1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia electrica la A6 C4 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de maryuzzz, 7 Dec 2010.

  1. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Buna ziua,
    Revin cu o problema poate ma puteti ajuta.
    Am pornit la drum intro dimineata si dupa aproximativ 50 de km am ramas fara lumini de faza scurta,faza lunga si pozitie.
    Martorul din bord pentru faza lunga nu mi se aprinde in bord.

    Imi merg proiectoarele de ceata si blitul.
    Sigurantele sunt bune toate.

    Stie cineva unde ar putea fi problema? Din cate am mai citit blocul de lumini mai face figuri in general de la o anumita varsta.
    Inafara de blocul de lumini ce ar mai trebui sa verific?Mai sunt ceva module pe sub bord?
    Multumesc
     
  2. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Nici în spate nu merg luminile de poziţie?
    Mai jos este schema, poate te ajută. Din păcate, n-am avut cum s-a fac mai mare.
     
  3. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Multumesc pentru schema.Luminile de pozitie pe spate,retur ,frana si luminile de bord si interior se aprind.De esemeni mi se aprind proiectoarele de ceata fata/spate si faza lunga cand dau blitz,cand incerc sa o las permanenta nu mi se aprinde nici martorul din bord.
    Am incercat sa vad unde este problema si am desfacut tot ce era la vedere.sigurante si relee.
    La relee am vazut ca numarul 271 are 2 pini care sunt innegriti pe capete.Si mai am inca unu(nu mai retin care)avea aceeiasi problema 2 pini,fata-spate,innegriti(arsi)
    Poate sa fie de aici problema.Nu imi merge nici alarma,iar casetofonul nu mi se stinge cand scot cheia din contact(inainte se stingea)
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Dec 2010
  4. RaduCodreanu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    C4 Avant 2.5 TDI AAT
    Salut

    Ca sa nu mai pierdeti vremea cu cautatul pe net, atasez scheme electrice.

    Sa va fie de folos .... :readit:

    dupa ce le puneti intr-un director, stergeti extensia .TXT a fiecarui fisier, dupa care puteti dezarhiva si sa rezulte un fisier PDF pe care-l puteti deschide cu Adobe Acrobat Reader.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Dec 2011
    Cristea Cristian 1990 apreciază asta.
  5. RaduCodreanu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    C4 Avant 2.5 TDI AAT
    problema rezolvata

    Salut.

    Am avut si eu aceeasi problema, ori din timpenia mea ca am pus becuri de 100W sau din cauza anilor.

    Fenomen : de la un moment dat faza scurta de stingea dupa care se repornea, citeodata si la soc (la inchiderea usii). La final nu mai mergea deloc.

    Rezolvare : reglajul unui contact in blocul de lumini !!!

    DA, am ramas interzis dupa ce am demontat tot, de 2 ori, ca sa-mi dau seama ca defapt cineva s-a gindit la asta ....

    In locasurile indicate prin sageti se schimba pozitia unui contact. Cu o surubelnita se poate apasa in cele doua locasuri, in cel cu sageata rosie se apropie contactele iar in celalat de departeaza.

    Oricum, inaninte sa ajungeti la BL, verificati: becuri arse, cupla de pe far, sigurantele F1, F2, F3, F4. Dupa ce deconectati bateria, verificati, tragind un fir lung direct de pe mufa scoasa a becului, continuitatea cu unul din soclurile picioarele groase de la releul 301 (cel mai mare) din cutia cu rele de sub capota, apoi cu sigurantele de mai sus, in functie de ce traseu incercati sa-l verificati (faza lunga sau scurta)
    Daca aveti continuitate, trebuie desfacut BL. Faza lunga, scurta sunt pe firele alb/negru si galben/negru. Firele care sunt calde tot timpul (2 rosii) trebuiesc verificate dace au intradevar 12V. Puteti strappa un fir rosu cu cele de mai sus ca sa verificati ca intradevar BL nu-si face treaba. Daca BL nu-si face treaba atunci trebuie desfacut sau reglat.
    Eu l-am desfacut, curatat, gresat, ca daca tot am ajuns acolo ....

    BL nu e complicat, atentia trebuie sa o aveti la arculete care zboara departe :)

    Daca nu m-am facut inteles destul de bine, ma puteti suna pentru detalii 0744331730
    succes.

    PS: relee nu sunt pe circuit !!! studiati schema pe care am postat-o pe forum
     
  6. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Revin cu o intrebare,
    Imi poate da cineva exact schima cu numarul de ordine al sigurantelor si corespondenta?
     
  7. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    De ce nu te uiţi pe capacele care mascheză tablourile siguranţelor? Acolo scrie ce reprezintă fiecare. Vezi că ai siguranţe în vreo patru locuri (bord stânga, cum deschizi uşa şoferului, baza montanţilor A de ambele părţi şi sub capotă). Mai sunt şi deasupra ECU, la picioarele pasagerului, dar alea-s strict pentru ECU.
    Defecţiunea după părerea mea este în maneta luminilor.
     
  8. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Stiu ca ar trebuii sa fie in interiorul capacelor(ma refer la cel ce mascheaza sigurantelele din bord si celalalte de la motor) sau chiar pe ele dar....nu am nimic...zero....
    Din cate am inteles 1,2,3,4 sunt ptr lumini.

    O sa desfac azi blocul de lumini ptr ca am verificat instalatia electrica si totul pare sa fie ok.

    Mai ramane o problema:Nu inteleg de ce nu-mi inchide casetofonul cand iau contactul(inainte mi-l inchidea).Sa fie tot de la lumini?
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Dec 2010
  9. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Cum să nu fie? Doar nu sunt hârtii lipite pe interiorul capacelor, ci din matriţă a ieşit capacul cu pictogramele şi textul imprimat în plastic. Avem aceiaşi maşină, acelaşi motor, acelaşi an, mi-e greu să cred că s-au făcut două feluri de capace.
    Casetofonul este alimentat printr-un releu static, electronic, la extragerea cheii din contact, odată cu aprinderea plafonierei se taie alimentarea cass-ului. Ştii bine că trebuie să mai apeşi odată pe butonul de volum pentru restabilirea alimentării. Buzzerul merge când iei contactul şi deschizi uşa cu luminile aprinse?. Uită-te şi la calculatorul de confort (sub banchetă, lângă baterie).
     
  10. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Poate nu mai am capacele originale.Chiar acum 2 minute m-am uitat in interiorul si exteriorul capacelor de la sigurantele de langa portiera soferului.
    Nu stiu exact principiul prin care este alimentat casetofonul dar stiu ca inainte cand scoteam cheia din contact imi intrerupea cass-ul,acum scot cheia si cass-ul ramane deschis.Buzzerul merge,pozitia pe spate merge.Ma voi uita si la calculatorul de confort.
    Am observat ca de la o vreme nu mi se armeaza nici alarma.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Dec 2010
  11. RaduCodreanu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    C4 Avant 2.5 TDI AAT
    .....
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Dec 2011
  12. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Multumesc pentru scheme si imagini.
    Momentan nu am timp sa desfac bordul,cel mai probabil weekend'ul acesta ma voi ocupa de el si sper sa rezolv problema.Voi apela la ajutorul unui prieten electrician auto.
     
  13. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Dupa ce am verificat sambata toate conexiunile toate indiciile m-au dus catre contact.Probabil timpul si-a spus cuvantul si s-a oxidat sau ceva.
    Am o intrebare.Exista vreo metoda ceva prin care se scoate contactul?Imi dau comanda de unul nou ca sa-l inlocuiesc.
     
  14. RaduCodreanu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    C4 Avant 2.5 TDI AAT
    Nu comnada altul ca n-are sens. Poti sa-l repari/reglezi. Am postat mai sus cum.
    E foarte robust facut, doar ca trebuie ajustat cind se uzeza.
    Oricum, unul nou te cam ustura la buzunar.

    Daca vrei, suna-ma pe mobil 0744331730
     
  15. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Pai un contact nou(partea electronica) e in jur de 40 de lei nou.
    Azi imi soseste piesa.
    Al meu este oxidat si este crapat.
    Atasez o poza cu el.
    Doar de la contact imi explic toate defectiunile care le are acum masina:
    - nu mi se aprinde faza scurta
    - nu mi se aprinde faza lunga
    -cand aprindeam faza scurta imi lua lumina de la panoul de clima.
    -nu mi se arma alarma
    -nu mi se inchidea casetofonul cand scoteam cheia din contact.
    Toate aceste lucruri imi mergeau inainte.
     
  16. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Foarte folositoare schema.Foarte greu am gasit asa ceva pe internet.
     
  17. seaman 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 (C4) TDI Avant
    Chiar bine faci ! Uite ce am patit eu: aceasta parte electronica s-a crapat, arcul acela din interior nu a mai readus cheia in pozitia normala dupa pornire, electromotorul prin urmare s-a prajit. Verifica si daca iti trebuie cu imobilizator sau nu, ca nu se potrivesc la impreunare. Dupa pret, (40) sigur e fara imobilizator (cam 120 parca).
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Dec 2011
  18. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Voi verifica si acest aspect.Totusi din cate stiam imobilizatorul citeste chiar foarte aproape de cheie.am vazut un fir care duce pana sus la baza contactului.Credeam ca acela este.
     
  19. RaduCodreanu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    C4 Avant 2.5 TDI AAT
    A, scuze. Eu credeam ca e vorba despre contactele din blocul de lumini.....
     
  20. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Buna ziua.
    Am reusit sa montez contactul si pot sa zic ca am rezolvat treaba cu casetofonul.
    Am desfacut si blocul de lumini si am observat ca am niste contacte care sunt oxidate binisor.Am desfacut tot blocul si vad ca acum imi merge fara probleme faza scurta.Totusi nu imi merge faza lunga.Probabil trebuie sa ma joc cu contactele din interior.
    Are cineva idee pe unde exect.
    Am vazut ca sunt contactele din maneta pentru schimbarea fazei care sunt pe principiul parghiei.Ideea e ca nu stiu care din ele si cand ar trebuii sa faca contact.
     

Distribuie pagina asta