1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia electrica la Audi B3 - B4 (80 - 90 - 100) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de Floraly22, 11 Ian 2008.

  1. sefu_florin123

    sefu_florin123 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2010
    Locație:
    Satu-Mare
    Masina:
    Audi 80 B4-2.0-OCT1992
    campary= audi b4 din 92 motor 2.0 - 90 CP
     
  2. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Din date pe care le-am cerut nu mi-ai dat decat puterea, restul stiam deja. Imi dau cu presupusul si sper sa fi nimerit corect tipul motorului. Urmareste in pdf-ul alaturat ordinea sigurantelor.
     
  3. sefu_florin123

    sefu_florin123 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2010
    Locație:
    Satu-Mare
    Masina:
    Audi 80 B4-2.0-OCT1992
    mersi de pdf si sper sa rezolv problema. o sa revin cu mai multe dupa . ms inca odata...
     
  4. sefu_florin123

    sefu_florin123 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2010
    Locație:
    Satu-Mare
    Masina:
    Audi 80 B4-2.0-OCT1992
    salut din nou...sigurantele sunt ok,nu e arsa niciuna,nu stiu ce sa fac dar cred ca o s-o duc la tester
     
  5. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Mai bine o duci la electrician. Problema e banala si la tester nu iti da nimic. In cazul tau, testerul este un bec si doua fire, sau un aparat de masura (multimetru).
     
  6. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Ai scos efectiv sigurantele de la locul lor?
    Eu am ars siguranta de la bricheta(si toate becurile din interior) si cu siguranta la locul ei imi dadea buna; Facea circuitul printr-un buton de pe pozitia on si prin bec. Numai cand am dat-o jos am vazut ca ii arsa.
     
  7. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ai facut un scurt cand ai incercat sa scoti varful ala metalic de la modulator si ai ars siguranta. Scoate afara siguranta 14 si uita-te la ea si o sa vezi ca e rupta. Mai verifica si celelalte sigurante sa nu ai surprize,in special siguranta 23 care este pt luminile de la placuta cu numere
     
    Ultima editare: 5 Mar 2012
  8. sefu_florin123

    sefu_florin123 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2010
    Locație:
    Satu-Mare
    Masina:
    Audi 80 B4-2.0-OCT1992
    myth,dupa ce ai ars siguranta la bricheta si in interior becurile,casetofonul a avut curent? ca la mine nu...
     
  9. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Nu mi-o mers nici mie casetofonul.
    Pe aceeasi siguranta se afla: luminile interior, luminile de la parasolar(daca ai), din torpedo, lumina din portbagaj, lumina din scrumiera(daca ai) bichetele+luminatul brichetelor si casetofonul. Siguranta nu mai stiu din cap care ii, dar vezi ca ti-a raspuns alti colegi cu siguranta in pricina. Da-o jos, si vezi daca ii arsa. Daca nu ii arsa, incercam sa te ajutam mai departe...
     
  10. sefu_florin123

    sefu_florin123 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2010
    Locație:
    Satu-Mare
    Masina:
    Audi 80 B4-2.0-OCT1992
    Myth,nu e arsa siguranta. altfel,ce sa fac? sa merg la un service? nu am incredere in niciunul...
     
  11. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Un Audi 80 nu e o nava cosmica. Orice electrician e capabil sa il repare.
    Verifica cu un bec si doua fire daca vine curent pe siguranta 14. Scoate siguranta si pune un fir la masa iar pe al doilea il bagi pe rand in gaurile unde vine bagata siguranta. Intr-una din gauri trebuie sa vina curent (se aprinde becul). Daca vine curent si siguranta e buna trebuie sa mearga. Daca nu vine, trage un fir de la plusul bateriei la siguranta si ai rezolvat problema.
     
  12. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Am si eu o rugaminte , ma poate ajuta cineva cu firele de pe portbagaj(care vin la luminile de la stopuri , lumina la numar, etc ) pe culori ? ca iar nu-mi face contact firul de la becuri marsariere si vreau sa scot becurile de la numar . Multumesc !
     
  13. sefu_florin123

    sefu_florin123 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2010
    Locație:
    Satu-Mare
    Masina:
    Audi 80 B4-2.0-OCT1992
    Salut,
    Vreau sa va zic ca mi-am rezolvat problema. Era de la o siguranta. Am fost la un electrician si a rezolvat problema. Multumesc tuturor.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Apr 2012
  14. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Ma bucur ca ai rezolvat. Cu ceva mai multa atentie rezolvai singur.
     
  15. daniel50

    daniel50 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    Cv
    Masina:
    audi 80-90 B3 young edition 1595 cmc carburator electronic,sonda,lambda,catalizator
    Salut dorutzu,
    Ai un manual pentru B3 benzina 1595 cmc, care sa contina si schema electrica ? ar fi nemaipomenit sa fie in romana .
    Azi am trecut cu masina prin balti de apa. Acum la intoarcere de la serviciu mi se aprindea un bec la bord (martorul pompei de ulei) si suna un buzzer undeva in partea stanga a bordului, sub bord. S-a scuturat masina cu atatea gropi in asfalt. Ce poate sa se fi deranjat ? Sa fie cumva pompa de ulei ? Daca ai vreo idee contacteaza-ma te rog pe adresa daniel_adrian11@yahoo.com
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mai 2012
  16. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    posibil sa fie un senzor presiune ulei defect,sunt doi senzori,unul pt joasa presiune(0,3 bari) si unul pt inalta presiune(1,8 bari)
     
  17. Farfetnugins

    Farfetnugins 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi 80 B4,1.9TDI,1995
    Salutare,
    Am si eu "o mica-mare problema": recent am refacut instalatia de la luminile de pe partea mobila a portbagajului (becuri de marsarier + ceata + placuta de inmatriculare) deoarece cablurile erau intrerupte. Din greseala am facut scurt pe stopul stanga spate, am inlocuit siguranta dupa care am constatat ca nu mai am lumini in bord.
    Stie cineva despre ce poate sa fie vorba ? am tot cautat o siguranta care se ocupa cu asa ceva si nu am gasit. Aveti idee cum se rezolva problema ? Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Sep 2012
  18. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    siguranta 12,sau 14 din tabloul de sigurante este arsa verifica bine ca acolo este problema
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Feb 2013
  19. andi.danila 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi B4 Quattro 1992 1.9 Diesel (fost 2.8 benzina)
    Salut tuturor!
    Am cautat threaduri pe tema asta, dar ori n-am cautat bine, ori chiar nu sunt :)
    Vine iar iarna si m-am gandit sa rezolv problema cu dezaburitorul:
    - in cutia de sigurante, siguranta pentru dezaburitor luneta s-a topit (asa era cand am luat masina).
    Am schimbat-o (este de de 30 A), dar am vazut repede ca problema este ca nu mai intra acolo cum trebuie, pentru ca s-a topit (strambat) putin si plasticul din tablou.
    Daca tai putin din piciorul sigurantei, pot sa o bag fortat, dar se topeste in 2 saptamani exact deasupra piciorului "ajustat" (daca folosesc dezaburitorul mai mult de 5 min fara intrerupere), ceea ce indica (si e clar ca e asa) - un contact imperfect in tablou.
    Am incercat sa scot firele de sub tablou care duc la siguranta, sa le scot in afara si sa-i pun o siguranta externa, dar nu se poate, pentru ca nu stiu cum sunt facute conexiunile in tablou si nu stiu exact care sunt firele, plus ca accesul la tablou e greoi.
    Ideea mea era asa si asta e si intrebarea: daca iau firele din spatele butonului de dezaburire si le "duc" spre alta sursa de curent (bricheta etc.) si le pun o siguranta pe traseu, e ok? Si daca da, la ce sa le cuplez ca sa nu ma pierd in mormanul de cabluri de sub bord si sa fac vreo prostie?
    Multumesc mult.


    L.E.

    Tocmai mi-am dat seama ca ce vreau sa fac e prostie, pentru ca dezaburitorul este alimentat dupa siguranta din tablou, ca altfel n-ar avea sens, deci pot sa fac ce vreau cu butonul ca traseul tot va fi intrerupt acolo! Poate sa aincerc sa fac o conexiune solida in tablou...
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Noi 2012
  20. nadiafata

    nadiafata 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi 80 avant ,1994,ADA 1.6 benzina
    NU AJUNGE CURENTUL LA BOBINA DE INDUCTIE audi 80 B4 1.6 benzina

    Buna , cer scz ca deramjez ,dar am o problema foarte mare cu masina
    AUDI 80 B4 AVANT MOTOR ADA 1.6 BENZINA din 1994
    nu imi porneste masina ca nu ajunge curent la bobina de inductie , ca am schimbat-o si tot nu ajunge curentul la bobina, adica cand dau la cheie nu iese scanteie la fisele de bujii

    ce poate sa mai fie cauza de nu ajunge curentul pana la bobina de inductie?

    va multumesc
     

Distribuie pagina asta