1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A3 8P - antigel - termostat - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Ruxandra, 19 Sep 2007.

  1. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    JustSmoke

    Salut și Merci de răspuns. Antigelul e curat, din cate am vazut dacă schimb de la cald la rece imi baga și mai rece, deci cred ca motorasele sunt ok.
    Furtunele ce intra și ies din caloriferul pentru interior sunt calde, ceea ce nu inteleg este faptul ca imi face presiune in vasul de expansiune Dar nu mi sscade nivelul de antigel. Am mai gasit pe un forum din afara un tip ce a avut aceeasi problema, a schimbat tot la ea ce era de schimbat și tot nu s a rezolvat pana nu a schimbat garnitura de chiuloasa ceea ce cred ca o sa fac si eu joi.
    Am sa revin cu informatii. Ms mult pentru raspunsuri.

    romy.b
    Problema e ca in seara asta i-am dat numai peste 3000 rpm și mi-a bagat foarte puțin cald, deci scumpa mea garnitura cred ca se duce.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se duce, e dusa. :)
     
    Mr.Ficiu apreciază asta.
  3. JustSmoke

    JustSmoke 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2017
    Locație:
    Câmpia Turzii
    Masina:
    AUDI A3 BKD 2.0TDI 140cp/103kw 2004 8p1
    Acum ai confirmarea unui expert!:)
    :p Succes in schimbarea ei și sperăm să se rezolve problema!
    Așteptăm rezultatul!
     
    Mr.Ficiu apreciază asta.
  4. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    JustSmoke apreciază asta.
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca nu faci plan la chiuloasa muncesti degeaba(80% este esec la lucrare).

    Depinde unde este ciupita garnitura, in functie de asta pierzi apa sau nu!

    Parca ti am spus de la inceput ca in proportie de 90% e dusa.

    Haideti sa ne intelegem, primul simptom de garnitura arsa e lipsa caldurii cu presiunea aferenta in vas, apoi cand se agraveaza incepe lipsa apei in vas si fum alb la evacuare.

    Bafta in reparatie dar si numai daca vrei urmeaza mi sfatul cu planarea chiuloasei.
     
    Mr.Ficiu apreciază asta.
  6. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    Merci mult de răspuns, am sa sun maine la service sa vad dacă reuseste sa mi o repare joi cu tot cu rectificat chiuloasa, dacă nu, sa ma programez pentru saptamana viitoare. Multumesc mult.
     
  7. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    Revin cu o intrebare, de ce dimineata și nu numai se aude din fata schimbatorului (din spre clima) un zgomit ca și cum ar intra apa in radiatorul pt interior, se aude un sunet dubios, ca și cum ai avea o sticla de apa cu O bula in ea și o mai rastorni din cand in cand sau cum ai incerca sa injectezi apa intr o sticla, nu știu cum sa explic, am sa fac un filmulet data viitoare. Radiatorul a fost schimbat. Ceva idei? Rămân la aceeasi parere ca garnitura trebuie schimbata, dar trebuie sa investighez tot pt a nu o schimba dacă nu este necesar.
     
  8. JustSmoke

    JustSmoke 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2017
    Locație:
    Câmpia Turzii
    Masina:
    AUDI A3 BKD 2.0TDI 140cp/103kw 2004 8p1
    Oare:blink: poate sa fie spart/fisurat radiatorul interior și să intre aer pe undeva in el sau un furtun de la radiatorul interior(tur) crăpat care pierde presiune pe crăpătură (poate am spus o prostie dar ar putea fi o variantă) Eu unul nu știu sigur ce poate fi dar poate colegii te pot ajuta..
     
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab

    daca e spart ceva pierzi apa pe care o gasesti sub mocheta+geamuri aburite+miros de antigel in interior.
     
  10. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    Am mai observat ceva aseara: dupa ce am mers cu ea 30-35 km si i-am dat 100-15 0km/h cand am ajuns acasa am pus mana pe futunul ce iese din motor, cel cu termostatul si era rece, rece, rece. Ventilatoarele imi functionau, apa era la 90, futunul ce iesea din radiator era cald si cel ce intra si iese din radiatorul din interior era cald.
    Termostatul a fost schimbat acum o luna cu unul original. Acum ma gandesc sa nu am aer pe instalatie blocat undeva sau sa am unul din furtunele ce intra si ies din radiatorul pentru interior spart.

    Radiatorul pentru interiior l-am schimbat sambata, nu s-a schimbat nimic, si chiar dupa ce l-am schimbat a inceput sa se auda sunetul ala ca si cum intra apa in el, nu stiu cum sa l descriu, aveam aceeasi problema si cu cel ce l-am avut inainte. Ma gandesc sa schimb furtunele si sa vad dupa.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand auzi clipoceala si bolboroseala in interiorul masini adica in radiatorul de caldura din masina in mod constant si continuu pe parcursul mai multor zile si saptamani garnitura ta de chiulasa este pa, te-a parasit.
    Motorul tau se aeriseste singur automat ca nu mai e ca la Dacie cu aerisire manuala a instalatiei de racire motor ce se afla sub presiune.
    Chestia asta trebuie sa o stie orice bun mecanic si tu se pare ca ai nimerit la niste nestiutori (sa nu zic altfel) adica doar schimbatori de piese.
    Sunt mecanici buni in zona Moldovei (Radauti si Bacau) colegi cu noi pe forum si eu te rog sa te duci la ei ca astia la care ai fost sunt praf.
    Deja scrii degeaba pe forum si te agiti dgeaba. Motorul tau trebuie desfacut si inainte de asta trebuie facute niste teste care tu nu le-ai facut pentru ca nu ai stiut (si este normal asta) dar trebuia sa le stie un mecanic profesionist care tu nu l-ai gasit pana acum.
    Deja am scris acelasi lucru care l-am mai repetat si in alte topicuri dar voi nu cititi nimic din acest forum.
    Chiar daca nu este despre masina si motorul vostru ce scrie in alte topicuri se poate aplica si la voi pentru ca motoarele au aceleasi principii de functionare la baza de sute de ani si la fel o sa functioneze si peste alte sute de ani deoarece fizica si mecanica la care avem noi acces si o cunoastem in ziua de azi nu poate fi pacalita, momentan.
     
    Mr.Ficiu apreciază asta.
  12. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    Azi am observat mocheta umeda și parbrizul aburit, parbriz aburit si singura din parcare fara caldura :) si sunt sigur ca cei de la service cand mi au schimbat radiatorul nu mi l au strans bine sau au facut ceva gresit, de aceea acum trebuie sa merg din nou la service sa imi stranga/verifice din nou sau sa vada problema, si dupa sa vad dacă e garnitura sau nu. Mecanici foarte buni!
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exact ce ti-am spus. Schimba mecanicii dar nu acum. Ii injuri :) dupa ce iti remediaza problema caloriferului ca sigur se intampla ceva pe acolo de ai parbrizul aburit de la antigel si mocheta uda.
     
    Mr.Ficiu apreciază asta.
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Mai omule tot ne chinuim sa ti spunem ca ai probleme cu garnitura de chiuloasa(scapa compresia si intra in instalatia de racire, fiind mult aer nu are timp sa se aeriseasca).

    Tu tot observi cate un fenomen, vorba lui @Cristi ai nimerit prost pe la mecanici(stiu ce e in iasi in privinta asta).

    Aveai lipsa de caldura si pana la schimbul asta de radiator. Chiar daca curge caldura trebuie sa ai!
     
    Mr.Ficiu apreciază asta.
  15. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    Maine repar problema caloriferului, sper si joi merg la alt mecanic sa i schimb garnitura. Merci de raspuns

    romy.b stiu ce spui, doar voiam sa accentuez problema mecanicilor foarte buni! :)
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Sa cauti unul mai bun decat asta care ti a montat caloriferul, daca iti spune ca, chiulasa nu trebuie planata fugi de la el. :) :)

    Asa se face, ca in pozele atasate, daca ajungi sa demontezi chiulasa pentru schimb de garnitura, o reconditionezi total si o grija in minus pe viitor.

    In cazul de fata e un motor 1.6 16V care se reconditioneaza total.
     
  17. Mr.Ficiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P 1.9TDI PD BXE 2009
    Update, am schimbat garnitura de chiulasa, si acum conduc ca un sofer de Kamaz, in pielea goala si cu prosopul dupa gat. :) Va salut si merci mult pentru ajutor. Toate cele bune !
     
  18. TM-26-BMM

    TM-26-BMM 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A3 2006 SLine,2.0 tdi BMN 170ps
    Buna ziua. Proaspat posesor de a3 8p 2006 170ps cod motor BMN, dimineata cand Pun contactul si vreau sa pornesc imi apare Colant Error in Bord, dupa ce pornesc masina martorul cu eroarea colant dispare.Mentionez ca La diagnoza Nu apare nimic legat de senzorul temperatura,apa din vas Este La nivel,Nu scoate fum alb,acul temperatura se ridica La 90°.
    A mai intampinat cineva problema asta? Solutii?
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica valorile afisate in blocuri de masura si nu cauta eroare pt.ca e posibil sa nu ai dar senzorul sa citeasca eronat!
     
  20. TM-26-BMM

    TM-26-BMM 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A3 2006 SLine,2.0 tdi BMN 170ps
    Engine
    Mess block
    Canal.? Ai oder?
     

Distribuie pagina asta