1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A3 8P - antigel - termostat - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Ruxandra, 19 Sep 2007.

  1. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    La A3-ul sotiei, 1.6 mpi 2005, temperatura nu urca mai mult de 60 grade, oricat as merge, oare sa fie tot senzorul de temperatura? Pe tester nu apare nimic. Daca da, se poate un cod.
    Multumesc!
     
  2. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    Cred ca e termostatul la tine.
     
  3. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Poti detalia, de ce crezi asta?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    Ceva asemanator am patit si eu. Mergeam cu ea si nu urca pana la 90. Avea momente cand urca pana la 90. De obicei statea undeva la 70-75. Fluctua. Dupa schimbare, n-am mai avut probleme. Si la fel ca si in cazul tau, nu aveam eroare pe tester. Daca era ceva de la vreun senzor, mai mult ca sigur gaseai eroare. Si oricum, nu cred ca are legatura senzorul pentru temperatura lichidului de racire cu faptul ca nu-ti ajunge la 90 de grade.
     
  5. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Ai idee ce cod are?

    Asta este?
    [​IMG]
     
  6. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Revin si eu, azi am observat ca imi ajunge antigel si in ulei, uleiul nu e cenusiu daca verific pe joja, in schimb este pe capacul de pe chiuloasa si pe capacul unde bagi uleiul este cenusiu, mai mult decat atat e si dulce ca antigelul, ma gandesc ca am chiuloasa fisurata, intrebarea e din caz ca e gata chiuloasa ce imi recomaandati?
    1. Sa o rectific pe cea care o am pe masina.
    2. Sa iau o chiuloasa noua(AMC, FAI).
    3. Sa iau o chiuloasa second verificata si functionala.

    Pe capac s-a depus un strat cam de 0.5cm ceva ca vaselina, putin mai moale ca vaselina.
     
  7. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    Da. Asta e. Codul nu stiu sa ti-l zic.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @cogdao Esti destul de vechi pe forum, trebuia sa stii ca atunci cand ceri un cod pentru o anumita piesa, lasa si codul motorului.

    Codul termostatului pentru 1.6 MPI cod motor BGU BSE BSF este 050 121 113 C.
     
  9. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Multam, ai dreptate!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. JustSmoke

    JustSmoke 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2017
    Locație:
    Câmpia Turzii
    Masina:
    AUDI A3 BKD 2.0TDI 140cp/103kw 2004 8p1
    Buna am o mare problema și dilema cu A3 meu cum Dumnezeu pot scurge antigelul din instalația unu audi A3 Cod motor: BKD 2.0 TDI 8p1 an 2004 103kw/140cp și 16V (m-am mai uitat la tot felu de tutoriale de evacuare antigel dar tehnicile văzute nu merg la mașina asta :( :( )!

    Am luat bara jos, am luat jos scutu am intrat sub mașina am găsit doua țevi de gumă in colțurile radiatorului le-am scos nu curge nimic ba chiar îs uscate in interior din fata radiatorului am doua șuruburi ruginite in colturi paralele cu intrarea celor doua țevi și la mijlocul lui deasupra unei țevi mari pe interior pe pe partea dreapta mai este o țeava care ar intra in radiator deasupra lui nu am un capac de umplere deasupra radiatorului sau vreun robinet!

    Pot sa descriu ca din fata am (poate zic prosti) ca 3 rânduri de radiatoare și din ce am înțeles ar fi system presurizat. Acum pun doua linkuri dar nici unul nu se potrivește la mașina asta!!


    Schimb filtre bag aditivi curat egr da nu pot scoate un gunoi de antigel!(o sa fac și niște poze in zilele următoare și o sa încerc sa le postez)
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Porneste masina cu furtunul de tur scos din radiator, pompa de apa ar trebui sa impinga afara mare parte din antigel de pe instalatie.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    JustSmoke apreciază asta.
  13. JustSmoke

    JustSmoke 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2017
    Locație:
    Câmpia Turzii
    Masina:
    AUDI A3 BKD 2.0TDI 140cp/103kw 2004 8p1
    Doar cel ii romană imi poate fi de ajutor in rest pe astea le-am văzut nu am vreun robinet in partea de jos a radiatorului nimic de acest fel. Ma gândesc ca poate nu curge ca am înclinat mașina vreo 10-15 cm ca sa am mai mult spațiu de mișcare sub și poate o sa încerc varianta cu caldura pornita
     
  14. JustSmoke

    JustSmoke 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2017
    Locație:
    Câmpia Turzii
    Masina:
    AUDI A3 BKD 2.0TDI 140cp/103kw 2004 8p1
    :)Am reușit schimbarea antigelului și surprinzător a fost mai ușor decât credeam și puțin diferit fata de alte modele dar încă destul de ușor Mulțumesc
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deci, se poate daca vrei si ai putina bunavointa.
     
  16. JustSmoke

    JustSmoke 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2017
    Locație:
    Câmpia Turzii
    Masina:
    AUDI A3 BKD 2.0TDI 140cp/103kw 2004 8p1
    Da se poate! Oricine poate dar ai nevoie de bunăvoința calm și câteva scule! (poate in viitor o sa fac un mic tutorial scris care poate o sa fie de ajutor pentru unii posesori de A3) mulțumesc încă odată pentru sfaturi și ajutor!
     
  17. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    Salut,
    Detin un audi A3 8P an 2009 1.9 tdi cod motor BXE 105cp pd, si de vreo doua saptamani nu îmi incalzeste in interior, apa imi sta la 90 de grade, ventilatorul de la clima imi sufla aer in masina dar aer rece. Am schimbat termostatul, senzorul de temperatura, radiatorul de la clima. I-am făcut test de presiune pe instalatia de racire și nu pierde aer din ce am vazut pe test, masina merge in parametrii, nu mi consuma antigel, nu se supra incalzeste, imi baga caldura doar dacă merg cu ea turata, dacă o tin peste in 3000 rpm imi baga caldura.
    Inca ceva ce am observat e ca atunci cand desfac capacul de la vasul de expansiune chiar dacă motorul este rece imi face presiune in vas. Am fost la vreo 3 serviceuri pana acum, au zis ca are ceva pierderi pe undeva, după ce au facut test ul de presiune au spus ca poate fi pompa de apa (pompa de apa a fost schimbata in februarie 2017). Aveti vreo idee ce ar putea fi ? Multumesc anticipat.
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Garnitura de chiuloasa in proportie de 90% daca radiatorul de caldura e ok si probleme pe motorasele de clima nu ai(in caz ca este climatronic)!
     
    Mr.Ficiu apreciază asta.
  19. JustSmoke

    JustSmoke 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2017
    Locație:
    Câmpia Turzii
    Masina:
    AUDI A3 BKD 2.0TDI 140cp/103kw 2004 8p1
    Salut s-a mai discutat pe topic-uri problema asta din ce am văzut (A4 b6-7 și A3 8p-l)
    S-ar putea sa ai motorașul stricat/ars! Antigelul este schimbat,curat sau galben întreb deși ai zis că ai schimbat termo,calorifer etc in principiu ar trebui sa ai schimbat și antigelul daca e cumva galben schimba.l
    Uite niste link-uri de pe forumuri audi citeste-le poate te ajuta:

    http://www.clubaudi.ro/threads/cald...din-bord-la-a4-b6-probleme-si-rezolvari.4701/

    http://www.clubaudi.ro/threads/caldura-in-masina-caloriferul-de-caldura-la-a4-b5.10931/

     
    Ultima editare: 15 Ian 2018
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Si cand trece de 3000 motorasul nu e ars/stricat ca are caldura?
     

Distribuie pagina asta