1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - antigel - termostat - la Q7 - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de ebert, 20 Mai 2012.

  1. Dan Marius

    Dan Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    3,0 TDI
    Din câte am înțeles eu (nu sunt mecanic), la acest tip de motor se întâmplă destul de rar să se ardă garniturile de chiulasă. Îți sugerez Adrian, să ceri o a doua opinie înainte de a te apuca să schimbi așa ceva, service-ul neoferind garanția că plătești doar dacă îți este rezolvată problema.
     
  2. Matei Petru 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2018
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi Q7 3.0TDI 2011
    Buna ziua.
    Am si eu o dilema, vreau sa imi schimb pompa de apa, si vreau sa inlatur apa toata din tot sistemul de racire, dilema mea, dupa ce repun pompa inapoi la loc, si o sa reumplu cu lichid de racire, 8/9 litri sau cat o intra, trebuie sa ii fac eu aerisirea manual, sau aia se face automat??? Si pe urma doar mai completez cu lichid de racire?
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Aerisirea se face automat. Daca tot schimbi antigelul, pune G13.
     
  4. Matei Petru 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2018
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi Q7 3.0TDI 2011
    Multumesc de raspuns.
    Am fost de dimineata sa iau antigel, in cartea tehnica imi spune ca am nevoie de G12 ++ cu specificatia TL 774 G .
    Cand am ajuns la service mi sa spun ca a aparut un antigel "Premium" si e " G13 " cu specificatia " VW TL 774 J"
    E bun asta sau mi-am luat teapa adica, e premiu da nu l-a cumparat nimeni si ia-l tu sa scapam de el ?
    Si inca o intrebare: unde gasesc acel robinet pentru eliberarea lichidiului de racire, din radiator. Ma invart de 15 minute si nu dau de el.
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este bun si ce ai cumparat, dar acum este putin depasit ... de G13.

    Sa golesti instalatia trebuie sa desfaci furtunul de jos, altfel nu se goleste si din motor. Nu retin sa aiba la radiator robinet, dar cauta mai atent.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Matei Petru Pune Hepu G13 mov.
    Ca sa faci aerisirea mai repede, dupa ce ai pus pana la refuz antigel in vas, porneste masina cu AC OFF (ECON activat) si usor usor iti scade nivelul din vas. O lasi pornita pana ajunge la 90 grade in bord si completezi dupa caz.
     
  7. dictator

    dictator 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2008
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A5, 3.0, 2011, B&O / Audi Q7, 3.0, 2011
    Salutare,
    Am citit tot ce e pe threadul asta si ma cam identific cu problema. Am cumparat un Q7 din 2011 prin vara si acum, de cateva luni, a inceput sa curga antigel pe undeva prin fata. Cam la saptamana bag cate 1 sau 2 litri.
    Am schimbat degeaba pompa de apa acum 3 zile. Acum sunt cu baietii la service si nu ii dam de cap. Garnitura de chiuloasa nu e. In partea din fara la motor se observa ca e ud dar nu putem identifica pe unde curge. Arunca si curelele alea apa si nu poti identifica sursa. Merci fain.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi daca in mijlocul motorului (in V) ai antigel.
    E posibil acolo sa fie pierderea si datorita inclinatiei sa ajunga sa se scurga in fata.
     
  9. dictator

    dictator 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2008
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A5, 3.0, 2011, B&O / Audi Q7, 3.0, 2011
    Merci fain. Am sa demontez capacul si ma uit la motor. Te anunt daca am gasit ceva.
     
  10. pispirel01

    pispirel01 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q7 3.0 TDI 2009
    Salutare. Am si eu o problema la un Q7 diesel motor 3.0 tdi cu un termostat cred, dar nu stiu cu care, dupa ce ajunge la 90 grade cu greu, imi scade de la 90 la 70, 50 chiar si urca daca fortez in treapta sport... caldura baga dar e de la incalzitorul auxiliar cred.. a mai intampinat cineva problema asta..? Nu creste niciodata peste 90 dar imi scade in mers si stiu ca trebuie sa stea fix la 90 grade atat timp cat motorul functioneaza..
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @pispirel01 Este irelevant cum a rezolvat altcineva. Si de ce nu schimbi termostatul ? Fiind mai multe termostate, dar simptomele sunt aceleasi la defectarea oricarui termostat. Practic nu isi mai mentine temperatura la 90 grade.
     
    pispirel01 apreciază asta.
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Au fost foarte rare cazurile in care pe Q7 termostatul a fost defect. Problema rezolvata a fost prin inlocuirea termostatului principal.
     
    pispirel01 apreciază asta.
  13. pispirel01

    pispirel01 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q7 3.0 TDI 2009
    Am rezolvat. A fost racitorul EGR. O ora a durat schimbarea.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  14. dictator

    dictator 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2008
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A5, 3.0, 2011, B&O / Audi Q7, 3.0, 2011
     
  15. Cristianmih 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2021
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi Q7
    Salut,
    Am cumparat recent un Audi Q7 2010, 240 cp. In oras sau pe loc ajunge apa la 90 grade dar scade temperatura la apa si sub 50 de grade daca conduc cu 90 km/h la ora. Am schimbat termostatul care se afla chiar in fata la motor dar tot scade temperatura la apa. Acum ca am citit aici, am inteles ca ar avea mai multe termostate. Stie cineva sa imi raspunda cate mai are, unde le gasesc si cum arata ? Cel din fata e schimbat deja. Multumesc.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, cand ceri astfel de informatii cred ca ar trebui sa ne dai si un cod motor, nu ?
     
  17. Cristianmih 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2021
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi Q7
    Buna..cod motor este CASA..
     
  18. BLoNdu92 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Q7, 3.0 TDI, 2007
    Buna ziua,
    La un Audi Q7 3.0 TDI anul trecut am schimbat racitoarele de ulei si vasul de expansiune deoarece unul dintre racitoare (termoflot) era fisurat si gaseam ulei in vas. De curand am observat ca oricat as circula cu masina, lichidul din vas este mereu rece. Temperatura motorului este mereu constanta la 90 grade.
    Este normal ca lichidul de racire in vas sa fie rece ? Am verificat si furtunul de la fundul vasului si este caldut.

    In plus ma confrunt cu aceeasi problema mentionata anterior. Cand motorul este rece imi apare martorul de nivel lichid racire iar dupa ce temperatura creste acesta dispare. Cateodata insa, imi apare si in mers, si nu dispare.

    Multumesc anticipat.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce marca de vas ai pus ?
    Vasul se schimba doar OE si atat.
    Multi cred ca este doar o bucata de plastic, dar atat vasul cat si capacul acestuia au o importanta destul de mare asupra sistemului de racire.
     
  20. Dan.o

    Dan.o 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Q7,3.0 TDI DHXA, 2019
    Buna ziua colegii !
    Va rog ajutati-ma cu ceva pareri. Vreau sa cumpar un Q7 4m din 2019 cu 50.000km reali.
    Am fost cu masina la Porsche Pipera la Audi pentru o verificare si mi-au gasit doar "antigel murdar" la ea si cu recomandare de spalat instalatia de racire. Specificat si in raportul x-ray de evaluare. Au spus ca nu pare sa fie ulei. Nu m-a dus capu sa verific si eu vizual/ cu degetul lichidul de racire dar am cerut apoi niste poze de la proprietar. Ce parere aveti ? Pare rugina sau ulei ? Azi ma duc sa verific mai atent.

    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta