1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A4 B5 - antigel - termostat - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Tha JiM, 3 Noi 2008.

  1. LuryAudiA4

    LuryAudiA4 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2015
    Locație:
    Roman/Neamt momentan ( Spilamberto Modena it )
    Masina:
    AudiA4 B5,1,8Benzina Gpl,2000
    Salutari !!! Am completat antigelul ca era putin mai jos de nivelul minim,si l-am ridicat pana la linia de indicare a nivelului maxim.Problema e ca miroase tare a antigel in masina cand merge ventilatoru ( aer normal nu conditionat ) mai ales cand se incalzeste motorul,nu am varsat pe motor cand am completat dar nu stiu care e cauza,ca si indicatorul de temperatura nu merge cum trebuie :ba oscileaza,ba arata o temperatura prea ridicata fara ca sa fie asa.Pompa merge bine ca in borcan se vede cum recircula.M-am uitat pe la motor cu el pornit l-am lasat cam o ora pornit dar nici o scurgere nimic De la caloriferu din interiorul masinii nu cred ca e ca-mi miroase doar cand dau drumul la ventilator,cand pornesc dimineata sau dupa 2-3 ore ce am lasat motoru oprit nu-mi miroase.Mirosul se simte puternic in compartimentul motor,mai ales cand se incalzeste motoru Am facut o proba,am astupat gura de aer a ventilatorului cu un servetel umed parfumat si in interiorul masinii venea mirosul acela parfumat,prin urmare ventilatorul trage aer mirosind a antigel de la compartimentul motor ca se simte tare in mers..Astept sugestii daca vreti sa mi le dati sau informatii.Va multumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 1 Oct 2016
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti scade antigelul periodic ? Cel mai probabil ai caloriferul din bord fisurat.
     
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Porneste motorul,lasa-l sa ajunga antigelul la 90 de grade celsius,tureza motorul tine-l asa apoi cineva cu o lanterna sa verifice tot circuitul.
    Zonele sensibile :
    -flansa ce iese din motor in dreptul cutiei-bateriei aprox
    -zona de deasupra racitorului de ulei ,muti rezervorul de antigel ca sa ai acces vizual.
    100% curge antigel.
    Succes.
     
  4. florinval 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2014
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    A4 B7 ,1.6 ALZ ,2007
    Va rog sa-mi spuneti daca baga caldura in habitaclu atunci este un indiciu ca pompa de apa functoineaza ? motor 1.6 ALZ ,clima.
    Va multumesc .
     
  5. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Teoretic da, practic pot apare surprize. O pompa ai carei paleti sunt dezlipiti si se invartesc in jurul axului, mai baga ceva caldura, dar nu face racire suficienta
     
  6. florinval 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2014
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    A4 B7 ,1.6 ALZ ,2007
    Multumesc campary !
    Revin cu tabloul complet al problemei .
    Situatie :Pierdea lichid .Schimbat flansa lichid racire din "spatele" chiulasei(defapt era numai "O"ring-ul de la unul din furtunele ce intra in flansa).Dupa inlocuire flansa ,pus antigel +apa am facut un Bucuresti si in bord am avut 90 grd C fara alt martor aprins sau alte probleme.A doua zi (nu mai pierde lichid) dar temperatura acum creste in cateva minute la110 grd C pe ceasul din bord( inainte ceasul indica corect temperaura care nu urca peste 90 grdC) . Apa este rece in vas si furtunele ce ies din partea de jos a radiatorului spre bloc motor si cel spre vas.Apa este fierbinte pe furtunul ce intra in partea de sus a radiatorului .Caldura in habitaclu baga si inainte si acum.Martorul "ceck engine " din bord este aprins si ramane galben cum pun contactul. Si dupa racirea motorului cand pun contactul temperatura in bord sare fix la 90 grd C si de acolo urca la 110 .Mentionez ca mufa de la senzorul de temperatura a lichidului de racire a fost scoasa si repusa in operatiune de schimbare a flansei . Care sa fie cauza? Ce sa verific ? Multumesc
     
  7. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Mufa senzorului de temperatura nu face contact ferm cu senzorul. Scoate-o si pune-o la loc. Asigura-te ca a intrat corect si a prins siguranta.
     
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Mai direct spus trebuie ajuns din nou in dreptul flansei unde sunt situati cei doi senzori montata ferm acea clema de siguranta,eventual curatati senzorii,in cazul ca nu se rezolva trebuie inlocuiti senzorii.
     
  9. florinval 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2014
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    A4 B7 ,1.6 ALZ ,2007
    Cu ceva intarziere revin dupa ce am tinut sub observatie comportamentul si bineinteles am facut operatiunea cu fixarea corecta a mufei senzorului de temperatura(G62).
    Acum acul ceasului din bord urca pana la 90 grd C intr-o concordanta destul de buna cu temperatura indicata pe afisajul climatronicului ( canal 49 C la masina din semnatura; se intra in meniu cu apasare concomitenta a tastei "recirculare " si tasta "sageata in sus" - tastele climatronicului) .Pe ceas ramane la 90-91 grdC iar pe afisajul climatronicului la 94 grd C.
    Multumesc campary si iulian
    !
    PS: eu am un sigur senzor , verde cu 4 pini ,in acea flansa si 2 furtune
     
  10. Ovi292

    Ovi292 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, BFB, 2003
    Salutare! Aveti idee daca exista vreun cod pt flansa asta? Am schimbat o si imi da apa dupa cum se obs si in poza pe la dop..peste tot pe unde am fost si am intrebat vine fara dop. M am gandit sa postez aici poate v ati mai confruntat cu problema asta. Tin sa precizez dopul este luat de le flansa veche. Multumesc! A4 b5 1,6 adp. IMG_0227.JPG
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se vede ca nu ai citit topicul asta inainte de a scrie pe forum. Invata sa citesti inainte sa pui intrebari. Ai codul scris aici in topic. Ai probleme pentru ca nu ai cumparat flansa originala. Nu va mai zgarciti la bani pentru anumite piese ca faceti paguba mai mare ulterior.
     
  12. Ovi292

    Ovi292 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, BFB, 2003
    Pai, idiotii astia de aduc piese imi spun ca nu au pe original, multumesc ma apuc sa l rasfoiesc sigur o sa l gasesc ;)
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Te duci la "alti idioti" :). Chiar s-au terminat magazinele de piese in Ramnicu Valcea ? Ai reprezentanta Audi (Nurvil) in oras. De ce nu cumperi de acolo ?
     
  14. Ovi292

    Ovi292 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, BFB, 2003
    Am gasit codul..voi merge sa "cercetez" piata ..:)
     
  15. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salutare baieti ! Furtunele de antigel care intra in radiator si au mufele alea de plastic cu siguranta trebuie sa aibe vreun inel de cauciuc înăuntru lui pentru etansare ceva?
     
  16. robert2691 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9TDI 81kW 110PS
    Salutare tuturor. Am o problema rar intalnita, nu cred ca a mai patit cineva asa ceva. Masina mea a4 b5 Avant 110 cai cod motor afn, cutie manuala ( modificata de fostul proprietar, fiind cutie automata) problema ar fi urmatoatea : debitul lichidului de răcire este foarte slab, abia curge. Caldura in masina baga slabut. Mentionez ca am schimbat termostatul, si caloriferul este ok, am băgat presiune pe furtunele ce intra in calorifer, si pe tur si pe retur, apa curge bine, are presiune si nu cred ca e infundat. Problema asta o am de multa vreme, am schimbat 3 pompe de apa si tot la fel este. Prima a crapat la 160 km/h pe autostrada. Ma gandesc sa nu fie infundat ceva prin instalatie. Si nici cu urmatoarele doua pompe, nu aveam caldura cum trebuie. Radiatorul de apa, cel de exterior a fost luat din schrot si nu a fost curatat inainte de a fi montat. Eu tot cred ca e ceva infundat prin instalatie. Vreau astazi sa verific toata instalatia, sa scot termostatul si sa bag un furtun cu apa cu presiune ( cu motorul rece bineinteles) Nu mai stiu ce sa ii fac, nu ii dau de cap. Parerea vostra care ar fi?
     
  17. Daniel RR

    Daniel RR 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 - 2.0 TDI CAHA - 2012
    La prima schimbare de antigel cum era culoarea antigelului? Daca era galbuie-ruginie fostul proprietar a folosit un antigel gresit care a dus la corodarea elementelor din motor care duc la infundarea unor furtune, b5-ul meu cand l-am cumparat avea apa cu rugina in el, am luat apa dedurizata si am golit/umplut instalatia pana cand lichidul de racire era curat, te sfatuiesc sa faci la fel.

    NU uita! Cand faci schimbul de lichid ramane mult aer pe instalatie, baga apa dedurizata la maxim in vas si strange cu mana de furtune sa iasa aerul, apa o sa scada, iar cand nu mai scade iesi si te dai umpic mai tare cu masina cu incalzirea pornita la maxim, evita drumurile in panta/rampa, du-te pe drept, pana cand se încălzește, daca scade complectezi si repeti procesul pana când lichidul de racire e curat.
     
  18. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salutari ! Sambata dupa masa am schimbat termostatul la masina din semnatura , mentionez ca termostatul nu este original . Am dat 45 de lei pe el (altul nu avea ) si de cand l-am schimbat temperatura motorului imi sta la 100-104 grade (am citit pe codul secret de pe clima) ca pe bord sta la 90 . Problema cea mare este ca dupa ce opresc motorul si pun contactul, la 2 minute acul arata 110. Mi-e si frica sa mai merg cu ea de teama sa nu bulesc garnitura de chiuloasa sau altceva... atasez si o poza cu temperatura..
     
  19. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Stai linistit nu e problema e normal.
     
  20. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Am ajuns la concluzia ca este dus vâsc cuplajul ca mergând la relanti cu a 1-a se încinge . temperatura creste pe clima pana la 108 si la temperatura asta am oprit vâsc cuplajul cu mana fără nici o problema
     

Distribuie pagina asta