Instalatia racire motor - antigel - termostat - la Q7 - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de ebert, 20 Mai 2012.

  1. ebert 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi q7 3.0 2007
    Salutare, detin un Audi Q7, 3.0 TDI si am o mica problema, in ideea ca la 3-4 zile trebuie sa completez cam jumatate de litru de antigel. Am fost la cateva service-uri(nu reprezentanta) si mi-au spus initial ca poate fi de la capacul rezervorului de antigel, cum ca nu tine bine presiunea. L-am schimbat, insa tot asa face. Culmea e ca nu se vad scurgeri pe nicaieri. Aveti idee de la ce poate fi?
    Multumesc.
    Stima!
     
  2. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La motor chiar fixat de blocul motorului sunt niste flanse din material plastic cu niste tevi in care intra, de exemplu, furtunele instalatiei de racire a motorului, flanse care se crapa din cauza caldurii excesive degajata de motor.
    Verifica acele flanse de plastic cu mare atentie.
    Se demonteaza si se inlocuieste. Inainte de a cumpara se demonteaza si cu flansa in mana se merge la reprezentanta sau la magazin de piese auto si se cumpara.
    Atentie: de obicei acele flanse au si niste oringuri si sigurante care trebuie obligatoriu inlocuite daca se demonteza de pe motor

    Demonteaza scutul de motor al masinii si cu o lampa luminoasa puternica verifica cu scutul demontat pe sub motor pe unde curge. Trebuie sa se vada pe unde pica sau pe unde se scurge lichidul de racire.

    Daca intradevar nu se vede nimic la inspectia vizuala exista riscul de a fi fisurata garnitura de chiulasa a motorului dar acest lucru este foarte putin probabil sa se fi intamplat la tipul tau de motor. Bafta.
     
    Ultima editare: 20 Mai 2012
  3. ebert 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi q7 3.0 2007
    Si daca ar fi fisurata acea garnitura, ce ar insemna?
    Multumesc.
     
  4. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca este fisurata garnitura de chiulasa (putin probabil) lichidul antigel ajunge in ulei si implicit creste nivelul de ulei in baie. Verifica la joja daca a crescut nivelul de ulei in baia de ulei. Verifica nivelul de ulei atunci cand este motorul rece si nepornit de ceva vreme. Bafta
     
  5. ebert 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi q7 3.0 2007
    Nu se intampla asta...deci sa fie un furtun / flansa...tot ce e probabil..insa nu vad niceieri nimic..ce naiba o fi??
     
  6. valyd 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2012
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    Q7,3000,2010
    In primul rand doresc sa va salut,
    Doresc sa va intreb daca stie cineva de o posibila problema tehnica de fabricatie la pompa de apa Q7 din 2010 ? De ce va intreb, am acesta masina din februarie 2010 si am fost uimit sa aflu de la dealer-ul de unde am cumparat-o ca ar fi ceva probleme la pompa de apa si trebui inlocuita neaparat, gratuit. Nu am incredere in ei, nu s-au comportat tocmai profesional la revizie.
    Va Multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iun 2012
  7. ebert 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi q7 3.0 2007
    am totusi o intrebare...daca s-ar intampla faza asta cu cresterea nivelului de ulei, cum as razolva-o? Am cautat sa vad cat ulei e in motor si era peste nivlul maxim.
    Pareri?
    Stima!
     
  8. Tony M

    Tony M 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2014
    Locație:
    Russia
    Masina:
    Audi Q7 4,2l FSI Benzina 350 cai
    Salut,
    Nou posesor de Audi Q7 4,2 L benzina. O intrebare: cand e motorul rece dimineata am observant ca pe computerul de bord ala mic patrat dintre ceasul de la turatii x min si km imi apare semnul de la temperatura cu rosu si scrie COOLANT iar dupa ce se incalzeste putin motorul dispare. Temperatura e normal nu trece de 90-95. E ceva grav sau doar ma anunta ca motorul e rece si sa nu-l fortez sa nu bag picorul in ea ?
    Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Noi 2014
  9. baddboy 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4.2 quattro 2001
    ai verificat nivelul antigelului? e posibil sa fie sub minim. Iti trebuie antigel G12, probabil de aceea iti si creste temperatura peste 90 grade. In mod normal temperatura trebuie sa stea fix la 90 grade dupa ce se incalzeste motorul.
     
  10. Tony M

    Tony M 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2014
    Locație:
    Russia
    Masina:
    Audi Q7 4,2l FSI Benzina 350 cai
    Nivelul antigelului e normal am verificat,iar acest coolant si semnul temperaturii imi apare doar cand e motoru rece,cum se incalzeste putin dispare totul e ok, sa schimb antigelul sa pun ce mi-ai recomandat G12 ? inca nu sunt sigur ca trece de 90 grade temperature dar o sa ma uit luni si revin.

    Mersi mult.
     
  11. Tony M

    Tony M 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2014
    Locație:
    Russia
    Masina:
    Audi Q7 4,2l FSI Benzina 350 cai
    Azi am verificat si temperature sta exact 90 grade fix nu trece. Deci sa schimb antigelul sa pun ce mi-ai recomandat adica G12 ? probabil e vechi si ingheata, dupa ce se incalzeste putin motorul dispare.

    Ma poate ajuta cineva cum schimb antigelul si cati litri intra ? motor 4,2L benzina

    Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Noi 2014
  12. baddboy 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4.2 quattro 2001
    Schimbarea antigelului nu ar strica, eu il schimb la fiecare 2 ani. Schimba antigelul si pune cativa milimetri peste nivelul maxim, nu cred ca o sa mai apara! Totusi o diagnoza ti-ar spune exact ce eroare iti da dimineata! Sa verifici nivelul antigelului cu motorul rece, inainte de prima pornire din zi!
     
    Ultima editare: 24 Noi 2014
  13. Tony M

    Tony M 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2014
    Locație:
    Russia
    Masina:
    Audi Q7 4,2l FSI Benzina 350 cai
    Azi am schimbat antigelul G12, mi-a fost scos tot cu o instalatie speciala. Au intrat 13 litri. Sunt curios maine sa vedem daca-mi mai apare acel martor pe bord. Azi m-am si speriat erau -14 si cand am pornit masina nu se mai oprea din piuit martorul temperaturii. De obicei decat se aprindea dar azi mi-a piuit rar semn ca cel mai probabil era inghetat. Maine revin cu un comment daca s-a rezolvat problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Noi 2014
  14. baddboy 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4.2 quattro 2001
    Sa pui un pic peste nivel si e posibil sa nu iti mai piuie. Daca tot se aprinde martorul fa-i o poza si pune-o aici.
     
  15. Tony M

    Tony M 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2014
    Locație:
    Russia
    Masina:
    Audi Q7 4,2l FSI Benzina 350 cai
    Am schimbat antigelul,tot sa fie mai exact 13 litri si la fel,cand pornesc masina mi se aprinde semnul temperaturii,o las vreo 10 minute pornita sa se incalzeasca desi nu se incalzeste mai deloc avand in vedere ca peste seara e deja -15 grade abia cand plec cu ea incepe si cand ajunge temperature la 70grade dispare asa zisa problema.
    Am incercat sa pun o poza dar nu am reuseit :)
    P.S. E la avatar poza cu problema mea.
     
  16. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  17. baddboy 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4.2 quattro 2001
    parerea mea este ca ai probleme cu sonda de temperatura. fa-i o diagnoza cu vag com
     
  18. claudiu88 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi q7 2009
    Salut, imi poate spune cineva unde se afla termostatul de la egr? q7 3.0 tdi
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Toscana / Italia
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2006 S-Line BUG 232CP
    Mai am doua zile si plec in concediu. Am facut un control general la toate nivelele si o verificare generala. Am observat ca nivelul la antigel este putin sub minim, cu motorul rece. Daca retin minte asa a fost intotdeauna. Ar trebuii sa il completez intre minim si maxim sau sa il las asa ?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Faci cum vrei, nu te afecteaza cu nimic. :)
    Cu motorul cald trebuie sa ai nivelul mai scazut decat atunci cand ai motorul rece.
     

Distribuie pagina asta