1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia de racire motor - temperatura apa - termostat la TT Mk1 8N - probleme - cauze si rezolvar

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de al1n, 13 Sep 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Ceasurile ti-au luat-o razna, sau G62-ul.
     
  2. iiCristi 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2018
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi TT
    Mersi de răspuns.

    În cazul în care ar fi ceasurile, cei de la vw de la reprezentanță mi-au zis atunci că trebuie schimbate cu totul și integrate în computerul mașinii (ceva complicat la care ei nu se bagă). Așa este?

    Să înțeleg că este o problemă mare și costisitoare?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Nu, nu este o problema mare si costisitoare.
    Lasa reprezentanta si cauta in aria Prestari Servicii ca avem destui colegi ce pot face acest lucru fara probleme.
     
  4. iiCristi 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2018
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi TT
    Mulțumesc frumos. Sper să găsesc pe cineva din zonă care să îmi rezolve această problemă pentru că am fost deja la 3 service-uri diferite..și mașina e la fel.

    Te mai detanjez cu o întrebare.

    Dacă circul cu ea până "se găsește cineva să ii dea de cap". Există vreun risc?

    Precizez și faptul că termocuplele nu porneau decât la 121 de grade când îmi apărea eroarea.

    Ele se ghidează după altceva? Nu după temperatura pe care mi-o arată și consola ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Nu stiu cum este la TT.
    Daca este termocupla sau electro-ventilator.

    Atata timp cat nu iti fierbe apa, poti circula linistit.
     
  6. IICristii 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2019
    Locație:
    Timis
    Masina:
    Audi TT, 1.8
    @audi66

    Dar dacă sunt ceasurile duse, îmi arată greșit și pe climatronic la canalul 49? Pentru ca 121 de grade am și acolo, dar temperatura fiind nejustificată nici acolo, pentru ca nu am presiune în vas.
     
    Ultima editare: 8 Noi 2019
  7. valentin1000 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT 1.8 T Apx . 2001
    Salut,
    Am si eu un TT cod motor APX si am problema cu ventilatorul: porneste cand pun contactul dar funcționează intermitent. Precizez ca i-am schimbat senzorul de temperatura, termostatul, termocupla si modulul si in continuare face tot asa. Pe canalul 49 din clima imi indica maxim 74 grade. Un sfat va rog ca m-a facut cu capul. Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Pai, eu nu inteleg.
    Ventilatoarele functioneaza prin unul din 2 moduri :
    -vasco cuplaj (termocupla)
    -modul electric (electroventilator)

    La tine care se aplica ? Ambele ?
     
  9. valentin1000 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT 1.8 T Apx . 2001
    Nu ma pricep, de aceea am întrebat. Nu înțeleg cum ar trebui sa fie. Poate cine a detinut-o a facut o tiganie de improvizatie ?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Valentin sunt colegi profesionisti in electrica aici in Bucuresti si ii gasesti in aria de prestari servicii de la noi de pe forum (chiar mai buni decat cei din reprezentanta) iar o diagnoza te costa 50 lei. Este asa de greu sa apelezi la un profesionist ? Trebuie facute niste verificari la GW (actionarea electroventilatoarelor) si asa mai departe.
    Adica in traducere la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
     
  11. valentin1000 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT 1.8 T Apx . 2001
    Asa am sa fac pentru că mecanic am facut tot ramane pe electric sigur de acolo este problema. Revin cu rezolvarea problemei sper.
     

Distribuie pagina asta