici nu urca nici nu coboara... Mecanicul spune ca nu functioneaza electroventilatorul si ala ar fi motivul dar nu prae cred.... Ulei in vas nu se vede, apa nu refuleaza, antigel in ulei nu am ... Nu am gasit nici o rezolvare pana acum
     
  10. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Aer pe instalatie. S-a mai discutat pe forum. Cauta cateva pagini in urma.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    O sa ti pice garnitura de chiuloasa/aerisirea se face automat la masinile astea!
     
  12. Costinel123

    Costinel123 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 !1.9 TDI 116 CP An 2005
    Nu cred ca are aer ca iam bagat peste 10 litri de antigel intr-o luna.. ca merg zilnic la lucru cate 70 km ... nu cred ca e de la garnitura.... la voi pe vremea asta va porneste electroventilatoru? oare sa fie din cauza asta ?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Apa nu refuleaza dar ti-o arunca afara ? Pai cum vine asta ?
    De ce face presiune in instalatie ? Ai exclus varianta ca garnitura de chiulasa sa fie ciupita pe evacuare si sa iti bage gaze in antigel ?
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Si unde sunt cei 10 litrii de antigel? A curs pe la capacul de la vasul de expansiune?

    Daca raspunsul tau este da atunci sa te pregatesti pt.ce ti am spus eu.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fuge de ce e mai grav si spera la ce e mai usor de rezolvat. :)
     
  16. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    In cazul asta, e cam clara treaba.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  17. Costinel123

    Costinel123 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 !1.9 TDI 116 CP An 2005
    nu ca fug.... dar numa de mecanici inapti dau care habar nu au pe ce lume traiesc.... Mergi cu masina la ei si pleci cu ea mai praf decat era.... Da toti cei 10 litri ii arunca pe la supraplin... In vas este exact ca la oricare alta masina nu se intampla nimic suspect numa daca o accelerez mai puternic face presiune si arunca aerul pe la capac si antigel tot odata... am schi,bat si capacul si degeaba
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In cazul asta, asculta sfaturile de mai sus si procedeaza in consecinta.
     
  19. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Presimt ca o sa revii si ai sa ne intrebi de ce inca pierzi antigel ca ai schimbat electroventilatorul. :))

    Daca circuitul e inchis ermetic , nu scapa antigel. Pe unde iti baga tie presiune cand accelerezi? Nu e la mintea cocosului?

    Ps: Citeste aceleasi topicuri de la A4 B5 , B6 , B7. O sa ramai surprins.
    Ps2: Mai zicea o cunostinta , hai ma sa se duca asa repede o garnitura de chiulasa? Nu frate , garnitura aia de metal de 1mm grosime tine 100ani nu e de ajuns 10-15-18ani( cazul meu) la cicluri repetate de incalzire / racire.
     
  20. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Cam toti am fost in aceeasi situatie, si anume schimb de garnitura si rectificat chiulasa. Masinile astea nu sunt chiar atat de tancuri pe cat le lauda lumea, sa stii.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta