1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia electrica la A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bisisica, 22 Iun 2011.

  1. bisisica 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 2007
    Mi-am montat de 3 luni o statie auto, cu boxe doar pe fata, fara subwoofer. De atunci au inceput sa se arda la 3 saptamani cate un bec, pozitie sau faza scurta doar de pe partea stanga. Nu s-a ars niciodata in mers, doar cand pornesc masina. Pana sa pun statia nu am avut nicio problema 3 ani jumate. Sa fie de la lipsa condensatorului ?
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Iun 2011
  2. bogdan_02122 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2012
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TFSI, 2006
    Salut,
    Daca mai are cineva nevoie de scheme electrice o sa incerc sa il ajut in masura in care acestea apar in Autodata. In concluzie cine vrea o schema electrica sa spuna modelul, motorul- puterea si tipul si anul de fabricatie si in limita posibilitatilor o sa incerc sa il ajut.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Dec 2012
  3. Claudyw

    Claudyw 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    B7 cabrio, 1.8 t, 2005
    Va salut am un b7 cabrio 2005 si am cateva probleme cred cu instalatia electrica daca ma puteti ajuta ca niste sfaturi:

    1 Cand dau in marsalier imi apare eroare bec ars (left reverse light). Am crezut ca e ceva banal, m-am dus la cineva sa imi dea stopul jos si surpriza, toate becurile din stopuri merg. Tipul asta mi-a spus ca nici nu am bec marsalier stanga, doar dreapta (cel din dreapta merge). Intrebare daca stie cineva: exista bec marsalier stanga pe b7 cabrio, daca nu de ce imi apare eroarea asta? eventual cum as putea sa scap de ea

    2 Cand dau faza lunga imi apare eroare Main beam headlights (left and right) Faza lunga imi merge pe ambele faruri. Daca dau un simplu flash nu imi apare. Care ar fi motivul acestei erori.

    3.De curand imi apare eroare si pe becurile de la numar. Cand plec cu masina se aprind nu au nici o problema, insa dupa cateva minute se sting si imi apare eroare number plate light.

    Va multumesc
     
  4. andrei2 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2012
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Bmw E60, 535d
    Vreau sa inocuiesc instalatia electrica a motorului pe Audi A4 b7 BRD 2007. Codul de pieasa al instalatiei existente este 8E1 971 074 JE. Problema e ca nu reusesc sa gasesc codul asta de piesa originala in ETKA. Am reusit sa fac rost de o instalatie completa, tot de pe un brd, doar ca din 2006, insa codul instalatiei este 8E1 971 074 JC. Mufele par a fi toate, instalatiile sunt, cred eu, identice. Doar codul de piesa difera. Credeti ca ar fi sanse sa am vreo problema daca montez instalatia noua?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauta obligatoriu cu acelasi cod. Risti sa difere un singur fir si ai dat totul peste cap si nu o mai scoti la capat. Fiecare masina are anumite dotari si nu este identica niciodata cu alta masina chiar daca tie ti se pare asta. Am probat acest lucru de multe ori si am avut probleme de compatibilitate intre piese daca nu au fost cu/nu au avut acelasi cod.
    Verifica daca acel cod de la instalatia originala nu s-a schimbat intre timp pentru ca producatorul schimba mereu codul (in principiu ultimele litere se schimba) dar piesa este identica. Bafta
     
    Ultima editare: 6 Mar 2014
  6. andrei2 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2012
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Bmw E60, 535d
    Singurul cod care l-am gasit a fost cu JD.[​IMG]

    Si ale mele...
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. andrei2 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2012
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Bmw E60, 535d
    http://youtu.be/Ck-dKSKDYbQ

    Problema de azi dimineata. Nu am mai intalnit sa clipeasca in halul asta martorul motor. Si nici bujia.

    Ati mai intalnit/patit asa ceva?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu faci o diagnoza ? De unde stii ca este o problema electrica si nu una mecanica sau din cauza unui senzor ?
     
  9. andrei2 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2012
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Bmw E60, 535d
    Pentru ca inainte sa postez aiurea pe forum fac tot ce se poate omeneste pentru a gasi cauza problemei. Diagnoza a fost primul lucru. Instalatia electrica poate fi testata pentru intreruperi. Senzorii pot fi testati destul de usor si cu un aparat de masura daca stii la ce valori sa te astepti.

    Si intrebarea a fost daca a mai intalnit cineva problema asta.. Nu cred ca am intrebat altceva. Deci domnule moderator... Ati mai intalnit problema asta?

    FYI era o problema cu un releu. Eram doar curios daca la alte persoane le clipea martorul motor in halul acela, eu personal nu am mai intalnit asta. Poate daca pateste altineva ce am patit eu, si se manifesta masinile lor cum se manifesta a mea vor stii ce e de facut.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe forum scriem doar cand exista rezolvari ca si ceilalti colegi care au probleme sa stie direct ce au de facut nu sa caute un raspuns aiurea. Raspuns care poate avea multe motive. Toti (de fapt, nu chiar toti) ne-am invatat sa scriem pe forum doar cand avem probleme. De asta topicurile au ajuns la sute de pagini si toti se plictisesc sa mai caute raspunsurile.

    Iti multumesc pentru faptul ca ai mentionat si rezolvarea. O sa unesc mesajul tau anterior cu cel in care ai scris rezolvarea. Ti-am raspuns ca diagnoza te poate ajuta deoarece masinile nostre sunt pline de senzori si in proportie de 80-90 % primim singuri raspunsul la cauza si metodele de a remedia problemele atunci cand facem diagnoza. Bafta.
     
    Ultima editare: 6 Iul 2014
  11. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Salutare,....
    Imi poate da cineva ceva explicatrii despre tabloul de mufe care se afla in partea stanga jos la picior?
    Mar interesa mufe, fire care ce sunt.
    Poate are cineva o schema explicata mai pe intelesu tuturor sau ceva poze cu explicatii.
    Multumesc!
     
    Ultima editare: 7 Aug 2015
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu poate sa-ti nimeni sa-ti dea aceasta explicatie pentru ca sunt diferente intre masini si nu este ceva unic montat pe toate masinile. Sunt masini care au acolo 3 mufe cu cate 10 fire sau 5 mufe cu cate 7 fire sau 8 mufe cu cate 5 fire si asa mai departe.
    Tu trebuie sa cauti (atunci cand vrei sa faci un retrofit sa vezi daca ai unde sa tragi firul) calea acelui fir adica unde se duce si de unde vine acel fir pe care il vrei montat daca s-a montat vreodata pe acel model de masina si asa mai departe. Singura ta solutie este sa te documentezi in ELSA si cu schemele din ELSA sa vezi cum procedezi. Bafta.
     
  13. stefanelwow

    stefanelwow 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 FL 2.0 TDI ULTRA 190 hp, CNHA, 2015
    Usa stanga fata deblocata

    Salut, de cateva zile am intampinat si eu o problema la masina mea, nu se mai inchide din telecomanda usa soferului, nici geamurile nu mai pot fi lasate jos, nici oglinzile reglate, nici nu mai functioneaza butonul de blocare din partea soferului si nici lumina din interior nu se mai stinge dupa bagarea cheii in contact, trebuie oprita manual..iar toate problemele au aparut impreuna.Daca ma puteti ajuta cu un sfat ceva, raman pe deplin recunoscator.Va multumesc!
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    stefanelwow pe ghicite nu stie nimeni asa ca fa o diagnoza si sigur o sa afli de unde provine problema. Poate ti-a intrat apa in masina si implicit claculatorul de confort (care se afla sub scaunul soferului) a intrat in avarie din cauza umezelii. Bafta.
     
  15. AdrianAR 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.9TDI, 2008 - cod motor BRB
    Buna baieti, de curand sunt fericitul posesor al unui Audi A4 B7, 1.9 TDI, 2007 - cod motor BRB -
    Am inceput procesul de a verifica fiecare parte a masinii si un lucru imi este "ciudat".
    Am desfacut capacul panoului de sigurante(stg. volan) si am verificat fiecare siguranta cu cartea si cu traducerea din germana de pe capac; pe langa unele sigurante care sunt putin mai mai decat este specificat ca ar trebui sa fie am 3 sigurante LIPSA in panou insa respectivele componente functioneaza pe masina. Este vorba despre urmatoarele sigurante:
    - siguranta 9 - scrie ca ar fi servofrana (pompa vid)
    - siguranta 18 - Adaptive light - stanga
    - siguranta 19 - lumini de ceata (banuiesc ca sunt proiectoarele din bara)

    Atasat poze cu tabloul de sigurante si capacul.
    A mai sesizat cineva LIPSA acestor sigurante ? Doresc sa stiu daca este ceva normal sau au fost facute ceva improvizatii pe instalatia electrica. Ar trebui sa adaug eu aceste sigurante ? Mentionez ca nu apar erori pe VCDS.

    Multumesc anticipat, sper ca am incadrat in sectiunea corecta aceasta intrebare.
     
  16. electros

    electros 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B7, 2.0TDI - BLB, 140 HP, 2005
    Salut. Am o problema pe partea electrica la A4 B7 2.0 TDI BLB din 2005.
    Pe partea spate stanga a masinii, langa amortizorul portbagajului, firele s-au rupt, iar unele sau deizolat din cauza deschiderii pe timp de iarna. Am incercat sa le izolez, dar in timpul acestui proces un fir deizolat s-a atins de caroserie. Consecinte? Imi apare martor pe CB Rear Left Fog Light impreuna cu acel bec galben cu X rosu peste el. Am pus masina pe tester si eroarea nu poate fi stearsa. Curios este ca imi merge becul de ceata fara probleme dar nu pot sa scap de aceea eroare! Are cumva modulul de control ceva siguranta care trebuie inlocuita? Rog ajutor !!!

    Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
     
  17. electros

    electros 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B7, 2.0TDI - BLB, 140 HP, 2005
    Rezolvat.
    Electricienii la care a apelat fostul proprietar au facut o lucrare de mantuiala. Au lasat mort firul intrerupt de la stopul de ceata stanga si au dus un plus de la celalalt stop. Prin urmare am desfacut capitonajul din portbagaj de pe partea stanga, am identificat firul si l-am cositorit. Nu mai apare nicio eroare.

    Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
     
  18. feerary 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Orastie
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI BLB 2006
    Mă interesează schema electrica pentru Audi A4 B7 cod motor BLB. Am o problema la xenon, dacă mă poate ajuta cineva
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.
     
    gelugh și feerary apreciază asta.
  20. feerary 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Orastie
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI BLB 2006
    Mulțumesc mult!
     

Distribuie pagina asta