1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A4 B5 - antigel - termostat - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Tha JiM, 3 Noi 2008.

  1. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Si eu mi-am schimbat termostatul de curand cu unul de 82 de grade si daca merg mai tare scade acul pana la 60. Nici nu îmi mai bat capul. :)
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cam asta se intampla cand cumparati termostate "dupa ureche".
    De ce nu pui termostat OE care deschide intre 87-102 grade cum trebuie pentru motorul tau ?
    Termostatul de pe 1.6 si 1.8 este acelasi, cod 050 121 113 C.
     
  3. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Ce inseamna "cumparat dupa ureche"? Termostatul pe masina este bheru nu e cine sie ce firma umbra sau vreo piesa de 5lei a costat vreo 70de lei . Se poate sa fie piesa defecta sau ia venit vremea " are 2 ani pe masina". Iar despre piese originale nu sitiu ce sa zic sunt in dubii costa prea mult si nunele sunt mai proaste ca o piesa aftermarker . Asata e am sa il schimb in primavara cand voi face si distributia.
     
  4. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Pai si eu tot asa am. Unu la 70 de lei si mi-am pus unu care deschide la 82 pentru ca cellalt îmi tinea temperatura in mers numai la 103 si la relanti la 107 . Si si cu asta îmi sta temperatura la relanti la 97
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa ureche, adica non-conforme cu masina/motorizarea voastra.
    Daca in ETKA apare 87-102 grade, ce cauti cu 82 grade pe masina ?

    Niciodata un termostat OE nu va fi mai slab calitativ ca unul aftermarket. Anumite piese de pe masina se schimba obligatoriu doar OE.

    P.S Daca tot puneti aftermarket, folositi Behr/Mahle.

    @Ionut lucian, Cred ca ai vrut sa spui Behr, Beru nu fac termostate.
     
    Ultima editare: 29 Ian 2017
  6. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Termostatul trebuie sa deschida la 87 grade.
    Cele care deschid la 82, 84 ... sunt incompatibile indiferent de producator.
    Temperatura nu sta la 90 grede pentru ca aveti ceva defect in sistem (senzor, radiator infundat, pamant intre radiatoare, etc.)
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu prea vor sa inteleaga. Au impresia ca daca au cumparat un producator bun aftermarket, e ok piesa pentru masina lor.
     
  8. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Am sa il schimb cu unul original si înainte de schimb am sa bag si o soluție de curatare
     
  9. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Este posibil ca dupa ce vei baga solutia aia de curatare sa ai surprize sa iti curga radiatorul sau caloriferul sau cine stie pe unde. Solutia aia de cutatat poate sa atace si chiulasa sau pompa de apa. Cea mai buna treaba este sa o curati cu apa si putin otet dar asta cand va da caldura la primavara si repeti treaba asta pana nu mai iese mizerie din instalatie. Repetata treaba asta de 3-4 ori si ar trebui sa nu mai ai mizerie in instalatie.
     
  10. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Si treaba asta trebuie făcută ca amestecul de antigel ? 1:1 ?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, pui 1l de otet la 3-4l de apa distilata.
     
  12. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    ok. mersi !
     
  13. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Salut.poti sa imi spui si mie ce cod are termostatul la 1,9 tdi 90kw 1997?sunt prin olanda si as vrea sa il caut dupa cod
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    044 121 113
     
  15. Gogosharu

    Gogosharu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A 4 1.9tdi 2000
    Buna tuturor,
    Am avut termostatul blocat inchis si am fost nevoit sa circul 2.000 de km cu masina inspre Romania. Acum schimb garnitura de chiulasa insa mai intai mecanicul a schimbat termostatul. Dupa schimbare a constatat ca apa nu circula in motor, (probabil ca nici inainte nu circula), a scos din nou termostatul si a montat furtunul "pe direct" dar niciun rezultat. Pompa de apa buna, furtunele neinfundate dar cu toate astea, nu circula. Motorul e desfacut iar omul ma sfatuieste sa schimb radiatorul din cauza ca, spune el, mi se pare putin infundat. Stie careva care ar putea fi cauza ? Multumesc.Motor AJM din 2000.
     
    Ultima editare: 10 Feb 2017
  16. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Pai radiatorul il poti verifica foarte usor. Scoti futunele si bagi apa prin una din gauri, apa care trebuie sa iasa pe cealata parte.
    Cum ati verificat pompa de apa? Mai degraba acolo ar fi probleme decat in radiator
     
  17. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Pompa de apa zic si eu
     
  18. Gogosharu

    Gogosharu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A 4 1.9tdi 2000
    Pompa de apa Am prins o in menghina si am incercat sa invartim elicea sa fim siguri ca nu se invarte pe ax(in gol)
    E fixa, se invart impreuna.
     
  19. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Cred ca ai un mecanic idiot. Cum ti-a putut spune ca ai mers 2000 km cu o masina cu termostatul blocat pe inchis si cu un motor prin care nu circula apa?
    Nici daca te tragea un avion si tu tineai motorul pornit la relanti in urma lui nu ajungeai acasa (2000 km). Un motor prin care nu circula apa fierbe in 10 minute, in urmatoarele 10 minute arunca toata apa afara si in alte 5 minute se caleaza.
    Fa planeitatea chiulasei inainte de a o monta, schimba termostatul si vezi cum merge.
     
  20. Gogosharu

    Gogosharu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A 4 1.9tdi 2000
    Sunt de acord in TOTALITATE cu prima propozitie.
    Am lasat masina 4 zile la reparat, a schimbat garnitura si a facut planeitatea la chiulasa, (cel putin asa a spus, garnitura am vazut ca e noua).
    Din pacate masina merge mai rau va inainte :( relanti instabil, se scutura cand stau pe loc si cand pornesc de pe loc tremura toata sub 2 mii de ture, la fel tremura si cand e in mers si e sub turata, adica e in viteza a treia si de fapt ar fi trebuit sa retrogradez in a doua.
    Am mers 30 km pana acasa cu ea, dar m-am rugat tot drumul sa nu mi se opreasca sau sa se strice. Va mai tin la curent cum o sa o rezolv. Multumesc pentru sfaturi.
     

Distribuie pagina asta