1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia electrica si Sistemul electric la A4 B6 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Iulian72, 16 Iun 2008.

  1. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Salut baieti, daca vreunul dintre voi a intampinat aceasta problema il rog sa ma lumineze si pe mine ca nu stiu ce sa mai fac.
    1. Acum o luna am schimbat bateria masinii care nu prea mai facea fata cu una noua, de foarte buna calitate, dar surpriza, acum cateva zile masina nu mai avea curent nici sa descuie usa. Am pus bateria la incarcat si din nou aceiasi problema. Am sesizat totusi ca dupa ce incui masina, becul indicatorului de avarie se stinge si se aprinde regulat dar nu la intensitatea normala. Credeti ca am un consumator asa puternic incat sa-mi descarce bateria in 2 zile?
    Multumesc.
     
  2. shobo01 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2002, 1.6 MPI benzina 102cp
    probleme cabluri din manson cauciuc usi

    salutare baieti,
    aseara cind am ajuns acasa si am vrut sa incui masina, am observat ca nu mai mi se aprindeau becurile de confirmare pentru inchiderea usilor. La o verificare mai amanuntita am observat ca nu mai aveam nici control la geamuri, oglinzi, inchidere centralizata. Ma gindeam ca cine stie: poate o siguranta. Am incuiat-o manual si azi dimineata m-am apucat de investigat. Sigurantele erau OK. Dupa ce am facut o diagnoza si am primit mesajul "01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)/ 49-00 - No Communications" era clar ca s-a intrerupt un plus prin mansonul de cauciuc. Am constatat ca firele toate fusesera taiate mai demult (de fostul proprietar - care cica a facut service-ul numai la AUDI; dar acum ma cam indoiesc) si lipite asa de "forma" numai pentru a face contact.
    Firul de plus era rupt. Acum am reusit sa leg si eu firul de plus dar nu e foarte ok. As vrea sa stiu de unde si cu cit as putea cumpara un set de cabluri pentru toate usile. Va fi putin de lucru intrucit trebuie toate fetele interioare date jos dar numai asa pot fi sigur ca nu voi mai avea probleme in viitor.
    Mersi.
     
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Si eu am o problema cu acele cabluri la usa soferului.Sunt momente cand imi bazaie difuzorul de la usa,dar dupa ce o deschid si o inchid iar se aude bine.Plus ca de cateva ori mi-a facut figuri si geamul electric,nu mai urca pana la finanul cursei la o singura comanda.Oare este o mufa ceva acolo oxidata?sau am un cablu rupt?Nu a mai fost umblat pe acolo.
     
  4. shobo01 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2002, 1.6 MPI benzina 102cp
    Salutare din nou,

    Am sunat la AUDI si mi-au spus ca un cablu pentru o usa (sofer de ex) costa in jur de 438 RON; ceea ce e cam mult. Asa ca intrebarea mea e acum: gasesc pe undeva mufe si sa imi fac singur cablul, sau sunt nevoit sa dau 438 RON x 4 cablurile din usi pentru masinutza mea?
    Mersi fain, si ... AUDI rules.
     
    silviubarbu apreciază asta.
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Pai ziceai ca ai probleme numai la usa de la sofer.A fost umblat la toate usile?Daca mansoanele de cauciuc sunt intacte,nu vad de ce trebuie sa schimbi toate cablurile.Poti sa le schimbi pe cele de la sofer folosind mufele actuale,sau sa cositoresti cablul rupt+izolat bine.Incearca si varianta wolksparts poate iesi mai ieftin
     
  6. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Daca te pricepi eu zic sa-l cositoresti + il izolezi calumea dupa si nu o sa ai treaba cu el;)...438 RON pentru un cablu mi se pare enorm, preturi de reprezentanta;):p...eu asta iti sugerez, bafta:icon_thumright:
     
  7. shobo01 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2002, 1.6 MPI benzina 102cp
    Salutare din nou,

    Mansoanele de cauciuc sunt in stare foarte buna, numai ca firele dinauntru au fost inadite de pe la jumatatea furtunelor. Ma intreb daca pot desface/demonta furtunele pentru a putea face face o reparatie de calitate. A mai desfacut/demontat cineva furtunele sau e nevoie sa desfaci intreaga fata de usa pentru a le demonta?
    Probleme ar mai fi la usa din spate stinga. Din cind in cind mi se intrerupe o boxa si daca misc de furtun isi revine. Tot pe usa aia mai primesc din cind in cind un mesaj pe diagnoza "Door won't be safe". Misc de furtun si la o noua scanare OK. Am dat pe toate mufele cu contact spray si am verificat sa vad daca nu sunt corodati pinii din mufe. Drept este ca m-am cam mirat ca aratau mufele prea bine pentru 7 ani (cit are masina), dar nu m-am pus sa bag degetele pe furtun sa vad daca sunt inadite sau nu. :) :)
    Nu stiu pe unde sa gasesc in Timisoara, cabluri care sa reziste la solicitari mecanice (torsadari si intinderi). La Vitacom, Hobby electronic, etc. am cautat dar, nu am gasit altceva in afara de cabluri low cost, made in China.
     
  8. dorud 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 1,9TDI 75KW AVB
    Salut!
    HOP si eu. Cablurile astea ar trebui sa fie cea mai mica problema zic eu daca te gindesti ca esti din Timisoara iar cablurile se fac la Draxelmayer (undeva pe buziasului capatul lui 8) si precis gasim un posesor or fan audi care lucreaza acolo. daca varianta asta nu e ok pentru tine, poti sa faci un DIY la care ai nevoie de fir normal cumparat la metru ( nu are ecranaj) , iar pentru mufe sunt pini speciali si cleste de insertizat pentru asa ceva. putina munca si o faci cum trebuie.
    bafta:)
     
    Florea Marian apreciază asta.
  9. Nagy Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2008
    Locație:
    Tirgu Secuiesc
    Masina:
    audi A4 model 2003, motor 1.9 130CP, gri metalizat, tip sedan
    In primul rind vreau sa va salut pe toti, inscrisi in acest forum.

    Am si eu o problema electrica, si as dori sa va cer parerile voastre in legatura cu problema mea.

    Descriere defectiune:
    - acumulator nou de 6 luni tip 75Ah, Bosch Silver
    - de o saptamina m-i se descarca bateria foarte repede in decursul unei zile,
    - bateria a fost verificata si nu are probleme.
    - masina este in service si nu i se gaseste defectiunea, au fost multe ipoteze dar nici una reala.

    V-as multumi mult daca ati putea sa-mi dati niste sfaturi tehnice.
     
  10. shobo01 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2002, 1.6 MPI benzina 102cp
    Salutare,

    Problema ar putea fi de la engine control relay care fie e defect fie a ajuns apa la el. Ar mai putea fi de la un cablu prin compartimentul motor la care s-a stricat izolatia si iti face scurt la masa.
    Cel mai bine ar fi sa faci o scanare cu un VAG-COM.
    Bateria se mai poate descarca si daca ventilatoarele de racire continua se mearga si dupa maxim 12 minute dupa ce ai oprit motorul.

    Incearca si revino cu rezultate.
    Bafta
     
  11. Nagy Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2008
    Locație:
    Tirgu Secuiesc
    Masina:
    audi A4 model 2003, motor 1.9 130CP, gri metalizat, tip sedan
    probleme electrice audi A4

    Salutare

    Mersi mult, pentru sfatul tehnic.
    In service au facut scanare cu VAG-COM, dar fara rezultat.
    Miine la prima ora, oricum a sa mai trec in service, si o sa-i atentionez in legatura cu defectele pe care le-ai descris:
    - engine control relay defectat,
    - defect de izolatie la un cablu care trece prin compartimentul motor.
    In legatura cu functionarea ventilatoarelor de racire, pot sa spun ca acestea nu functionau dupa oprirea motorului.
    Nu stiu daca o sa dea roade sau nu, dar am facut rost de o camera de termoviziune, si daca am noroc poate o sa depistez componentul care consuma curent.

    Oricum, masina este tot in service:keule: dar promit sa revin cu informatii despre rezolvarea problemei.
     
  12. Stefanidi 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2009
    Locație:
    Cernavoda
    Masina:
    Audi a4 Avant S-line cutie automata, 2.5 V6 - diesel
    Buna ziua.
    Sunt cam in aceeasi situatie. Masina s-a apucat brusc sa consume bateria. interogarea nu a scos nimic la iveala. in repaus masina consuma initial cca 3A iar dupa 30 de sec se duce la cca 350 de mA. de la service mi-au zis ca e de la sistemul audio si navi. m-am dus acasa am scos siguranta de la radio si dupa cca 30 de sec consumul s-a redus la aprox 150 mA. Tot mult.Din pacate nu am un set de scheme sa incerc sa sap. Poate cineva sa ajute?
     
  13. COSMIN0891 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    ROMANIA
    Masina:
    AUDI A4 2.6L V6 BENZINA
    buna tuturor, am si eu o problema ,am ramas in pana cu masina, a4 2,6 v6, nu stiu ce sa fie: cand pun contactul se aprinde martori normali si incep sa palpiteze usor, ma gandesc sa fie un scurt, dar nu cred, pt.ca nici motoru nu porneste, dar electromotorul il inverte. bateria noua, se aprinde un martor cu semnificatia cheie, de culoare galbena,in rest functionaza totul , incusiv luminile, avarile dar nu da semne sa porneasca. posibil sa fie de vina cheia? un sfat va rog , sau o parere
     
  14. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    nu iti recunoaste cheia
    da un search ca s-a discutat foarte mult pe aceasta tema
     
  15. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    incearca si cu cheia de rezeva.posibil sa nu ii recunoasca cip-ul din respctiva cheie.daca tot asa face,cel mai bine de verificat cu vag-com-ul daca IMO vede cheile,si de ce nu le recunoaste,sau chiar se poate face o reinvatare a acestora.
     
  16. asg

    asg 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 b8 2012 3.0 diesel and mercedes cls 4matic
    sigur este de la imobilizator.amm avut si eu aceeasi problema la inceputul lunii.trebuie reinvatate cheile cu imobilizatorul
     
  17. neohh

    neohh 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2008
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    audi a4 2002
    schema electrica A4 2002

    salut,
    am facut rost de o schema electrica pentru instalatia ABS si ESP pentru a incerca sa depistez consumatorul pe care il am. Am constat ca problema ar fi la siguranta S13 care este pentru modul control directie (ce are legatura cu ABS si ESP). Am scos siguranta si am lasat masina nepornita 3 zile, dupa care a pornit fara brobleme. dupa care am pus-o la loc a doua zi nu a mai pornit. Cand pun siguranta imi ramane aprins becul de la ABS si ESP.
    Am atasat o particica din schema electrica, de vazut ce inseamna simbolul 37. poate fi un senzor, o piesa ceva. Circuitul se termina cu simbolul 37.

    va rog sa ma ajutati daca puteti
    va multumesc
     
  18. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    nu este un senzor.este un circuit electric de alimentare cu +12v catre un cosumator.trebuie de vazut si daca e permanent sau dupa cheie.vezi pe schema electrica cum e,sa nu ai o prolema in cheie si sa iti tina tot timpul alimentarea.
     
    Ultima editare: 24 Feb 2009
  19. neohh

    neohh 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2008
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    audi a4 2002
    si daca ar fi din cheie ce as putea face?
    sa stii ca mai am si alte circuite pe care am consum dar este mai mic. dar cumulate depaseste 500 mA

    merci pentru sfat
    nu m-as fi gandit la cheie
     
  20. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    pai ar trebui sa vezi DACA e dupa cheie sau e permanent.se vede pe schema,dar eu nu pot ptr ca ai pus schema incompleta.ar mai trebui sa incerci si varianta cu aceasta sig pusa si celelalte sig scoase,adica cea de la cass si ce mai e.
     

Distribuie pagina asta