1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia Electrica/Electronica si Sistemul electric la A6 C6 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de VALI, 19 Mar 2011.

  1. diabolic53

    diabolic53 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Facelift, 2.0S (173bhp), Piele, MMI 3G, DRL, xenon, etc.
    nu stiu dar cred ca iti pot gasi un cod in ETKA si ceri un pret la reprezentanta sau cauti pe la baieti... cand il gasesc/daca il gasesc ti-l postez aici
     
  2. fwd 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2009
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6, 3000 TDi quattro, 2009
    Multumesc, apreciez!
     
  3. Florin.alex

    Florin.alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 3.0(225)TDI quattro 2005/Tucson 2.0(140hp) 2006
    Salutate
    Am o problema , face asa o data la 2.3 zile cand incetinesc sau opresc pe loc cu motorul pornit se opreste tot ce e electric din masina displayuri le luminile, se aprind in bord :abs .esp. frana de mana, semnul exclamariii .si se sting dupa 2 secunde , cand se intampla chestia asta cu intrrruperea curentului. uneori imi ramane cutia blocata in treapta a3a 'daca opresc masina si o pornesc isi revine cutia.alternatorul incarca 13.90 . 14 , am schimbat si bateria am codato am schimbat si calc de baterie, cate o data se tureaza putin peste 900 si dupa cateva min se aprinde esp daca merg asa 10 min se stinge cred ca problemele astea se leaga cumva , la service nu prea i au dat de cap si vor sa o las la ei 2.3 zile nu prea ma incanta ideea asta.
    A6 3.0tdi quattro .2004 luna a11a
     
    Ultima editare: 9 Aug 2014
  4. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Ia vezi vreun fir mare de masa nu face legatura corect cu caroseria?
     
  5. Florin.alex

    Florin.alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 3.0(225)TDI quattro 2005/Tucson 2.0(140hp) 2006
    Daca te referi la firul care pleaca de la baterie de la borna de - , ala e prins de calculatoru de baterie destul de sanatos si calc e prins de caroserie de o tija de fier. Alt fir ca ala sa fie prins de caroserie nustiu pe unde se afla.
     
  6. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Vezi ca mai este cel putin unul. Uita-te pe dedesubt pe la alternator sau pe la electromotor. Poti verifica tensiunea la incarcare intre motor si plusul bateriei, sa vezi daca sunt diferente.
     
  7. Florin.alex

    Florin.alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 3.0(225)TDI quattro 2005/Tucson 2.0(140hp) 2006
    Incerc cat mai repede sa ma duc la un prieten care repara alternatoare si electromotoare, ma uit pe sub cu el de firul ala care face masa cu caroseria.
    o sa masor tensiunea cum ai zis intre motor si plusul bateriei sa vad cum incarca, sper sa reusim ( nu prea se ocupa de chestii sofisticate si nici eu nu prea am habar dar sper sa fie bine pare simplu).
    La service au masurat cu vcds cred cum incarca alternatorul si au zis ca e in parametri normali,dar nu au masurat cum ai zis tu.
    Merg pe fiecare zi pe un drum de nisip cam de 50 metri pana la un depozit si cred ca e posibil ca firul de care zici ca trebuie sa atinga caroseria sa nu fie deteriorat de la nisip, nu am nici un scut pe sub, masina e goala.
    Revin dupa ce verific tot cum ai zis.
     
  8. Florin.alex

    Florin.alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 3.0(225)TDI quattro 2005/Tucson 2.0(140hp) 2006
    Am reusit sa rezolv problema.
    Au verificat alternatorul incarca 13.90 si uneori scadea la 12 cred ca de acolo era problema au stat 2.3 ore sa vada ca alternatoru nu incarca tot timpul lafel, deocamdata nu mi mai face probleme.
    Mi au schimbat la service o placuta de la alternator, au curațat pe acolo niste contacte au curatat si firu ala de face masa cu caroseria ,era mozolit rau .
     
  9. aionut007 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    audi a6 , 2.0 tdi an 2006
    Interpretare VAG com

    Buna ziua.
    Am o problema la partea electrica la un A6 C6: la 5 minute fix de la pornire se reseteaza MMI, consola si display se sting si se restarteaza muzica iar 10 minute fix apare ESP in bord si nu se mai stinge pana la oprirea masinii. Mentionez ca nu am baterie originala Varta de 110 Ah. Atasat gasiti si scanarea cu VCDS. Va multumesc si poate ma ajuta cineva.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Sep 2015
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la un electrician auto bun care stie sa umble cu diagnoza si stie mai departe ce sa faca ca sa remedieze, nu doar sa-ti spuna ca ai coduri de eroare. Daca nu exista asa ceva in Pitesti sunt colegi pe forum (in Bucuresti) foarte buni pe partea de electrica care te pot ajuta. Problema care o ai nu o sa o rezolvi pe forum. Bafta.
     
    Ultima editare: 26 Sep 2015
  11. Xrase

    Xrase 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q5 8R,2.0 tdi,CGLC,2014
    Piese care au Component Protection

    Salut
    Pentru a sti care piese necesita scoaterea ,,Component Protection'' am gasit niste informatii si o lista cu elementele electrice/electronice care au CP instalat sau intra in CP la schimbare/inlocuire si care privesc acest model de Audi adica A6 C6.

    1) Necesita scoaterea ,,Component Protection''
    -CD changer
    -SDS module
    -MMI controller
    -Can Gateway
    -Amplifier Modules
    -Driver Identification module
    -Air con control
    -Instrument Cluster

    2) Nu necesita scoatere CP:
    -Radio module
    -DAB radio
    -TV tuner
    -Navigation module
    -AMI
    -BT modules
    -SAP modules
    -Parking Controller

    Sper ca va ajuta cu ceva informatiile acestea. :detective2::beerchug:
     
  12. xtreamspirit 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 , 2.4 V6 , 2005
    Salut. Am mare nevoie de ajutorul vostru. Imi trebuie schema cu pinatura pentru instalatia de la usa spate, nu conteaza daca e dreapta sau stanga ca e acelasi cod 4F1971687L.

    Multumesc Anticipat
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Care este motivul pentru care vrei aceste scheme ? Cand mai scrii mesaje mentioneaza si motivul. Multumesc.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai in PDF-ul atasat tot ce inseamna schema legat de usile fata/spate. Daca nu stii sa o citesti, apelezi la un electrician capabil sa citeasca niste date dupa o schema.
    Cum nu ai zis pentru ce iti trebuie sau alte date, ti-am atasat schema completa.
    http://www.filedropper.com/conveniencesystem
     
  15. xtreamspirit 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 , 2.4 V6 , 2005
    Am instalatia electrica pentru usa spate , dar este de la modelul Facelift, Si am nevoie sa pun pinii de la mufa care vine in usa, in pozitiile corespunzatoare pentru modelul Non facelift.
    Multumesc Audi66 pentru ajutor, in caz ca o sa am probleme sa o descifrez, atunci o sa apelez la un expert.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si schema de la facelift o ai ? Daca difera culorile si pozitiile pinilor, o sa iti cam lungesti ochii pe schema aia.
     
  17. Ovidiu. 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 3.0, 2005
    Salut. Am o problema cu masina. A6 3.0 tdi 224 cp din 2005.
    La masina ii stau martorii din bord aprinsi si nu mai merge nimic electronic. Nu porneste, nu aprinde nimic, e "moarta". Partea frumoasa este ca nu mai deblocheaza nici cheia. Aceasta este si acum blocata in contact. A apucat-o din senin. Am parcat masina in fata casei, dupa 30 min cand am vrut sa plec iar, sufletul. Am dat banchete spate la o parte, am intrat in portbagaj, am luat bornele dar tot nimic. Nu da niciun semn de viata. Poate s-a mai intalnit cineva ca asa ceva pana acum.
    Multumesc!
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Problema lui e alta, daca era coloana de vina nu trebuia sa aibe toti martorii aprinsi in bord, ci invers, tot bordul stins.

    Scoate cheia din contact prin metoda din videoclip si vezi daaca reusesti sa faci o scanare.
    Parerea mea este ca te-a lasat contactul.

     
  20. Ovidiu. 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 3.0, 2005
    Cu tot respectul Cristi, am citit forumul si nu am gasit ceva asemanator cu problema mea. In trecut, am avut probleme la coloana de directie si " simptomele " erau altele. Cu ajutorul forumului am reparat-o singur fara niciun ban si ajutor de la altcineva ( am cautat pe forum, am gasit ce trebuia, fara sa mai postez).

    Acum nu stiu ce are. Nu merge NIMIC electric ( lumini interioare, inchidere din telecomanda, avarii, flash-uri, absolut nimic. Parca nu ar avea bateria conectata la borne; dar martorii in bord stau aprinsi, singuri. (Erau aprinsi inainte sa bag eu cheia in contact). Si acum tot aprinsi stau.
     
    sporea apreciază asta.

Distribuie pagina asta