1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia de racire motor - apa nu sta la 90 grade - la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mlmmarius, 22 Oct 2007.

  1. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    Schimbat termostat si problema nu s-a rezolvat, e aceeasi situatie
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci te duci mai departe catre pompa de apa, verifici instalatia sa nu fie infundata, la final garnitura de chiulasa si/sau chiulasa.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    gabarea sa nu intrebi cum faci asta pentru ca am scris pe forum de ne-am plictisit. :) Citeste si topicul despre caloriferul de caldura din aria asta si din toate ariile inclusiv din aria How to.
     
  4. Labont 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A4 2.0 2003
    Salut baietii,
    Sunt posesorul unui Audi A4 B6 2003 2.0 Benzina si cred ca asa avea o problema: masina sta mai mult la.garaj si azi cand am pornit-o, totul ok. Am facut ture cu ea iar cand ajung ajung acasa am zis sa verific antigelul iar cand deschid capacul a inceput sa curga antigel jos pe sub bidonul de apa. Stie careva ce ar putea fi ? Ma gandeam sa fie bidonul fisurat ? Precizez ca cam dupa 300-400 km parcursi trebuie sa completez putin antigel dar nu exagerat de mult.
     
  5. Claudiu298806 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4,1'6,2001
    Salut,
    Verifica furtunele cu atenție sa vezi pe unde pierde. Capacul vasului de expansiune nu se desface imediat după ce mergi cu mașina (cand este motorul incins) ci doar cand este motorul rece.
     
  6. Labont 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A4 2.0 2003
    Ok o sa verific. Cand am desfăcut am observat ca a curs putina apa pe sub vas pe undeva. Se poate sa fie si la imbinație. Cand am desfăcut nu era încins, am mers doar vreo 3 km si am observat ca nu incalzea bine si de asta am verificat apa dar nu au iesit aburi din vas. Multunesc, o sa verific.
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    De ce? :) @Labont cand urca nivelul , da pe afara , respectiv pe la supraplin dupa ce o alergi ai o problema. Daca citesti topicul o sa-l aflii.
    Daca totul e ok , poti sa mergi glont cu masina ca nu se intampla nimic chiar daca deschizi capacul de la vasul de expansiune dupa ce ai oprit.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca vrei sa te oparesti pe fata fa asta. :) La orice masina find sistem inchis sub presiune lichidul de racire bine incins = fiert, iti sare in fata cand deschizi capacul vasului de expansiune.
     
    alanb1 apreciază asta.
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Poate am eu o problema cu masina si nu stiu. Chiar daca merg incet , sau merg tare, eu pot deschide capacul fara sa ma oparesc. Deci presiunea e constanta si nu se misca apa in vas :hi:
     
  10. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Si nu esti singurul, lafel si eu am deschis capacul de multe ori imediat dupa ce am oprit(drum lung) si in afara de acel "fass" de la presiune nu s-a intamplat nimic.
    Dar sunt constient ca de la presiune s-ar putea sa arunce si cativa stropi :)
     
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    In mod normal nu trebuie sa arunce lichid din vas. Daca face presiune, e o problema, pe circuitul de racire (termostat blocat, furtun infundat cu depuneri, radiator infundat).. un fasss si cativa stropi e normal.. oricum "recomandabil" ar fi sa desfaceti busonul treptat, incet; sa nu aveti surpriza.
     
  12. Labont 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A4 2.0 2003
    Corect, asa am facut si eu am desfacut incet capacul nu incat sa sara apa.pe mine si nu era cazul! Verifcam daca nu cumva e murdara apa ..sa nubse finars garnitura dar nune cazul apa e lacrima :D
     
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Se pune antigel concentrat G11-12-13 in raport 1 la 1 cu apa distilata, nu apa "goala". Vezi tu mai tarziu probleme aparute din cauza "mersului mult timp cu apa in loc de antigel". Stiu destule cazuri: apa corodeaza componentele, chiar si paletii pompei de apa, vei gasi rugina in vas, rugina care se va depunde pe undeva [furtune, termostat, radiator], si alte minuni ce tin de coroziune.
     
  14. Labont 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A4 2.0 2003
    Merg doar cu antigel si apa, nu apa goala, stiu problemele cauzate de apa. Cauza ca tot completez ramane necunoscută. Masinile sunt pasiunea mea, stiu cum se face o compozitie de antigel, cu gerul ce a fost la -10 sigur nu mai aveam motor acum. :)
     
  15. DincaAlex

    DincaAlex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 S4 B6 1.9 TDI Stage 1 160hp cod motor AVF
    Salut,
    Care poate fi cauza daca pierde antigel pe la vasul de expansiune: capacul de la vas sau garnitura de chiulasa sa aiba o problema ? Ideea e ca am si furtunurile intarite.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Oricare. Citeste acest topic integral.
     
  17. x3mzone

    x3mzone 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013 - 2.0 TDI CJCD - Multitronic 8+1
    Salut baieti,

    Alt necaz. Am un A4 B6 din 2004. 1.9TDI PD - 131cai. Problema e ca nu ajunge apa la 90 grade, decat daca o las la relanti. In mers, se stabilizeaza pe la 70 grade si acolo ramane. Senzoru de temperatura antigel l-am schimbat (Hella). Termostatu nu l-am schimbat inca. Pe VCDS temperatura coincide cu ce imi arata acul.

    Insa dupa ce am citit tot topicul asta, ma ingrijoreaza starea chiuloasei.

    Ce ziceti, e pe duca chiuloasa?
    Mentionez ca nu pierd antigel, nu am urme de ulei in antigel in ulei si nici invers.



    Filmarea e facuta cu apa la 90grade si nivelul ras la antigel. Antigelu e curat, nu l-am combinat deloc cu apa. Nush daca conteaza...
    Fum nu scoate de nici o culoare, nici in sarcina.
    Problema cu temperatura e de cand am luat masina, acu 2 ani. Vara urca totusi pan la 90grade, dupa vreo 15min.

    Multumesc,
    Stefan!
     
    Ultima editare: 30 Dec 2018
  18. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Schimba termostatul !
     
    x3mzone apreciază asta.
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nou si original obligatoriu.
     
    x3mzone apreciază asta.
  20. x3mzone

    x3mzone 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013 - 2.0 TDI CJCD - Multitronic 8+1
    Multumesc mult domnilor!

    Am tecut si termostatul pe lista pieselor ce le voi schimba in primavara... alaturi de EGR, garnitura capac motor, garnitura buson ulei, furtune vacuum toate, bucse fata toate, bielete antiruliu spate, filtre toate.
    Dade pana in primavara nu mai lungesc mult lista...

    An nou fericit tuturor si drumuri bune!
     

Distribuie pagina asta