1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A3 8P - antigel - termostat - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Ruxandra, 19 Sep 2007.

  1. drlv85

    drlv85 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2011
    Locație:
    Dresden
    Masina:
    A3 Sportback 2.0/140 S-Line '06
    Chiar daca au trecut mai bine de 3 ani, poate iti amintesti ... care a fost problema/cum s-a rezolvat ?
     
  2. paulcosma 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4,B8 2010 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic 0AW - LLA
    Radiator

    A schimbat cineva radiatorul la masina ?
    Al meu e spart si mi-am comandat altul.

    Ce anume trebuie desfacut pentru schimbare ?
    Daca dau doar bara fata jos are loc suficient sa-l scot si sa-l schimb sau trebuie data toata fata jos, faruri etc.

    Radiatorul de clima are furtunase flexibile, se poate da la o parte (fara sa pierd freonul din el) ?

    Va intreb pe voi pentru ca nu m-am uitat foarte atent acolo iar daca operatiunea nu e foarte dificila prefer sa il schimb eu.

    Multumesc
     
  3. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    @alex84 beep-ul si martorul se pot aprinde si din cauza ca senzorul din rezervorul de antigel este imbatranit si nu mai conduc bine sarmulitele alea care intra in rezervor.
    -cresterea temperaturii daca zici ca ai schimbat senzorul G62 poate fi din cauza termostatului care poate fi blocat pe inchis.
     
  4. mariusg77 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2012
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi 2007
    Salut.
    Va rog frumos daca puteti sa ma ajutati intr-o problema: am audi a3 2004 si nu se mai opreste ventilatorul de racire, chiar daca motorul este oprit, decat daca scot borna de la baterie.

    Am pus-o pe test, am sters erorile, dar tot nu se opreste. Ma dispera, nu stiu ce se fac. Va rog ajutati-ma. Va multumesc.


    Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
    Control Module Part Number: 03G 906 016 J HW: 028 101 138 3
    Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 5497
    Software Coding: 0000071
    Work Shop Code: WSC 06435 000 00000
    VCID: 2A50B5C285E4083
    1 Fault Found

    18359 - Radiator Fan 2 (V177)
    P1951 - 000 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent
    Freeze Frame
    RPM: 2268 /min
    Torque: 202.0 Nm
    Speed: 106.0 km/h
    Load: 56.1 %
    Voltage: 14.06 V
    Bin. Bits: 00101000
    Temperature: 67.5°C
    Duty Cycle: 51.8 %:motz: :blownose:
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Oct 2012
  5. mariusg77 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2012
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi 2007
    Salut,
    Am probleme cu indicatorul nivelului de temperatura din bord: creste si scade cand vrea el, ma refer la faptul ca dupa o ora de mers sau mai multi km cand ar trebui sa imi arate temp la 90° acul se duce de la 90° la 70°, 50°, 80° si in final iar la 90°. Ce trebuie sa-i fac ? este vreun senzor stricat ? masina mea: audi A3 8L 1.9 tdi 105 cp 2004.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Feb 2013
  6. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    senzorul G62 ar putea fi cauza, fa o scanare si vezi daca iti apare vreo eroare.
     
  7. mariusg77 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2012
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi 2007
    Stii mai exact pe unde este acest senzor?cand stau la semafor cateodata se accelereaza singura...tot de la acel senzor sa fie!??
     
  8. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    Am atasat doua poze cu acest senzor. Cum stai in fata masinii si te uiti la motor in partea lateral dreapta mai jos, va trebui sa dai jos filtrul de aer, vei vedea ca acolo intra o mufa in acel senzor.
    Refereritor la acele accelerari nu stiu...
     
  9. mariusg77 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2012
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi 2007
    Multumesc pentru ajutor. Deocamdata nu sunt acasa sunt cu niste treburi, aici este o vreme urata, foarte nasoala si nu am nici garaj unde sa ma feresc. Cand se domoleste vremea ma bag la un dans cu ea, cumpar si termostatul sa fiu mai sigur ca nu are nici-o vina si el. Va dau de stire ce am rezolvat.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Feb 2013
  10. mariusg77 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2012
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi 2007
    Totul este bine...am schimbat senzorul, sunt in italia acum,am platit 25euro...vad k nu mai face indicatorul cum facea inainte...dar am sa vad cand fac strada pana acasa sper sa nu mai imi faca vreo figura pana ajung acasa...multumesc baieti...tinem legatura:friends:
     
  11. mariusg77 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2012
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi 2007
    Totul este bine, am schimbat senzorul, sunt in Italia acum, am platit 25 euro. Vad ca nu mai face indicatorul cum facea inainte, dar am sa vad cand fac strada pana acasa. Sper sa nu mai imi faca vreo figura pana ajung acasa. Multumesc baieti. Tinem legatura :friends:
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Feb 2013
  12. mariusg77 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2012
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi 2007
    Astazi am mers vreo 40 km...cand am plecat dupa vreo 3 km indicatorul de apa s-a ridicat la vreo 60* si a coborat brusc acul la 50* am continuat drumul si usor acul se ridica a ajuns la aproape 80* si acolo a ramas tot drumul...este vreo problema??de curand am schimbat senzorul G62 si am curatat si ERG-ul...altceva nu am facut...pe scanare nu ami da decat o eroare veche.....instruments 17, freeze frame....si nu mai stiu cum venea am postat-o pe forum si astept un raspuns....cine ma poate lamuri??
     
  13. mariusg77 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2012
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi 2007
    Salut, cine imi poate spune unde se afla termostatul si cum arata?? Este greu de scimbat? Multumesc.
     
  14. mariusg77 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2012
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi 2007
    Salut baieti.la mine imi dadea eroare senzorul G62 din cauza unui mecanic hot.nu mi-a schimbat antigelul el a completat cu altul mai dens si cu o racire mai mare era pentru masinile sportive.deci eu aveam rosu in borcan dar pe tuburi aveam verde fosforescent de aceea imi crestea si scadea nivelul de temperatura.oricum am terminat vacanta azi ma indrept spre casa si vad la drum lung cum se comporta.cand ajung o mai pun odata pe vag.va salut va tin la curent.
     
  15. Audifarfan

    Audifarfan 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2004
    Salutare tuturor!

    Speram sa nu postez aici dupa cate am schimbat dar din pacate ma vad nevoit sa o fac.

    Pierdeam antigel, si acum 1 an m-am hotarat sa remediez problema tinand cont de istoricul unora si de sfaturile altora:

    - am schimbat chiuloasa, radiatorul chiuloasa, garnitura chiuloasa, s-au verificat si futunele totul parea OK!
    - radiatorul de la chiuloasa era chiar imbacsit de antigel, parea ca e 100% cauza dar...

    Rezultatele:
    - dupa schimbarea chiuloasei si garniturii consumul a fost de cca. 45-75ml antigel la suta de km
    - dupa ce am schimbat radiatorul consumul a fost cel mai mic de 33ml la suta km
    - in ultimele 2 luni consumul a crescut cam mult, si anume a ajuns ca 65ml iar acum iar a scazul nivelul spre minim dupa doar 800 km, preconizez un 75ml sau chiar 80ml la suta!

    Miercuri merg din nou la service pentru inca o reverificare, trebuie sa fie alta cauza se pare.

    Costurile de pana acum: 2200 RON chiuloasa Second Hand (63.000Km), 200 RON radiator SH,garnitura noua ~200 RON, manopera totala in jur de 1000,-RON. In total 3600,-RON iar consumul a ramas in mare acelasi!


    As aprecia orice sfat pentru a rezolva aceasta problema!
    Va multumesc!

    Chiar si dupa aceasta
     
  16. criscristian 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2011
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    A6,2.0TDI,2005
    Buna ziua,
    Am un audi A3 8P 103 kw si la viteze peste o suta de km la ora incalzeste motorul si fierbe apa in borcan, daca parcurg distante scurte nu se intampla nimic, dar cum ies pe autostrada la viteza mare creste temperatura. Mi s a spus ca ar fi chiulasa pentru ca din cand in cand completez apa dar nu vad unde pierde.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Iul 2013
  17. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    Salut,

    Saptamana trecuta am schimbat antigelul si ma vad nevoit sa va cer o parere.:unsure:

    Antigelul a fost schimbat pe original, combinat cu apa distilata iar de atunci am mai facut maxim 100 de km.

    Sambata/Duminica am facut cateva plimbari prin oras iar Luni noaptea dupa serviciu am zis sa ies la o plimbare relaxata dar la pornirea motorului mi-a aparut avertizarea de nivel lichid. In gandul meu zic ok, afara sunt cu 10-15 grade mai putin decat atunci cand a fost pus antigelul si probabil s-a mai si aerisit instalatia, iau si completez. Nivelul era la baza vasului, au intrat vre-o 200 de ml.

    Aseara, repet figura dar deschid capota sa verific nivelul si apare surpriza, in lichid se vad niste stropi mici negri dar nivelul era acelasi.:(

    Ce pot verifica? Pot sa ma astept la ceva grav doar din atat? Temperatura nu creste, ba chiar scade, coborand Feleacul in frana de motor ajunsese temperatura la 85 de grade.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu se vede prea bine, dar aia rosiatica din vas e spuma? Nu cred ca ar trebui sa fie acolo...
     
  19. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    Nu e spuma, e lichidul, asta e culoarea lui, rozalie, si e foarte transparent, pana sa bag blitul in vas am crezut ca iar a disparut lichidul. Fundalul albicios este al vasului iar bulinele negre plutesc la suprafata.
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca nu e spuma, doar mai verifica periodic nivelul lichidului din vas, poti verifica la fel si nivelul uleiului pentru linistea ta. Si talpa in continuare, nu are nimic, stai linistit.
     

Distribuie pagina asta