1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A3 8P - antigel - termostat - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Ruxandra, 19 Sep 2007.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cand zici cei care spuneti , vorbesti cu "forumul" noi nu am afirmat lucrul asta.:p Ti-au spus "multi" ca e normal dar nu de pe forum.

    Bine ca ai rezolvat problema! Multi km fara probleme!
     
  2. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Multumesc colegu, la fel cat mai multi km fara probleme :)
    Sincer de pe forum mi s-a spus, dar important e sa se stie ca nu trebuie sa fie presiune mare, doar putina, nu exagerat.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt curios ce faci daca in 40-50.000 km te lovesti de aceeasi problema. Doamne fereste ...
     
  4. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Sincer ma si astept la asta, si motorul meu cam pe la 250k a inceput sa faca figura.
    Din cate am inteles toate bkd-uriile au problema asta din prima si a doua generatie, la a3a chiulasa au rezolvat problema.

    Motorul care l-am luat e tot cod de prima generatie dar din cate am vazut este revizuita cu codul C (pentru cine stie).

    Acuma revizuiri pot fi si 100 daca problema tot apare, sper sa nu mai patesc inca odata, cel putin nu la masina asta :p

    Drumuri bune si km multi fara incidente tuturor :)
     
  5. Adrian 1983 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A3 8P BXE 1.9TDI 2009
    Asta am pățit și eu si rezolvarea a fost garnitura chiulasa si chiulasa.
     
  6. FlorinBoboc 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 , 2.0 BKD , 2005
    Chestia e că la mine nu isi schimba culoarea antigelul. Doar scade unpic in vas iar cand deschid busonul revine. In rest nu pierd, căldura baga, fum nu scoate, de consumat nu consuma. Ai avut aceleași simptome ?
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Lasa Florin ca macar ti-s curate pistoanele si supapele.
     
  8. Adrian 1983 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A3 8P BXE 1.9TDI 2009
    Tot asa făcea si la mine,antigel curat si fara pierderi,scădea nivelul si cand desfaceam butonul revenea,presiune mare pe instalație,Nu scotea fum si mergea si pornea sfert?Dar toate astea au dus la înlocuirea garniturii de chiuloasa si am inlocuit si chiuloasa ca sa fiu sigur , plus cuzineti, ulei si restul.
     
  9. FlorinBoboc 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 , 2.0 BKD , 2005
    La ce pret ai gasit chiulasa ?
     
  10. Adrian 1983 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A3 8P BXE 1.9TDI 2009
    100 € luată de pe o masina de Anglia si acum totul e ok.
     
  11. Lulululu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A3 2.0tdi 2004
    Salut colegi! Dețin un a 3 an 2012 cod motor cffb ...și am următoarea problema ....nu îmi ajunge apa la 90 de grade ...ajunge la 70 de grade și de acolo începe sa oscileze dar foarte greu sare de 70 de grade ....am schimbat termostatul crezând ca asta ar fi problema dar problema încă persista ....pe vcds nu am nici o eroare ....a mai patit cineva așa ceva?? Va mulțumesc frumos !
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E greu sa citesti forumul ? Crezi ca degeaba ti-au disparut mesajele initiale. Vezi ca pe acest forum nu suntem pe facebook si avem un obicei "prost": nu ne repetam cu intrebarile si raspunsurile deja mentionate.

    Inca ceva: te rog nu mai folosi TZ, K, SH sau limbaj de mess sau chat si/sau prescurtari ale cuvintelor ori puncte de suspensie in exces pentru ca nu ai voie conform regulamentului. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE.
    Am rugamintea sa faci un efort pentru ca sa formezi propozitii si fraze intr-un mesaj scris pentru ca altfel nu se intelege nimic din ce vrei sa spui in mesaj. Daca mai scrii in felul acesta, mesajele tale ulterioare vor fi sterse fara explicatii. Este o insiruire de cuvinte fara absolut nici o logica din punct de vedere gramatical. Nu te supara, dar ne vine foarte greu sa citim si sa urmarim un asemenea text scris in acest mod. Nu intelegem nimic din ce ai scris. Respecta te rog limba romana si gramatica limbii romane. Respecta semnele de punctuatie, ortografia intr-un text scris si asezarea in pagina a unui text scris.
     
  13. Guest 53835 Guest

    Salutare! A3 2004 BKD 200k, il am de aproape 1 an, am avut problema cu disparitia antigelului din borcan, nu aveam nici un indiciu, nu scotea fum, nu isi schimba culoarea, nu gaseam urme de scurgere sau semne in ulei... dar tot completam la el ( prea mult) undeva la 1l/500km.
    Am decis sa incerc o solutie ordinara de etansare din dedeman (10-15 lei 50-100ml numai tin minte, era o sticluta de metal): Conform instructiunilor de pe sticluta, cu motorul cald, varsat solutia in borcan, lasat aprox 10 minute pornita, sa circule solutia si-am scapat de problema, de mai bine de 6 luni n-am mai completat nimic!
    Cu siguranta nu e o rezolvare profi, insa ce rost ar fi avut sa sap in motor sa cheltui cine stie cat, sa desfac cine stie cate, pana identificam pe unde este pierderea.
    Incepeti cu ce-i mai simplu daca nu stiti de unde :D
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu pierdere de 1l la 500 km tu chiar nu ai gasit pe unde pierde ?
     
  15. Guest 53835 Guest

    Nu, probabil pierdea foarte putin la presiune mare, vreun plastic fisurat ceva, nu stiu. Am fost si la mecanici si au inceput cu d-alea grele, chiulasa, nebunii. Am avut noroc sa zic. Chiar nu se vedea nicaieri.
    Exagerez, nu la 500 dar la 1.000-1.500 tot consumam o sticla de 1 litru. Ca fac drumuri Bucuresti - Galati dus intors si atunci imi disparea cam jumatate de borcan, de la maxim se ducea 1 cm sub minim fix in 500 km.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si distrugeti altceva ca de exemplu caloriferul de incalzire din bord si radiatorul de racire care se infunda. Buna treaba ai facut. Te-ai gandit mult sa faci asta in loc sa repari masina indiferent cat costa ? Daca nu iti permiti reparatiile sa stii ca exista si alte marci auto mult mai ieftine si nu esti obligat sa cumperi marca Audi. Repara masina si lasa toate ideile prostesti scrise de toti prostii. Ce ai facut tu se face cand esti in padure (jungla sau in pustie) de unul singur sau la sute de km de cel mai apropiat atelier de reparatie sau de un oras unde poti primi ajutor. Tragedia este ca citesc si altii pe aici si poate se iau dupa tine si dupa ideile astea prostesti. NU vreau nici un raspuns din partea ta la acest mesaj.
     
    aldimit apreciază asta.
  17. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Bkd-ul are problema cu chiuloasa, sunt la a2a chiuloasa fisurata...
     
  18. Vasy 72 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2020
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a3 8p1 1.6 benzina 2003
    Bună ziua,
    Vă rog să mă ajutați să găsesc unde se află releul comandă ventilatoare la Audi A3 8P1, motor 1.6 benzina 105 cp, an 2004. Multumesc anticipat
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Buna seara,
    Te rugam sa citesti topicul, din aria asta, dedicat sigurantelor si releelor pentru modelul tau.
    Cu placere.
     
  20. blumurgg

    blumurgg 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A3 2.0 TDI 2006 S-line
    Salutare.
    Pentru colegii cu DSG carora le dispare antigelul din vas si capata culoare cacao cu lapte eventual si mirosul urat: vi-l baga in cutia de viteze pe la racitorul de ulei. Ori este acel radiator/racitor/termoflot spart ori cele doua O-ring-uri.
    Se schimba racitorul = termoflotul (radiatorul) - (nu este scump, in jur de 300-350lei ) sau O-ringu-rile
    Partea nasoala este ca puteti strica DSG-ul daca nu remediati povestea asta cat mai curand
    - obligatoriu se spala cutia sau faceti vreo 3-4 schimburi cu inca un filtru intre schimburi si se spala si motorul (va dau in pont) cu detergent automat.
    Toata treaba asta este verificata 100%.
    Deci:
    1. DSG,
    2. Dispare "fara urma" antigelul
    3. Culoare cacao cu lapte in vas.
    Respect.
     

Distribuie pagina asta