1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia electrica la A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de B591VLD, 18 Feb 2013.

  1. B591VLD

    B591VLD 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8, 3.0 TDI 235 HP, 2019
    Salut! Am sesizat de cateva zile ca sta beculetu de la frana de mana si indicatorul din bord mereu aprinse si am senzatia ca acest lucru nu se intampla inainte. cum e normal sa stea cand masina este incuiata si frana de mana activata?
     
  2. dorutzu74 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6, 2011, CAHA, 125 KW, A4,2009,CAGA,105KW
    Din cate stiu eu, e perfect normal. Stau aprinse doar cateva minute dupa ce inchizi masina. Dupa aia se sting.
     
    Paul Puscas apreciază asta.
  3. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Confirm si eu ce spne dorutzu. Ledul de la frana de mana ramane aprins un timp dupa incuierea masinii. E perfect normal.
     
    Paul Puscas apreciază asta.
  4. B591VLD

    B591VLD 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8, 3.0 TDI 235 HP, 2019
    Pai asta e problema. La mine nu se stinge deloc si cred ca asta a dus la o descarcare completa a bateriei seara trecuta. aveti idee de la ce poate sta aprins? Pana zilele trecute nu am sesizat sa stea aprinse
     
  5. dorutzu74 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6, 2011, CAHA, 125 KW, A4,2009,CAGA,105KW
    Inseamna ca niste calculatoare nu intra in stand-by. VAG-COM scrie pe ea...!
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tz34p4 ai stat minim 20 minute langa masina si nu s-au stins becurile/ledurile respective ? Masina si sistemele electronice ale masini intra in Stand-by dupa minim 20-30 minute de la inchiderea masinii. Fa o diagnoza, asa cum ti-a spus si colegul mai sus, cu VCDS-ul mai amanuntita. Bafta

    Tu ai o problema electrica la masina nu cu frana de mana si mesajele au fost mutate in topic corespunzator.
     
    Ultima editare: 18 Feb 2013
  7. B591VLD

    B591VLD 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8, 3.0 TDI 235 HP, 2019
    Da am inteles ca e o problema electrica. Nu am stiut unde sa incadrez problema initial. Imi cer scuze. Revenind la problema, am citit in carte ca dupa 20 de secunde ar trebuii sa se stinga becurile, la mine au stat aprinse 2 zile incontinuu. O sa caut pe cineva cu VCDS care sa se priceapa si la electrica sa stiu care e problema si in caz ca nu-i dau de cap o sa postez eroarea la rubrica potrivita.
     
  8. B591VLD

    B591VLD 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8, 3.0 TDI 235 HP, 2019
    Pana la urma masina avea doar o groaza de erori pe instalatia electrica capatate deoarece s-a descarcat bateria de tot. Au fost sterse din VAG-COM si nu mai e nici o problema decat ca trebuie schimbata bateria ca nu mai tine deloc curent in ea.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vezi cum faci cu schimbatul bateriei pentru ca trebui sa o codezi cu VCDS/VAG-ul. Citeste topicul din aria asta integral si topicul despre baterie din aria de A6 C6 tot integral. Ce scrie in topicul din aria A6 C6 se aplica si la tine.
     
  10. B591VLD

    B591VLD 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8, 3.0 TDI 235 HP, 2019
    Am inteles ca daca masina nu e prevazuta cu un anumit calculator nu trebuie codata si l-am pus pe electricianu care mi-a testat sistemul electric sa-mi spuna si daca masina are acel control unit pe baterie si mi-a spus ca nu. de 2 zile merg cu o alta baterie mult mai mica pe masina ca nu am avut timp sa ajung sa iau una ca cea care o aveam (acum am 75 de amperi si bateria de pe masina era de 110) si nu am avut nici o eroare sau ceva de genu. crezi ca ar trebuii sa ma mai interesez daca trebuie codata noua baterie? Multumesc!
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca nu ai Unitate de Management pentru baterie ai scapat si nu ai nevoie de codarea bateriei. Bafta
     
  12. mir_A4

    mir_A4 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI Q7 2016 272cp CRTC
    salut, de cand a venit frigul primesc mesaj ca se duce bateria, intradevar masina este din 06.2008 si cred ca-i ajunge bateriei, astazi cand am incuiat masina ledurile au inceput sa clipeasca de nebune, am dezactivat leaving si fallow am dat pe 0 comutatorul de lumini, am verificat semnalul, am dezactivat ledurile de zi ..... si aceeasi problema la armare si dezarmare, acelasi bip-uit de atentionare cand deschizi usa cu o clipoceala la leduri si stopuri, cum a spus si colegul posibil sa apara erori din cauza bateriei fiindca este pe duca?
     
  13. mharioo

    mharioo 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4,100kw 136 C.P 2009
    Salut,
    Stie cineva pentru ce sunt sigurantele alea din podea de sub scaunele din fata la A4 B8 ?
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Sep 2013
  14. musdancat

    musdancat 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2012
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI CR 2008
    Salut! Am avut o problema asemanatoare cu cateva descrise aici, am rezolvat-o, si va voi descrie si voua intreaga poveste.
    Deci, sa o luam cu inceputul. Acum doua luni am cumparat un Audi A4 B8 2.0 TDI 143Cp din 2008. Toate bune si frumoase, foarte incantat de noua masina :) Sotia, plangandu-se ca masina e mai mare decat Focusul anterior, m-a determinat sa instalez o camera de mers inapoi. Dar avand pe masina MMI basic plus (ecran monocrom rosu) semnalul video al camerei de mers inapoi l-am afisat pe un GPS MIO maps cu intrare video de camera. GPSul l-am lipit cu banda dubluadeziva de parasolar ca sa nu bata la ochi. Alimentarea acestui GPS am luat-o din plafoniera acolo gasind un plus pe contact mai aproape. Toate bune pana cand au inceput problemele:
    -LA PORNIRE - MESAJ DE BATERIE DESCARCATA (se va incarca in timpul mersului... bla bla)
    -AM OBSERVAT CA RAMAN APRINSE LEDURILE FRANEI DE MANA (NON STOP)
    -PORNIRE GREOAIE DIMINEATA - DATORITA BATERIEI DESCARCATE
    DEPISTAREA SI REZOLVAREA PROBLEMEI:
    In primul rand am masurat tensiune pe baterie cu motorul pornit, buna aprox 14V. Am verificat bateria la un service auto cu un robot special, buna au zis ca tine bateria. S-a trecut la verificarea consumatorilor. L-a acelasi service auto au pus un tester in serie cu bateria si au simulat inchiderea porbagajului si au incuiat masina. Chiar si dupa 20 de min curentul pe baterie nu scadea sub 4-5 Amperi. Ceea ce e foarte mult. Problema se datora faptului ca un calculator nu intra in SLEEP sau Stand-By. Si acest lucru datorita firului de plus tras de mine din plafoniera pentru alimentarea GPSului. Cand am taiat firul cansumul pe baterie dupa 20 de minute de la incuierea masinii a fost aproape 0 si s-au stins si ledurile franei de mana (cel de pe buton aproape imediat iar cel din bord dupa 20min) Am alimentat apoi GPSul din blocul de sigurante (asa cum ar fi trebuit de la inceput).
    CONCLUZIE:
    Nu va legati (electric vorbind) de plafoniera.
    Recomand SERVICE ZEPOCAR AD MOTORS CONSTANTA - electrician priceput.
     
  15. vlad.damache 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Avant B8, 2.0 TDI CAGA, 2010
    Salut,

    Nu stiu daca pun intrebarea unde trebuie dar poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o schema explicativa a tuturor celor 4 panouri cu sigurante? Eu am masina fabricata in germania si schitele sunt in limba germana.

    Caut in mod special siguranta pentru stergatorul spate.

    Multumesc
     
  16. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Va salut, nu stiu unde sa o cataloghez sper ca e ok aici. De curand atunci cand folosesc de la treapta 4 in sus pocneste ceva in boxe ca si cum ar fi 'paraziti' si asta se intampla doar de la treapta 4(inclusiv) in sus.. ati mai intalnit asa ceva?
     
  17. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Revin cu un update, se pare ca nu tine cont de treapta cat de turatie/viteza. De ex daca nu intru in a 4-a si o fortez cu a 3-a la 2200-2600rpm incepe si bazaie, nu asa pronuntat ca in a 4-a cu 2400rpm insa se aude. Ciudat este ca nu bazaie toate difuzoarele ci doar cele din partea stanga.. Inainte sa ma duc la mecanic are cineva vreo idee de ce se intampla? :) Macar sa il pot ajuta cumva pe mecanic intrucat imi dau seama de ciudatenia problemei si tare mie sa nu se uite si el mirat la mine
     
  18. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Update 2, n-am putut sa mai ajung la electrician si intre timp nu mai 'bazaie' nimic, am o banuiala vaga sa nu fi fost ceva celuloza prinsa pe undeva ca pe unde las masina se mai fac operatii de izolare termica.. tare ciudat oricum.
     
  19. thor4ever Silver Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    sebes-alba
    Masina:
    Audi a4 avant, 2010, CAHA-170hp
    Am si eu o problema electrica care a inceput aprox acum 1 an.
    Mesaje in bord: spira, ESP, TPMS, Parking Brake, Start / Stop ceva ca nu functioneaza si engine la final.
    Am oprit motorul am repornit si nu a mai aparut nimic. Am pus tester-ul, resetat erori si tot ok. Apoi a facut din nou dupa vreo cateva luni si vreo 5-6 mii km facuti. Eram pe drum si primul semn a fost ca mi-a dat in nas de cateva ori. Am oprit, repornit si am plecat dar de data asta cu erorile active dar motorul mergea normal la care am observat alte probleme: nu mai recunoaste viteza in care sunt, nu mai merge AC-ul, tempomatul si merge non-stop electroventilatorul la motor ca si cum as avea clima pornita.
    Am facut vreo 200 km pan acasa si a 2-a zi am pus tester-ul dar cand am pornit-o iar nu a mai aparut nimic. Am resetat tot si iar ok. Si la fel de vro 2-3 ori dupa care ieseam pe autostrada pentru regenerare filtru.
    Dar problema a inceput sa apara tot mai des (cam la 500-100km facuti). Acum iar a facut si nu mai se sting decat rar la repornire si reapar dupa vreo cativa km.
    Am fost la cineva cu tester original pentru ca la mine cu interfata clona, pe modul engine, xenon si ABS nu le pot accesa cand erorile sunt active.
    Dupa ce sterg toate erorile de pe restul modulelor imi ramane activ engine si parking brake cu no signal.
    Prima data am crezut ca ar fi parking brake si am si postat in topicul respectiv dar tipul la care am fost a zis ca nu-i de acolo dar nu a avut timp de ea foarte mult.
    Dar mi-a zis asa: motorul porneste ok dar dupa un timp pentru o fractiune de secunda calculatorul motor pierde conexiunea cu restul calculatoarelor de unde si erorile.
    El zice ca a putut intra pe modul sa-l verifice in mers dupa ce apar erorile si el functioneaza in parametri. Prima data a zis ca poate a intrat umezeala, l-a desfacut si tot perfect. Zice ca ar putea fi de la un fir intrerupt pe undeva sau problema cu calculator motor.
    A masurat cu aparatul si zice ca intreruperea apare pentru scurt timp si nu si a dat seama de unde vine
    De cand am luat o am vazut ca au fost soareci la motor cred ca este mancata spuma dintre motor si masina.
    Mai este alta chestie electronica gen releu pe la calculator care-l face sa nu functioneze corect ?
    El zice ca nu ar fi de la releu pentru ca el functioneaza si dupa erori.
    Cred ca saptamana viitoare are timp de ea deoarece ca a zis ca vrea sa ia toate firele electrice sa le verifice si poate nici nu gaseste problema sau calculator motor ceva hiba. Ce ziceti ?

    Mersi
     
  20. romikatm 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007 ; A4 B8 avant motor 2.0 tdi CAGA 105 kW an 2009
    Am si eu o proble la un Audi A4 B8 avant din 2009(model 2010) motor CAGA 2l 143 cp Tdi, apare in bord avertizarea "Vehicle light malfunction"", luminile nu se mai sting daca cheia este in contact, stergatoarele nu mai functioneaza, iluminarea bordului si a MMI-ului este f. slaba.
    Stie cineva ce are si cum se poate rezolva problema?
    Multumesc!
     

Distribuie pagina asta