1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia de racire motor - apa nu sta la 90 grade - la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mlmmarius, 22 Oct 2007.

  1. Costinel123

    Costinel123 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 !1.9 TDI 116 CP An 2005
    nu mie frica de garnitura.... pe mine ma enerveaza ca nu ii gasesc defectu sa-l repare odata....
     
  2. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Pai asta e defectu. E ceva comun ca la un anumit numar de km sa se duca garnitura sau sant in chiuloasa. Si eu exact la fel pateam. Scotea antigelu afara doar la drum lung cand o alergam. Am facut si test de noxe in antigel cu o solutie care trebuia sa se coloreze daca aveam scapari si a iesit negativ dar totusi problema a disparut dupa ce am schimbat garnitura si am rectificat chiuloasa. Costurile nu sunt asa mari,depinde ce gasesti cand dai jos. Probabil oringuri la injectoare daca tot le desfaci. Nu mai zabovi ca o sa ajungi sa completezi antigel tot mai mult
     
  3. Sandulache 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2018
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A4 b6 1.9TDI 2002
    Salut, am un a4 b6 1.9tdi awx și îmi da antigelul afara. Îmi curge pe sub vas. Am fost cu ea la mecanic însă nu are o explicație clară care ar fi cauza. Una din variante ar fi de la chiuloasa, ca pierde compresie. Menționez ca temperatura in bord nu creste de 90, ar fi trebuit sa bolboroseasca apa in vas. Completez zilnic cu circa 150 ml de antigel. Mi s-a spus sa îl las așa cu nivelul sub minim, însă nu mi se pare normal. Are cineva vreo soluție? Nu as vrea sa dau chiuloasa jos dacă nu este cazul.
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Este cazul sa o dai/urmeaza sa ramai si fara caldura in masina daca inca nu s a intamplat asta!
     
  5. niniyo 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2017
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4 1.9 tdi awb an 2003 101 hp
    Salut,
    La masina mea cum trec de 120 km/h mi se ridica apa la 120 de grade, pe loc imi sta la 90 grade. Furtunul cu termostat este rece la fel si furtunul din vasul de expansiune de jos. Termostatul l-am schimbat. Inainte sa mi se ridice apa nu mai baga caldura. Am schimbat kit distributie acum 10.000 cu pompa de apa. Care sa fie problema ?
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Garnitura ghiuloasa!
     
  7. niniyo 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2017
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4 1.9 tdi awb an 2003 101 hp
    sa tina doar 10000 o garnitura de chiulasa? am schimbat o odata cu distributia si tachetii
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    niniyo ai caloriferul din bord infundat. Ai nimerit la niste mecanici prosti. Ce faci ca sa-l schimbi este scris pe forum in topic dedicat. Nu intreba asta aici.
     
  9. niniyo 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2017
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4 1.9 tdi awb an 2003 101 hp
    Sa presupunem ca am caloriferul din bord infundat, de ce mai baga caldura ? adica cand baga caldura baga rau iar cand nu baga inghet de frig. Am observat ca atunci cand incepe sa nu mai bage la un minut imi urca apa la 120 de grade si imi apare in bord "coolant" cu rosu
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este infundat sau mai bine zis toata instalatia ta este cu probleme. Trebuie sa cheltui niste bani si sa pierzi niste timp ca sa cureti instalatia de racire a motorului.
    Fa ce ti-am spus eu. La masinile astea dupa zeci de ani de functiune unele piese trebuie schimbate obligatoriu chiar daca noi credem ca ele sunt bune. Eu am masini care au peste 20 ani si am schimbat preventiv toate radiatoarele si caloriferele din ea. Chiar daca il schimbi la cat costa (300 lei) nu ai de ce sa regreti.
    O masina cu o anumita vechime (si nu numai) cere niste cheltuieli care trebuie sa ni le asumam fara sa ne punem problema cat costa = inseamna aceste cheltuieli.
     
  11. niniyo 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2017
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4 1.9 tdi awb an 2003 101 hp
    inseamna ca daia auzeam eu ca si cum curge ceva apa prin bord cand plecam dupa loc la a intai a si a doua ?
     
  12. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Sfatul meu: cel din bord sa il iei cu prinderi metalice, nu de plastic.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Eu intai as anula radiatorul din interior si as vedea cum se comporta masina, daca nu m ai urca apa si nici nu o da afara atunci e el de vina.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sau asa. Scoti furtunele care intra in panoul de foc si le pui cap in cap cu un stut de legatura si bineinteles prinse cu coliere pe acel stut.
     
  15. niniyo 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2017
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4 1.9 tdi awb an 2003 101 hp
    multumesc de sfaturi am sa incerc varianta cu radiatorul din bord anulat sa vad ce se intampla...
    si va anunt daca am rezolvat ceva
     
  16. mihai f 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2018
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a 4, 1.9 tdi, 2002
    Am si eu o problema prin faptul ca atunci cand masina este in mers temperature apei urca la 90 grade C (destul de greu) si ramane acolo, iar atunci cand masina este la relanti temperature apei scade semnificativ.
    Care sa fie problema?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nici o problema. Comportament normal la timpul de afara.
     
  18. PaulDrăgoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2003
    Salutări colegi. Vin si eu cu o intrebare daca se poate. Am citit toate cele 47 de pagini despre acest subiect dar nu sunt hotarat intr-o privință si m-as bucura sa ma ajute si pe mine cineva.
    Am un Audi a4 b6 2003 1.9 tdi si am problema cu faptul ca apa ajunge la 90 grade in mers (2000-2500 rpm) dar daca merg prin oras sau stau pe loc scade inapoi la 50 grade. Intr-adevar la vremea de afara ar trebui sa scada dar la mine si la + 10 grade afara scade ori cu aer conditionat pornit sau oprit sau indiferent la cate grade il pun. Daca o las la ralanti ramane acul blocat pe 50 grade. :( Acum cateva luni nu aveam problema asta
    Specific ca am schimbat de curand: distributie, pompa apa, termostat, sonda apa si antigel. Astept un raspuns daca ma poate ajuta cineva. Multumesc anticipat !
     
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Dupa aceea urca inapoi la 90? Nu vad sa fie o problema prea mare, desi diferenta pe care o mentionezi tu e mare (~35-40*C). Aseara prin oras nu-mi scadea asa mult ceasul, am si lasat-o la relanti vreo 5 minute si nici vorba de asa ceva. Totusi s-ar putea sa stiu cauza: ce temperatura aveai setata la climatronic si cate 'liniute' erau la ventilatie?
     
  20. PaulDrăgoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2003
    Aia este la mine problema ca ori sunt cu clima pornita ori nu tot scade inapoi la 50 grade daca o las maxim 10 minute la relanti. Dupa ce plec de pe loc si merg in 2000-2500 ture ajunge iara urgent la 90. Legat de climatronic am citit pe aici si am incercat toate variantele dar nimic.
    Eu (parerea mea) tind sa cred ca are un "incalzitor" electric ceva care ajută si este stricat si nu stie nici un mecanic ce are ca am fost prin toate părtile cu ea.
     

Distribuie pagina asta