Instalatia de racire motor - temperatura apa - termostat la TT Mk1 8N - probleme - cauze si rezolvar

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de al1n, 13 Sep 2008.

  1. Doryan

    Doryan 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi TT quattro 1.8T 2002
    De mare ajutor mi-ai fost. La mine a fost exact cum ai spus tu.
     

    Fișiere atașate:

    • sig.jpg
      sig.jpg
      Mărime fișier:
      137,3 KB
      Vizualizări:
      14
  2. razvan33sud

    razvan33sud 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 2.0 , 2008 , cod motor BRE , 140cp, DPF OFF
    Salut baieti. Am achizitionat de curand un Audi TT 1.8 AUQ automat. Ideea este ca de o luna de zile nu reusesc sa ii dau de cap cu problema incalzirii. Am mai avut modelul de 225 cp si la acela era panoul de sigurante. La acest motor, temperatura incepe sa urce pana trece de 95,96,97,98 si termocupla pleaca abia cand apa din motor are 100 de grade. Dupa ce pleaca ventilatoarele , apa incepe si se raceste concomitent cu acestea dar numai pana la 96, 95...uneori mai scade si sub aceasta valoare dar nesemnificativ. Acul sta la 90de grade si abia cand atinge 100 de grade motorul incepe si urca , dar revine imediat deoarece temperatura incepe sa scada. Nu mai stiu ce sa ii fac. Am schimbat 2 termocuple (treapta 1 ..95-84 si treapta 2.. 102-95 ), 2 termostate- ultimul ramas pe masina este de 84 de grade, senzor temperatura , radiator nou, ventilatoare noi, bloc relee - am testat cu unul cu același cod si nici o modificare. Nu am ulei in borcan , nu face presiune mare , nu scoate fum... mai este cineva pe acest forum care are motorul acesta AUQ? imi poate spune ce temperatura are dupa ce motorul este incalzit bine pe climatronic? Dupa mine daca termocupla standard deschide la 97, apa din bloc este plauzibil sa aiba 100 , cele 3 grade pierzandu se pana ajunge la termocupla. Doar faptul ca se misca acel ac de temperatura imi sta pe cap ...La cel de 224 BAM niciodata nu am vazut acul miscandu se ... As fii recunoscator daca cineva ma poate ajuta si imi poate spune ce indica pe climatronic motorul lui ....poate reusesc sa rezolv acest mister...
    [UPDATE]- am citit pe niste forumuri ca sorbul din baia de ulei se poate infunda si l-am verificat si pe acela - este curat..
     
  3. razvan33sud

    razvan33sud 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 2.0 , 2008 , cod motor BRE , 140cp, DPF OFF
    Chiar nimeni nu ma poate ajuta cu o parere? Mentionez ca intre timp am schimbat si garnitura de chiuloasa si simptomele sunt aceleasi. Am investit peste 1000 de eur in problema asta si este la fel ca la inceput. Poate cineva sa imi spuna la ce temperatura pe canalul 49 ii pleaca ventilatoarele pe treapta 1? Multumesc.
     

Distribuie pagina asta