1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia electrica la Audi B3 - B4 (80 - 90 - 100) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de Floraly22, 11 Ian 2008.

  1. marius2002 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi 80 B4, 2000, 1993
    Azi noapte, pe la ora 12, in timp ce eram in afara orasului, am ramas fara faza scurta. Am venit vreo 150 km doar cu faza lunga. Va dati seama cata "carne" mi-am luat in frigider... :(
    Ce poate fi? Ce ar trebui sa verific?
     
  2. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Mai mult ca sigur e din cauza blocului de lumini. Poți verifica siguranțele nr. 10 și 11 de la faza scurtă, sunt roșii de 10A, deși slabe șanse să se ardă amândouă în același timp (la fel și cu becurile). Blocul îl poți schimba, sau desface și c.urăța toate lamelele acelea metalice. Se mai afumă de la contacte imperfecte până nu mai merg deloc.
     
  3. marius2002 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi 80 B4, 2000, 1993
    Blocul de lumini, jumatatea cu semnalizarea si luminile, l-am schimbat acum jumatate de an, deci nu cred sa se fi stricat el. Cu toate astea, l-am desfacut sa ma uit la contacte. Sunt bune, inca au veselina aia alba din fabrica, nu e nimic afumat. Sigurantele nu sunt arse, becurile sunt bune (am pus altu si nici ala nu merge), am dat cu spray de contact pe la mufa care intra la bec; eu unu nu mai stiu ce sa-i fac. Daca aveti vreo idee...
    Cred ca o voi duce la un electrician. :(
     
  4. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Dacă arată bine blocul totuși nu înseamnă ca funcționează corect. Am pățit și eu faza asta o dată, am desfăcut blocul - părea ok și tot nu funcționa. Așa că am c.urățat toate contactele din el și își face corect treaba de atunci. Mufele care intră în far le-ai verificat? Acelea rotunde de pe carcasa farului, nu cele care intră în bec... În plus, scoate-i mufa din blocul de lumini și dă cu niște spray.
     
  5. edualex 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    audi a4 19tdi 2004
    Salutare ma puteti ajuta cu localizarea ECU pentru un Audi 80 B4 motor 2000 benzina ? Multumesc.....
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ce an e masina ? Macar cateva detalii puteti da si voi...Asa, e la ghici.
     
  7. iora

    iora 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2012
    Locație:
    Dej
    Masina:
    AUDI B4 1992 ABK 2.0E cutie CFW
    ECU motor e fixat pe aeroterma in partea pasagerului.audi 80 b4
     
  8. mikicj 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    dej
    Masina:
    audi 100 a6 2.3 1991
    Salut,
    Am un audi 100 A6 din 1991 motor 2,3 benzina Astazi mi-a iesit fum de sub bord in dreapta soferului .Nu mi-a mai pornit si am adus-o acasa trasa. Am desfacut acolo si am constatat ca era ars o parte din doua cabluri care duc la un releu termic de deasupra modului ECU. Intrebarea mea este: daca schimb firele arse si releul prajit, masina porneste ?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Crezi ca suntem la ghicitoare ? :) Schimba-le si vezi mai departe ce se intampla.
     

Distribuie pagina asta