1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A3 8P - antigel - termostat - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Ruxandra, 19 Sep 2007.

  1. Cristian1982 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2017
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Audi a3
    Am avut aceeași problemă. M-a invatat un mecanic. Pune 2 linguri de făină de mălai in vasul de expansiune , completează antigel si nu va mai curge. Am folosit această metodă conducând din România până în UK.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bine ca ai raspuns unui mesaj de acum 9 (noua) ani. Te uiti si tu cui raspunzi si dupa cat timp ?
    Baiat destept mecanicul ala, foarte destept. Bine ca nu te-a invatat sa faci si o mamaliga daca puneai mai mult malai. Mare ti-e gradina si multi prosti ii sar gardul. Mai bine nu scriai nimic.
    Invata si tu despre sistemul de racire si invata ca trebuie sa schimbi caloriferul din bord pentru ca l-ai infundat cu mamaliga din instalatie. Vai de capul lui, cine te-a invatat sa faci asta.
     
    aldimit apreciază asta.
  3. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am si eu o problema cu lichidul de racire, imi tot dispare pe unde poate sa dispara?
    Sub masina nu curge pe nicaieri, in ulei in apa sau invers nu gasesc, termoflotul nu e spart, radiatorul de la egr nu e spart, furtune sparte nu am, pe langa vasul de expansiune nu curge.
    In iarna am schimbat antigelul cu concentratie 50/50 , acum am verificat si nu trec iarna in felul in care este, am completat apa pana am ajuns sa nu mai reziste decat la -10 grade din iarna pana acum.
     
  4. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Daca ai BKD, ce cod de chiuloasa este a ta ?
     
  5. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Codul pe chiuloasa nu il stiu, cel de pe scheletul ala care tine axele e 03G103308B
    Banuiesc ca e dupa admisie codul de pe chiuloasa.
     
  6. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Am incadrat in poza unde gasesti codul chiuloasei. Este usor de gasit.
    motor-2-0tdi-tip-motor-bkd-ea2111b2531d05652c-0-0-0-0-0.jpg
     
  7. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Atunci e ala care l-am scris mai sus
    03G103308B
     
  8. Lol

    Lol 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a 3 2.0 tdi 2007
    Buna! Am cumparat un audi A3 din 2007 2.0 tdi si am o problema cu sistemul de racire. Dupa ce am parcurs mai mult de 300 de km se aprinde martorul de la apa, temperatura nu creste ramane constant la 90 de grade, apa nu se pierde. Cand scade sub minim automat se aprinde senzorul, deschid capacul de la borcan apa revine. Am fost la un mecanic si mi-a zis ca poate sa fie garnitura de la capacul motorului, s-a uitat in scarba la ea. Multumes!
    P.S.:

    Am schimbat termostat, capacul de la borcan.
     
  9. FlaviusCornea

    FlaviusCornea 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A3 -2000 cm - 2007
    Salut. Nu reusesc sa.i dau de cap la o problema ce ma chinuie de ceva timp. Am un A3 2.0 TdI din 2007. La drum lung (peste 100 km) fara pauza, mi se aprinde martorul in bord cu racirea apei ( acel termometru cu valuri). iar in borcanul de expansiune apa scade foarte mult, abia daca se mai vede putin roz pe fund. Daca deschid capacul ( stiu ca nu e indicat) toata apa revine la normal. foarte repede, iar martorul se stinge. dar nu imi creste temperatura apei mai mult decat trebuie..90 grade. am schimbat termostatul dar degeaba.. nu gaseste nici un service ce are. ultimul la care am fost a bagat aer pe instalatie 1,7 bari si a inceput sa scada usor pana la 1.5. dar nu s-au vazut scurgeri pe nicaieri. a spus ca 70% este garnitura de la capacul motorului sau garnitura de chiuloasa (nu am inteles eu exact) . iar apa o scoate pe teava de esapament. M-am gandit ca poate totusi e doar un furtun ciupit sau ceva..dar in acest caz este normal sa se faca presiune in vasul de expansiune si sa scada apa, iar daca deschid capacul sa revina din nou in borcan? martorul se aprinde doar din cauza ca apa coboara sub limita in vas.
     
  10. andreutzzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi a3 2.0 fsi 2004
    Ma poate cineva ajuta sa imi spuna ce capacitate de antigel intra intr un audi a3 8p 2.0fsi ? Mi sa spart stutzul de la vasu de expansiune prin bucuresti in seara asta si m am trezit intr un val de abur :))
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Degeaba afli asta pentru ca tu oricum nu o sa poti completa cu aceeasi cantitate ca si cea pusa din fabrica. Cumpara 3 Litri de antigel si 3 Litri de apa distilita/demineralizata. Iti sunt indeajuns. Le combini jumatate cu jumatate si incepi sa torni in vas. Pornesti motorul, astepti sa deschida termocupla ca sa deschida termostatul si daca va scadea semnificativ completezi. Opresti motorul si dimineata cu motorul rece fara sa pornesti mai completezi tot asa amestecat daca mai este cazul. Am mai scris asta pe forum de zeci de ori pana acum chiar daca in topicuri diferite si se aplica si la tine chiar daca se refera la alt model de Audi.
     
    andreutzzzu apreciază asta.
  12. paulcosma 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4,B8 2010 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic 0AW - LLA
    Capacitatea totala e de 7.5 litri daca te ajuta
     
    andreutzzzu apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta in conditiile in care motorul nu are nici un fel de lichid de racire ramas in el, conditie imposibila odata ce a fost umplut de fabrica si fara sa demontezi blocul motor integral si sa scoti/demontezi radiatorul de racire de pe pozitie, caloriferul de caldura si restul de conducte si furtunurile, ceea ce la colegul mai sus mentionat nu este cazul. Multumim oricum pentru raspuns.
     
    andreutzzzu și paulcosma apreciază asta.
  14. paulcosma 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4,B8 2010 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic 0AW - LLA
    Da, cel mai bine procedeaza cum a zis Cristi.
     
    andreutzzzu apreciază asta.
  15. andreutzzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi a3 2.0 fsi 2004
    Multumesc mult baieti ! Maine cumpar vas de expansiune si antigel .. dau scutu jos desfac busonul la radiator las tot sa se scurga si pun litru cu litru iese ceva :D
     
  16. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am schimbat zilele trecute la cineva, nu era audi dar tot gama vag, din radiator nu a iesit doar vreo 3l, insa daca scoateti furtunul de la termoflot de acolo mai iese aproximativ inca atat.
    Daca in motor nu mai este antigel doar apa curata nu mai merge concentratia de 50%, daca faci 50% rezista la o temperatura indicata de producator, dar daca mai este apa curata in motor aceasta ii scade concentratia.
    Ideal ar fi sa fie scoasa cat de multa apa.
     
  17. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Stie cineva pe unde sa iasa si la mine apa? Complectez cam 1l la aprox 500km.
    Uneori nu complectez doar la vreo 3000km.
     
    Ultima editare: 5 Oct 2017
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai ai trei variante:
    1.pierzi apa pe la un furtun/imbinare
    2.pe la garnitura de chiuloasa(fa un test cu solutie de contrast pt.depistarea gazelor din instalatia de racire)
    3.pe la radiatorul de caldura(vezi daca nu ai mocheta uda).
     
    AndreyPH apreciază asta.
  19. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Singura ce ramane e garnitura de chiuloasa, posibil de acolo sa imi dea si un fum albicios si intepator?
    Mocheta nu e uda avand in vedere ca mi-e infundat furunul de condens clima (cred eu) pentru ca nu picura niciodata de la clima, iar a3a varianta cade deoarece nu am urme sub masina de niciun fel.
     
  20. marioo

    marioo 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    buzau
    Masina:
    audi a3,2.0 ,2005
    Buna seara,
    Am si eu o problema: am un audi A3 8P 2.0 tdi care imi pierdea antigel, mi se aprindea senzorul in bord, opream, completam, continuam drumul, era totul ok.
    Am facut un drum mai lung, tot asa se aprindea cam des, opream sa-i pun apa si cand desfaceam capacul trecea de nivel,asteptam cateva minute se mai lasa unpic, ii puneam putina apa, plecam, tot se aprindea, pana cand am vazut ca a crescut temperatura la 100 grade. Am oprit repede, iar in borcan clocotea apa dadea pe dinafara. Ce ar putea fi, poate fi doar chiulasa sau mi-a zgariat cilindri ? Va multumesc!
     

Distribuie pagina asta