1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia Electrica/Electronica si Sistemul electric la A6 C6 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de VALI, 19 Mar 2011.

  1. VALI 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6
    Va salut
    Inca nu m-am familiarizat cu electronica de pe masina mea(a6 3.0 2007) iar ce mi se intampla eu le consider ciudatenii.
    Ieri am plecat cu masina iar dupa aproximativ 20 min mi-a aparut la bord ca s a ars becul de ceata spate.LUMINILE NU ERAU APRINSE,COMUTATORUL ERA PE POZITIA O.OK ,mi am zis,s a ars becul si mi a aparut acum eroarea.In drum spre casa am cumparat unul cu gandul sa l schimb.Dupa ce am desfacut lampa spate am observat ca becul este bun(l am probat si cu o sursa de curent), asa ca l am montat la loc cu gandul ca s o fi ars siguranta.Siguranta n am gasit o asa ca am lasat pt azi.
    Astazi dimineata am verificat daca merge becul de ceata si spre surprinderea mea functiona iar in bord nici o eroare.N am putut sa ma gandesc decat la contact imperfect.
    La cateva minute dupa ce am plecat mi a aparut alta eroare...un bec pe dreapta fata ars.LUMINILE NU ERAU APRINSE. Am oprit pe dreapta ,am aprins luminile si am coborat sa vad ce nu e in regula.Toate becurile functionau. Dupa ce am plecat am observat ca eroarea diparuse
    Sa fie contact imperfect? Nu stiu ce sa mai cred
    Este normal sa ti dea eroare de bec ars daca becurile nu sunt in functiune?
     
  2. bencheacata

    bencheacata Silver Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0TDI quattro
    Da... este un contact imperfect la pinul de masa de pe lampa cu pricina care dupa un timp se oxideaza si incepe sa faca glume de genul. Remedierea se face prin curatarea pinului de masa de pe lampa si nu mai ai probleme iar daca vei cauta mai bine pe forum ai sa gasesti vreo 2 thread-uri pe aceasta tema.:)
     
  3. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    deci

    Vali ne-ai lasat asa in aer ??? totu-si poate ne spui si noua cum ai rezolvat pina la urma problema si care a fost baiul ??? :think:
     
  4. VALI 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6
    Lucian ,nu i-am facut absolut nimic .De atunci nu a mai aparut nici o eroare asa ca am lasat o in pace cu gandul ca a fost un contact imperfect .

    Am ramas mirat ca erorile au aparut fara sa functioneze luminile.
     
    Ultima editare: 1 Apr 2011
  5. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    ma bucur sa aud ca a trecut de la sine. am crezut ca nu am mai incheiat problema. am inteles o seara buna.
     
  6. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi RS6 Performance SEDAN
    A6 - economie agresiva de curent electric? Battery Manager??

    Buna ziua,

    A6 2007 totul funtioneaza perfect cu motorul pornit.

    Daca masina nu are motorul pornit MMI nu poate fi pornit, luminile interioare nu merg decat 15-20 de secunde dupa care nu mai merg deloc, inchiderea centralizata dupa ce se armeaza nu mai merge din telecomanda (doar descuiat manual), tot ce tine de electrica pare sa fie intr-un mod agresiv de economie :).

    Daca are cineva idee de la ce ar putea fi v-as fi recunoscator.
    La scanare singura eroare care apare e Quiescent Current Stage 4.

    Multumesc!
     
  7. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    verifica tipul acumulatorului. in sensul ca Audi "prefera" acumulatori ce trebuiesc codati cu Vag
     
  8. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi RS6 Performance SEDAN
    Raspuns

    Multumesc frumos de ajutor. Bateria nu a fost schimbata, facusem o proba la o piesa si am dezlipit un fir pe care ulterior l- am lipit la loc si de acolo problema. A disparut problema dupa ce am condus masina o zi - totul si- a revenit la normal.

    O zi buna!
     
  9. audi_a6_2006 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2010
    Locație:
    mm
    Masina:
    audi a6 2.0 tdi s-line
    Si eu am avut aceeasi problema cu lampa spate am curatat bine pinul si gata ...
     
  10. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    nu mai porneste

    Saptamana trecuta luni masina a pornit fara probleme,a stat pana sambata in parcare a pornit fara probleme.Duminica cand am vrut sa plec nu a mai pornit,bag cheia in contact se aprinde mmi-ul dar in bord nu se aprinde nimic,inchiderea centralizata functioneaza,muzica,lumini totul functioneaza.Bateria e de un an,Varta 110Ah originala.Care ar putea fi explicatia?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Piciu33 fa o diagnoza la masina. Altfel o sa stam sa ghicim si sa presupunem ce ai la masina pana ne plictisim. Poate ai un consumator care nu intra in stand-by sau ai contactul blocat la pornire.

    Mesajul a fost mutat in topicul unde trebuia sa scrii de la inceput. Bafta
     
  12. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Da mersi momentan nu am cu ce sa fac diagnoza,pana cand o sa am cu ce am sa ma uit la ea in parcare
     
  13. Ener 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    A6, 2000CMC, 6+1 2006
    Probleme Calculator

    Salut tuturor,
    Detin un A6 C6 an 2005 cod motor BLB. Dupa toate probleme acumulate de-a lungul anilor, asta seara mi s-a stins brusc bordul, numai imi citeste cheia, nimic, ca si cum s-a stricat calculatorul, nu imi raspunde la nici o comanda nici avariile nu merg pornite, nici casetofonul, mai nimic. Daca avetii idee si ma puteti ajuta ?
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Ian 2013
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fara sa faci o diagnoza nu o sa-ti spuna nimeni ce are masina. Pe ghicite, sa ne dam cu presupusul, nu se poate stii ce ai patit. Ca sa fii sigur ca nu ai probleme cu bateria pune mana si masoara daca are tensiune conforma si stadiul ei de functionare. Bafta
     
    Ultima editare: 13 Ian 2013
  15. minion_ 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2012
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audi a6 , 2,0, 2005
    Am un a6 din 2005 , dupa ce inchid masina imi ramane avaria aprinsa! Aveti idee ce se intampla? Pt. ca mi se descarca bateria!
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dar de ce ce nu faci o diagnoza ca sa vezi motivul ?
     
  17. dent.max 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2013
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2tdi 2006
    Buna ziua,
    Am o problema ciudata, de jumate de an pe consola de pe bord mi s-a aprins semnalu de la AIR-BAG, am facut un diagnostic dar nu mi-a aratat nimic la diagnoza, am sters eroarea de la AIR-BAG, am mers dupa asta vreo 50 km si iarasi mi s-a aprins, am lasat-o asa.
    Apoi a inceput o alta problema: dupa ce merg cu masina o pun in garaj, dimineata dau sa o pornesc si mi se aprinde semnalul de la baterie, insa aceasta este noua procurata de vreun an, din Germania. Mai am un acumulator de rezerva acasa si pornesc cu el masina, apoi il pun pe acesta si il las sa se incarce, cite-o data se incarca iar in alte cazuri nu. E foarte straniu ca se incalzeste masa (+) de sub capota. Dupa ce se incarca complet, merg cu masina si cand o las peste noapte in garaj, dimineata aceiasi istorie.
    Inca ceva: tot de jumate de an am observat ca tunci cand deschid portiera si pun mana pe ea uneori simt curentul electric/ma curenteza.
    Ce poate sa fie ? Multumesc anticipat
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Feb 2013
  18. fwd 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2009
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6, 3000 TDi quattro, 2009
    Am cumparat recent un Audi A6 3.0 TDI 2009, am o problema ciudata la roata dreapta fata, mai exact becul ABS, ESP, Tire presure si Suspensie mi se aprind cand masina incepe sa se miste. Mecanicul a spus ca e rulmenutul sau sensorul, le-am schimbat amandoua dar problema a ramas. Eroarea care o da este "Defect in circuit electirc roata dreapta fata" . Precizez ca daca este umed afara totul este ok nu se mai aprinde nimic. Orice sfat e binevenit.

    Multumesc
     
  19. diabolic53

    diabolic53 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Facelift, 2.0S (173bhp), Piele, MMI 3G, DRL, xenon, etc.
    cel mai probabil e vreun cablu de la senzori pana la calculator care face figuri ... iar tinand cont ca ai probleme cu mai mult de 1 senzor in acelasi loc sanse mari sa fie acel cablu, in functie de pret eu zic sa schimbi tot harnes-ul ( manunchiu de cabluri ) de la roata pana la calculator ... nah acuma tine si de buget :)
     
  20. fwd 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2009
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6, 3000 TDi quattro, 2009
    La Audi de obicei daca se aprinde un bec mai vin cateva la pachet :), ai idee cat costa sa schimbi totaa cablaraia pana la calculator?
     

Distribuie pagina asta