1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia electrica la Audi B3 - B4 (80 - 90 - 100) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de Floraly22, 11 Ian 2008.

  1. HAMMER

    HAMMER 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2012
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    Audi 80 b4 avant 1.9 tdi..`93........golf 2 1.6 jp..`86
    Revin: a fost electricianul azi la mine sa se uite la problema. Se pare ca vina a fost a mea am avut farurile date jos iar cand le-am montat si am bagat mufa am pus-o invers si atunci venea masa inapoi dupa cate mi-a explicat el. Dupa ce a masurat el pe acolo a constatat ca nu era bine bagata mufa. O bagasem invers. Merci celor care m-ati ajutat si moderatorului care ma corecteza la scris. Multumesc mult, daca mai apare o problema va anunt.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Mar 2013
  2. dantg_00

    dantg_00 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2010
    Locație:
    Târgu Neamț
    Masina:
    2 i ,95 cabriolet
    Sunt intr-o mare dilema. Intr-o dimineata am vazut ca nu-mi mai merge turometrul si nici nu mai incarca pe voltmetru. Am turat motorul in 3-4000 de ture si brusc incarca si merge si turometrul. Nu as vrea sa mai merg asa si as vrea sa stiu care este cauza. Mentionez ca i-am schimbat si releul cu carbunii la alternator si la fel se comporta. :banghead:
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Ian 2015
  3. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Da si tu mai multe detalii ce tip de alternator ai pe masina posibil sa se fii ars altrnatorul sau vreo dioda ,da la 20 benzina turometru nu e de la alternator uitate la legaturile de la alternator
     
  4. Loolish <3 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 80 , 1.9 TDI 92
    Problema instalatie electrica Audi 80!

    Salut. Am un Audi 80 B4 1.9 TDI din `92 si am urmatoarea problema: in ziua cand am achizitionat masina in timpul mersului un cablu legat la borna bateriei provenind de la sirocou cred a atins pe esapament si a facut scurt si am ramas fara contact in timpul mersului am putu porni doar tractat si de atunci dupa 4-5 ore cu masina oprita bateria ramane fara curent si nu mai pot sa pornesc, daca pun baterie pe redresor 20 de minute ii totu ok. Ma poate ajuta cineva?

    Multumesc! :)
     
  5. marius2002 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi 80 B4, 2000, 1993
    Salut.

    Am fost plecat in concediu fix 2 saptamani, iar cand m-am intors acasa si am pornit masina.....surpriza: nu mai era pic de curent in baterie. Mentionez ca bateria are mai putin de 1 an, este Varta si pana atunci a mers perfect, nu am avut nici o problema. In acea dimineata, am luat curent de la o alta masina, am pornit-o si de atunci nu mai am nici o problema.....si au trecut 2 saptamani!

    Aceiasi problema o mai am cu o alta masina care sta de 1 an de zile, dar o pornesc de 2....3 ori pe luna, ma plimb cu ea, iar zilele astea am observat ca dupa ce m-am plimbat o jumatate de ora, bateria nu s-a incarcat DELOC, asta dupa ce am tinut bateria la incarcat vreo 15 ore, deci teoretic trebuia sa aibe curent....

    Ce cauze pot fi?
    Multumesc.
     
  6. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Baterie proasta (Varta sunt campioni la asa ceva, parerea mea.), un consumator care ramane activ in stationare, alternator defect, un bec prin portbagaj sau prin torpedou care ramane aprins, etc. Pune un ampermetru in serie cu una din bornele bateriei (scoti borna de + sau de - de la baterie si pui un ampermetru cu un fir pe borna bateriei si celalalt pe borna masinii, dupa ce inchizi toate usile si incui masina, ramanand deschisa doar capota motorului) si citesti curentul consumat care nu trebuie sa depaseasca 0,05A. Daca e mai mare trebuie cautat consumatorul prin scoaterea pe rand a sigurantelor fuzibile.
    La cea de-a doua masina este posibil ca alternatorul sa nu incarce deloc sau bacteria e pe duca si nu mai acumuleaza. Masoara incarcarea cu motorul pornit, tensiunea pe bornele bateriei trebuie sa fie de 14,2 - 14,5V
     
  7. exeron

    exeron 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2010
    Locație:
    arad
    Masina:
    80 avant 1.6 ada 1994
    b4,1.6 ada avant

    Salut,
    Acum vreo 2 luni brusc mi-a murit acumulatorul care avea 2 ani. Am schimbat bateria si masina functiona normal. Azi ma duc pana in oras si dupa 10 km se opreste masina. Pun contactul, porneste, mai merg vreo 30 de km in 4 ore. Cand sa ajung acasa la 500 de metri aprind faza scurta si imi moare tot in bord iar dupa 400 de metri se opreste si motorul.
    Incerc sa pun contact dar abia invirte motorul. Astept 5 minute porneste incerc de inca 3 ori pornirea si totul pare normal dar dupa 90 de minute cand sa plec la lucru nu mi se mai aprinde nici un bec.
    Pun bateria pe redresor, incerc sa pornesc dar nu porneste ca si cum nu ar primi benzina. Care poate fi cauza ?
    Precizez ca de la o vreme din cand in cand dupa ce scot cheia din contact se auzea un biriit dupa bancheta din spate. Este probabil pompa de benzina ? :sos:
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Dec 2014
  8. i7r9i 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2009
    Locație:
    CRAIOVA
    Masina:
    AUDI 80 B4 1.9 TDI 90CP, EXIP 15"
    Salut!
    Am o problema la stopurile pe frana la A 80 B4 berlina. Masa au dar nu vin 12V. Pe pedala de frana vad 2 switch-uri le-am verificat si merg, la cel negru imi vine + la celalat nu ajunge+. Evident am verificat sigurantele.
    Pareri?
     
  9. bibanu47

    bibanu47 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Locație:
    Alexandria City
    Masina:
    Audi 100 CD Avant,2.0D si Audi 100 CC Avant,2.3i
    Salut

    Scoate unul dintre papuci si pune-l in strap peste celalalt ca sa suprimi intrerupatorul si sa vezi daca instalatia este in regula.
    Fac referire la monocontactul actionat de pedala.
     
  10. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    S ar putea sa fie asta ( nu neaparat ) :
    la usa/capota portbagaj , in partea stanga , langa telescop ai instalatia electrica , care vine din habitaclu si merge la stopuri ; de la miscarea de deschidere/inchidere a usii portbagajului , manunchiul de fire care este intr o teaca , se uzeaza , iar la vechimea masinii este posibil sa se intrerupa ( eu am patit si am schimbat partea aceea cu fire electrice siliconice ) .
     
  11. bibanu47

    bibanu47 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Locație:
    Alexandria City
    Masina:
    Audi 100 CD Avant,2.0D si Audi 100 CC Avant,2.3i
    Din cate am inteles el mentioneaza ca nu trece tensiunea dincolo de monocontact.
     
  12. i7r9i 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2009
    Locație:
    CRAIOVA
    Masina:
    AUDI 80 B4 1.9 TDI 90CP, EXIP 15"
    Merci pentru promptitudine!
    1. Nu puteam face strap la monocontact ca n-aveam + si faceam degeaba.
    2. am verificat stanga spate si totul e nou (curat)
    3 Am deconectat switch-ul (cel alb, ca are si unul negru) si am pus + pe rosu cu alb si s-a aprins stopul => problema e de la switch spre tablou si anume firul galben cu rosu
    4. Am decuplat panoul de sigurante (se trage in sus dupa ce-l declipsezi) si am verificat siguranta 29 (cam a 4-a de la dr la stg) parca "Bremsleuchte" (lumina stop frana ) si era Ok dar, pe spatele tabloului nu intra fir in soclul sigurantei respective ci intra un papuc mai gros care e comun cu mai multe sigurante
    5. In timp ce am tras in sus de tablou, am vazut firul rosu/galben, care, spre surprinderea mea intra int-un soclu de sigurante auxiliare, ce ramane fix pe carcasa exterioara a panoului de sigurante si... nu avea siguranta infipta.
    Asa ca acum am si stop pe frana.
    Merci
     
    Niny apreciază asta.
  13. Adrian Vasile 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2015
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi 80 , 1.9 Tdi
    Problema electrica Audi 80 b4 limuzina

    Nu mi se mai deschid geamurile electrice , trapa , oglinzile si nu imi baga caldura si nici rece . Multumesc anticipat !
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si ??
     
  15. Adrian Vasile 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2015
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi 80 , 1.9 Tdi
    Problema instalatie electrica Audi 80 b4

    Nu am nevoie de opinia ta
     
    Ultima editare: 27 Oct 2015
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dar de ce ai nevoie ?

    Ai putea sa ne dai mai multe detalii decat ce ai scris in postul initial. Ce s-a intamplat, problema a aparut deodata sau dupa o interventie la masina ? Posibil sa se fi infiltrat apa in calculatorul confort din cauza scurgerilor de la baterie sau de la trapa. Sigurantele le-ai verificat ? Daca da, intr-adevar nu ai nevoie de opinia mea, ai nevoie de un electrician bun. Bafta.
     
    Ultima editare: 27 Oct 2015
  17. ionuti 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2014
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi80 avant b4



    Daca va mai aduceti aminte, cum ati rezolvat problema la dezaburirea lunetei, respectiv a portsigurantei din tablou, care era sudata. Va multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Noi 2016
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    ionuti colegul caruia i-ai adresat intrebarea nu a mai intrat pe forum de peste 3 (trei ani).
     
  19. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    La dezaburire, recomand să se pună releu. Am văzut și eu cazuri cu siguranța topită. Eu mi-am pus releu, chiar dacă nu s-a topit.
    - Întâi se face rost de un releu, recomand cele de 30/40A făcute de Bosch, sau cele notate cu 204, 214. Eu de exemplu am găsit la dezmembrări chiar și un suport original pentru releu, care se montează în panoul auxiliar de sub volan.
    - Se face rost de un fir mai gros cu papuc mare, care se va conecta la unul din pinii aceia mari puși în linie (aici există +12V permanent, de putere)
    - Firul se va conecta la un suport de siguranțe (siguranța bineînțeles că va fi tot de 30A)
    - Firul ce pleacă din siguranță se va conecta la releu, la pinul 30.
    - Se scoate butonul de dezaburire din bord
    - Se taie firul gros de putere (parcă era alb sau alb cu galben)
    - Firul gros ce pleacă din buton se va prelungi până la releul respectiv și se va conecta la pinul 86.
    - Din pinul 87 se pleacă cu un fir care se va conecta la ce a rămas tăiat din cel gros de la buton, adică cel de pleacă spre lunetă.
    - Pinul 85 se va conecta la masă (există 2 prezoane pe caroserie în stânga mai jos, sub volan, cu multe fire de masă legate acolo)
    - Recomand ca la buton, unde s-au legat firele, să se cositorească legăturile, pentru că acolo circulă curenți mari și contactele imperfecte sunt periculoase.
    - La final, mănunchiurile de fire se îmbracă cu izolier pânză (se mai găsește, dar mai greu) ca să arate ca cele originale ale mașinii.
    - În panoul de siguranțe, în locul celei de 30A (nr. 16) se va pune una de 5A.

    Eu așa am procedat și nu am avut problem până acum.

    Am pus și o schemă cât se poate de simplă, ca o completare.
     
    cobi și ionuti apreciază asta.
  20. ionuti 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2014
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi80 avant b4
    multumesc!!!
     

Distribuie pagina asta