Instalatia de racire motor - apa nu sta la 90 grade - la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mlmmarius, 22 Oct 2007.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  2. PaulDrăgoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2003
    Multumesc mult !
     
    Verony_85 apreciază asta.
  3. PaulDrăgoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2003
    Salutări, am pornit masina am setat pe 23 grade climatronicul si am pus pe auto. Intr-adevar depa 10 minute venea aer cald insă am mai lasat-o jumatate de oră pornită si acul de la temperatura antigelului tot pe 50. Am plecat cu ea (1800-2000 rmp ) si a crescut la 70 in cateva minute. Cand m-am oprit am lasat-o la relanti si din nou a scazut la 50 de grade :-( Daca mai aflu ceva sau rezolv voi lasa comentariu pentru cine a mai pătit ca mine. Salutări !
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pune temperatura pe 26 grade, pe auto. Rezistenta electrica isi va face treaba. E normal ca temperatura apei sa ajunga greu la 90 gr pe frigurile astea si sa scada repede spre 50 dupa ce stai oprit o perioada. Lasa asa cum e ca nu ai probleme, nu le cauta daca nu sunt.
     
  5. PaulDrăgoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2003
    Ok, voi incerca si asa. Oricum saptamana viitoare merg cu ea la o verificare si daca mai aflu ceva despre acest subiect voi posta aici. Multumesc mult de răspuns !
     
  6. Verony_85 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 2003
    Salutare,
    Schimba termostatul, dacă este cazul și antigelul, in spatele la motor mai are un senzor care lucrează cu antigelul, le-am schimbat pe toate și nu am probleme cu temperatura, sta pe 90 grade. La mine aveam problema cu indicatorul din bord de la temperatura, când era pe 90 grade când era pe 0.
    După ce s-a încălzit motorul desfaceți încet capacul de la vasul de expansiune (antigel G12) și vedeți daca aveți presiune in vas, de obicei la motor diesel in spate la vas, sub, are o supapa de refulare in caz ca fierbe apa in vas. Daca fierbe apa, cauza este chiulasa ( care trebuei planata, verificată + inlocuit garnitura).

    Dacă nu îți da afara antigelul din vas prin supapa de refulare, jos sub vas și nu îți apare in bord completare antigel, schimba termostatul 50 lei + senzorul (sonda) 100 lei maxim și antigelul 50 lei, in total 200 lei + manopera. Apoi vezi daca mai ai acele simptome la mașina. Succes.
    masina mea este cu motor 1.9TDI cod AVB 101 CP. Cu stima Roberto.
     
  7. PaulDrăgoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2003
    Salut si multumesc mult de raspuns. Termostatul si sonda de apa au fost schimbate recent (termoastat Mahle sau ceva asemanator si sonda nu mai tin minte dar nu ieftina)
    Astazi am fost la alt mecanic si culmea ca acum totul merge super. Se pare ca 1.9 Tdi nu se incinge asa tare ca un 2.0 tdi de exemplu pentru ca este mai bine calculat iar frigul de afara a ajutat si mai mult la racirea rapida.
    Voi incerca, cand da caldura, sa spal instalatia de racire cu o solutie si sa pun din nou antigel nou iar pentru iarna viitoare ii voi face cadou un incalzitor suplimentar sau ceva asemanator care se leaga pe un furtun si la instalatia electrica si ajuta sa se incalzeasca mai repede. Oricum in mare parte am rezolvat problema si sunt impacat. Multumesc tuturor pentru sfaturi.
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Silver Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    Salutare. Nu stiu daca am postat unde trebuie, alt topic n-am gasit.. Exista vreo diferenta notabila intre antigel Hepu G12+ si Hepu G12++ (Super Plus)? Astept un raspuns concret, as vrea sa dau comanda in urmatoarele ore. Producatorul recomanda "G12 Plus".
     
  9. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    AlexPTB apreciază asta.
  10. Lucian96 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,AWX,2002
    G12+ se combina maxim 50-50 pentru -37°,iar g12++ se poate pana la 68% antigel pentru temperaturi de -69°. Date extrase din catalogul online hepu.
     
    AlexPTB apreciază asta.
  11. AlexPTB

    AlexPTB Silver Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    N-am gasit cu functia search, ma rog e vina mea. Imi pare rau. Multumesc de lamuriri. Voi comanda G12+ si-l voi face 60-40 (60antigel, 40apa distilata).
     
  12. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lucian 96 lasa cataloagele alea si citeste ce am scris eu in topicul ala mentionat anterior. Nu va mai luati dupa ce scrie fiecare producator in parte ci va luati dupa ETKA si atat. Cititi topicul mentionat de mine anterior.

    hightechaddict combini 50 cu 50, nu altfel.
     
  13. Lucian96 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,AWX,2002
    In postarea respectiva ai explicat la antigelul OE diferenta intre g12 si g13. Aici hightechadict a intrebat g12+ vs g12++ de la hepu, de aia am cautat in catalogul hepu diferențele.
     
  14. StaicuAlin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    Filiasi
    Masina:
    A4,1.9,2004
    Salut, am un A4, B6, 2004 ,1.9 tdi , automata , rar ajunge acul de la temperatura apei la 90 grade , in rest sta prin zona 70 .... din ce am gasit pe forum, am schimbat termostat, senzor presiune ( acela ce se afla in spate la motor) caldura baga, aer rece la fel... sa mai fie si alt senzor de schimbat? Sau problema e de la ceasul din bord?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca ai schimbat termostat si senzor temperatura (nu presiune), verifica cu VCDS (cu motorul cald) temperatura pe Engine si Intruments sa vezi ce valori ai. Asa vei stabili daca e defect ceasul.
     
  16. StaicuAlin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    Filiasi
    Masina:
    A4,1.9,2004
    Senzorul schimbat de mine, este cu capatul verde, are 4 pini si se afla undeva in spatele motorului. Unde se afla pozitionat senzorul de presiune ?
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu ai treaba cu niciun senzor de presiune, ai schimbat pe cel de temperatura, e ok. Fa ce ti-am zis.
     
    StaicuAlin apreciază asta.
  18. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai scris un mesaj absolut aiurea din punct de vedere gramatical.
    Te rog nu mai folosi TZ, K, SH sau limbaj de mess sau chat si/sau prescurtari ale cuvintelor ori puncte de suspensie in exces pentru ca nu ai voie conform regulamentului. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE.

    Ti s-a spus sa faci diagnoza cu VCDS nu cu alte prostii de programe. Nu ne interseaza aici in acest topic EGR-ul si nu aducem in discutie nimic despre alte erori in afara de cele legate de titlul topicului. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse.
     
  19. raulalexa

    raulalexa 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4 b6 2004-1.8 T Multitronic
    Salut,
    Imi curge antigel pe la fulia de la vibrochen. Am schimbat un turbo, am completat cu antigel G12, am pornit masina am astepatat 2 minute dupa care am accelerat maxim timp de 40 de secunde la un moment dat temperatura a fost brusc la 130. Am oprit masina si a inceput sa curga antigel pe la fulie. Se prelinge de undeva. Am desfacut capacul din fata de la pompa dar nu am vazut sa curga antigel.
     

Distribuie pagina asta