1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A3 8P - antigel - termostat - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Ruxandra, 19 Sep 2007.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mie aici la reprezentanta mi-au spus sa nu le amestec, sa il fac 50-50 cu apa distilata si rezista pana la -35°C.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lasa-i pe aia la reprezentanta ca mai dau si rateuri. :) Restul este adevarat pentru ca trebuie obligatoriu amestecat cu apa distilata/dedurizata altfel glicolul / antigelul nu isi mai indeplineste functia de racire si ungere. Fara sa il amesteci cu apa glicolul ingheata la minus 13-15 grade. Am verificat asta. Bafta.
     
  3. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Salut.
    Nu stiu daca e o problema sau asa e normal, dar A3-ul meu se incalzeste foarte greu iarna. Trebuie sa merg jumatate de ora pana se ridica acul la 70 de grade si inca 5-10 minute pana la 90. Am vreo problema la termostat? Ma ajuta daca merg la cineva sa-mi faca o diagnoza cu VCDS?

    Merci!
     
  4. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Daca ai o problema cu instalatia de racire sigur o depisteaza cu vcds. Totusi, si la mine pe gerurile astea din ultima perioada, urca acul de temperatura mai greu la 90*C, dar nu vad de ce mi-as face probleme. Pana si masina de servici care e benzina, se incalzeste cu 8-10 minute mai greu pe temperaturile astea, fata de cum era asta-toamna de exemplu.

    Pentru linistea ta, fa o scanare si vezi daca gaseste ceva, dar eu nu cred ca ai de ce sa te ingrijorezi.
    Bafta!
     
  5. amotida 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 sportback 2.0 TDI Quattro, 170 PS, S-line, 2010, Cod motor CBBB
    Sergiule, n-am cronometrat zilele astea cam in cat timp se ridica acul la 90 dar, cu siguranta se ridica destul de greu, conteaza si cat dai la pedala... Ca daca ai stationari la ralanti, sigur se ridica si mai greu. Vad ca esti iesean, si-ti zic ca, mergand azi cu masina mea, in trafic lejer, de pe Arcu si pana pe Sf.Lazar, acu' s-a ridicat doar pe la jumate; stat in ralanti vreo 10 minute, apoi mers pana pe la Lidl in Nicolina, s-abia acolo parca am sesizat ca s-a dus in nouaj'de grade.
     
  6. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    De pe Arcu pana pe Sf Lazar, cu acul la jumatate... in seamna ca se incalzeste destul de repede a ta. Eu am mers cam 20-25 de minute sa ajunga la jumatate... si nu prea am stat la semafoare/relanti.

    O sa fac o testare cu VCDS zilele astea.
     
  7. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Deci... am facut testarea cu VCDS si mi-a dat ceva erori minore (zic eu).

    Adresa 08: Clima automata Eticheta: ROJ\8P0-820-043.clb
    Numar VAG SW: 8P0 820 043 D HW: 8P0 820 043 D
    Componenta comandata: KlimavollautomatH12 0150
    Revizie: 089444 Numar serial: 8P0820043D
    Atelier: WSC 00000 000 00000
    VCID: 2D5B6241B4F49370BAA

    1 cod a gasit:
    00483 - Modul de comanda pentru �ncalzire aer suplimentar

    -------------------------------------------------------

    Adresa 7D: �ncalz. Aux. Eticheta: ROJ\1K0-963-235.lbl
    Numar VAG SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E
    Componenta comandata: PTC-Element 0404
    Revizie: 00800000 Numar serial:
    Atelier: WSC 00000 000 00000
    VCID: 2D5B6241B4F49370BAA

    1 cod a gasit:
    00361 - Element �ncalzire pentru �ncalzire suplimentara-Z35-
    014 - defect
     
  8. amotida 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 sportback 2.0 TDI Quattro, 170 PS, S-line, 2010, Cod motor CBBB
    Din eroarea ce ti-a dat pe incalzire, tu avand asa zisa incalzire auxiliara, este vorba de o piesa defecta, o rezistenta ce ajuta putin la incalzirea ceva mai rapida a habitaclului (in comparatie cu masinile ce nu au respectiva optiune). Piesa e destul de scumpa, pare-mi-se.
    Mai multe vezi aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00361
    si aici: http://www.clubaudi.ro/threads/inca...8p-probleme-diverse-cauze-si-rezolvari.37017/

    Insa aceasta nu are vreo legatura cu rapiditatea ridicarii acului la 90 grade, chestiune pe care o semnalai tu mai sus.
     
  9. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Se pare ca nu ai nicio eroare pentru problema ta. Sfatul meu e sa nu bagi de seama si s-o lasi in pace. Nu o cauta daca nu o doare, ca o sa te doara pe tine apoi.
     
  10. Vesa Andreea 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2000diesel 2009 Noiembrie
    Buna,
    Am audi A3 8P si pierdeam foarte mult antigel. Asa am ajuns la mecanic, acolo s-a descoperit ca am chiulasa fisurata in mai multe părți. Am inteles, trebuie schimbată. Am inteles ca una noua e undeva la 11.300 lei ceea ce mi se pare foarte mult.
    Intrebarea e daca una second va fi Ok sau peste putin timp ajung din nou la mecanic cu aceeași problema ? Ccei de la reprezentanta Audi spun ca la audi A3 8P cu motor de 2.0 IDI întâmpina des aceasta problema.
    Ce ma sfătuiți ? Multumesc anticipat.
     
  11. aldimit

    aldimit 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 1.8 , 110 kW AVJ 2003 , A3 Sportback,2,0 LTDI C.R. CBAB 2009 ,A4 1.9 TDI Quattro 2004
  12. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    A3'ul tau este din 2009 si are problema cu chiuloasa ? :(
     
  13. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Buna ziua,
    Revin cu o problema la dumneavoastră: am observat ca in ultimul timp imi consuma cam mult antigel. Am facut ieri un drum de 550 km doar o oprire pentru alimentare si cand ajung la destinatie am ramas cu minim la antigel. La inceputul drumului am completat cu 1 litru. Nu cred ca e ceva normal. Ce as putea verifica ? Multumesc.
     
  14. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Wow, consuma extraordinar de mult ... Clasicul sfat in cazuri din astea este sa o pui pe un vcds sa vezi daca acolo spune ceva si ai macar un element de plecare.
    Apoi, verifica tu ochiometric sa nu ai vreun furtunas plesnit, colier slabit, cot fisurat, s.a.m.d.
    Ar trebui sa vezi urmez ca o sare cristalizata, rosie-roz. La cantitatea aia pierduta, sigur trebuie sa vezi ceva pe undeva.
    Masina scoate fum ? Ai urme de ulei in vasul cu antigel ?
    Doamne ajuta sa nu constati si tu boala lor, cu chiuloasa fisurata ...
    Bafta, si mai posteaza aici cand mai descoperi ceva.
     
  15. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Nu scoate fum,nu are urme de ulei in vasul cu antigel, o sa fac o vizita la mecanic sa o ridic pe elevator,o sa incerc intr-o seara sa-i pun un carton sub masina sa vad daca gasesc dimineata urme de antigel.Va anunt ce am gasit si cum s-a rezolvat.
     
  16. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Nu cred ca trebuie neaparat carton, antigelul nu se evapora la temperatura normala de afara, si sigur o sa vezi curs sub masina. Poate scapi ieftin cu ceva pe la tubulatura cum ziceam mai sus.
    Bafta!
     
  17. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    Dupa o scanare, am si eu urmatoarea eroare:

    18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83)
    P2185 - 000 - Signal too High - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 1449 /min
    Torque: 10.0 Nm
    Speed: 37.0 km/h
    Load: 4.3 %
    Voltage: 14.44 V
    Bin. Bits: 11000000
    Temperature: 88.2°C
    Temperature: 67.5°C

    Dupa stergere, reapare. Cred ca trebuie inlocuit senzorul, dar nu stiu exact unde se afla.
     
  18. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    N-ai zis nici ce motor ai..dar cred ca este in imaginea atasata.

    Edit. N-am vazut postarea ta Andrei. Eventual poate fi sters postul.
     
  20. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    1.9 TDI BKC e tipul de motor.
     

Distribuie pagina asta