1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A4 B5 - antigel - termostat - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Tha JiM, 3 Noi 2008.

  1. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Producatorul a dorit ca acel meniu din climatronic sa fie secret tocmai pentru a nu fi disponibil utilizatorului de rand. Nu-ti mai baga nasul in meniuri secrete ca iti prinzi urechile acolo. Ce concluzie ai tras cand ai vazut ca pe bord iti afiseaza 90 grade si pe clima 108 grade? Eu m-as gandi sa schimb senzorul de temperatura cu unul original de culoare verde, iar daca la magazin nu are, nu iau ce imi ofera vanzatorul, merg la alt magazin si iau ce vreau eu.
    Temperatura motorului este cea afisata de ceasurile de bord nu de diversele meniuri secrete ale perifericelor. Daca vrei sa te convingi, folosesti vag-com.
    Vascocuplajul poate fi oprit cu mana si la 130 grade, nu e asta un criteriu de diagnosticare al lui.
     
  2. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Pe clima imi arata 105 grade si pe vag la fel, culmea. Deci ? Eu zic ca ala arata cat se poate de bine. Cum as putea sa îmi prind urechile acolo ?
     
  3. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Pai daca ai diferenta de 15 - 20 de grade intre temperatura afisata pe ceasuri si cea de pe clima, schimba senzorul de temperatura.
     
  4. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Am schimbat vascocuplajul dar temperatura sta tot la 104 pe clima. Si dupa ce opresc motorul si la 2minute pun contactul ,acul si clima indica 110 . Deci daca vagul indică la fel înseamnă ca n-ar fii senzorul de vina , nu ? Dar o sa încerc să il schimb si pe el totusi daca spui ca ar putea indica gresit
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ba da.
     
  6. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Eu mă gândeam sa nu fie termostatul de vina sa deschida mai târziu cu toate că pe el scria 87 sau poma de apa sa nu mai functioneze in parametrii
     
  7. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Schimba senzorul.
     
  8. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Am sa schimb senzorul pana la urma dar treaba e ca se încinge si la relanti se duce acul pana la 110 daca o las mai mult de 5-10 minute.
     
  9. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Cred ca tu ne testezi rabdarea. Daca nu trolezi pe aici, inseamna ca ne induci in eroare cu afirmatiile tale. Daca spuneai de la inceput ca in 5 minute iti urca apa la 110 grade la ralanti, ai fi primit imediat raspunsul sa schimbi pompa de apa. Cu o pompa buna nici vara nu urca la 110 in 5 minute.
     
  10. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Da... Greseala mea ca am uitat sa menționez asta pentru ca problema asta a apărut dupa ce am montat termostatul... In disperarea mea de a afla cauza am omis asta... Si nu m-as fii gândit nici o clipa ca ar fii putut fi de vina pompa atâta timp cat baga caldura in masina, cineva spunându-mi ca nu are cum sa fie atata timp cat baga caldura..
     
  11. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Cheama un mecanic care se pricepe.
     
  12. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Am fost pe la vreo 4, crede-mă :)) toti cu propriul service ș.a
     
  13. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Masina nu are minic merge foarte bine asa. Pe vag com ai 108 si pe ceas iti indica 90 e bine asa . Iar despre mersul cu treapta1 si se icinge ar fii 2 posibile probleme .
    1 pompa de apa obosita
    2 radiator infundat .
    Iar despre vascocuplaj si la mine se poate opri cu mana si nu are nimic nu se incinge oricat as tineo in relanti
     
  14. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Omul a trecut acum cateva zile pe la mine. Pe Vag avea intradevar 105 grade. Vascocuplajul cu siguranta nu isi face treaba. Daca ar fi bun sar auzi altfel si ar creste turatia odata c. Dar e posibil sa aiba aceeasi problema la pompa de apa cum am avut si eu la ADR. La mine s-a desprins elicea de ax.
    @teofil - schimba senzorul ala ca e foarte ieftin. Daca o sa continui asa cu intrebarile aici o sa te intrebi de ce nu iti mai raspunde nimeni. Verifica si pompa asa cum mi-ai spus mie.
    @Ionut lucian - nu cred ca e normal sa ai 108 grade iar pe bord sa afiseze 90. culmea e la el ca daca opreste masina si pune contactul in 2 minute creste apa si pe bord :)
    @campary - la mine la ADR nu se potriveste senzorul cu mufa verde. nu se potriveste mufa. merge doar cel cu mufa albastra.
     
  15. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Astăzi am sa mă duc la cineva sa desfacă pompa de apa. Mersi zamolxes,te tin la curent !
     
  16. Cristianb5

    Cristianb5 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2016
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Audi A4 b5 1.8 ADR
    Salutare,
    Am și eu un Audi A4 B5 motor 1.8 ADR. Nu circula apa și furtunele sunt reci. Am demontat pompa de apa și nu are paletele rupte. Am observat ca nu era cureaua tensionata. Am schimbat-o cu una noua și am rezolvat problema aia. Speram sa fie din curea, dar e altceva. Termostatul e bun. Doar apa din motor se încălzește și o da afara. Pe furtunașul de sus la vas îmi vin doar aburi, apa deloc. Ar putea sa fie radiatorul înfundat ?
     
  17. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Incearca sa explici mai clar care este problema ta,"Apa din motor se incalzeste si o da afara ?!"
     
  18. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    De unde sti ca termostatul e bun ? ca si a mea se incingea si radiatorul era rece, pana nu i-am schimbat termostatul cu unul bun ,problema nu a disparut..
     
  19. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Daca ai termostatul bun, pompa de apa e buna mai ramane o singura posibila problema care e vinovata de lipsa calduri in masina cu radiator rece si aburi pe furtun: garnitura de chiulasa ciupita.
     
  20. Cristianb5

    Cristianb5 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2016
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Audi A4 b5 1.8 ADR
    Apa din motor se incalzeste, dar radiatorul e rece. Termostatul l-am bagat in apa fierbinte si deschide apoi inchide. Am demontat ieri radiatorul si am bagat apa calda in el. Unde am bagat apa e cald putin si restul e rece. Cel mai probabil e infundat. Zilele astea cumpar unul nou.
     

Distribuie pagina asta