1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - antigel - termostat - la Q7 - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de ebert, 20 Mai 2012.

  1. Dan Marius

    Dan Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    3,0 TDI
    Din câte am înțeles eu (nu sunt mecanic), la acest tip de motor se întâmplă destul de rar să se ardă garniturile de chiulasă. Îți sugerez Adrian, să ceri o a doua opinie înainte de a te apuca să schimbi așa ceva, service-ul neoferind garanția că plătești doar dacă îți este rezolvată problema.
     
  2. Matei Petru 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2018
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi Q7 3.0TDI 2011
    Buna ziua.
    Am si eu o dilema, vreau sa imi schimb pompa de apa, si vreau sa inlatur apa toata din tot sistemul de racire, dilema mea, dupa ce repun pompa inapoi la loc, si o sa reumplu cu lichid de racire, 8/9 litri sau cat o intra, trebuie sa ii fac eu aerisirea manual, sau aia se face automat??? Si pe urma doar mai completez cu lichid de racire?
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Aerisirea se face automat. Daca tot schimbi antigelul, pune G13.
     
  4. Matei Petru 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2018
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi Q7 3.0TDI 2011
    Multumesc de raspuns.
    Am fost de dimineata sa iau antigel, in cartea tehnica imi spune ca am nevoie de G12++ cu specificatia TL 774 G .
    Cand am ajuns la service mi sa spun ca a aparut un antigel "Premium" si e " C13 " cu specificatia " VW TL 774 J"
    E bun asta sau mi-am luat teapa dinaia gen, e premiu da nu la cumparat nimeni si ia-l tu sa scapam de el ???
    Si inca o intrebare unde gasesc acel robinet pentru elibararea lichidiului de racire, din radioator ma invart de 15 minute si nu dau de el...
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este bun si ce ai cumparat, dar acum este putin depasit... de G13 (nu C13).

    Sa golesti instalatia trebuie sa desfaci furtunul de jos, altfel nu se goleste si din motor. Nu retin sa aiba la radiator robinet, dar cauta mai atent.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    @Matei Petru Pune Hepu G13 mov.
    Ca sa faci aerisirea mai repede, dupa ce ai pus pana la refuz antigel in vas, porneste masina cu AC OFF (ECON activat) si usor usor iti scade nivelul din vas. O lasi pornita pana ajunge la 90 grade in bord si completezi dupa caz.
     

Distribuie pagina asta