1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B7 - apa nu sta la 90 grade - termostat - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adinic, 16 Oct 2008.

  1. ovidio83 Banned

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Ehdhdjsjsjs
    Va salut,
    Detin masina din profil si am o problema ce ma scoate din minti. Am cautat tot internetul si nu gasesc nicaieri de ce se aude antigelul curgand in habitaclu cand accelerez. Dupa pornire la plecarea de pe loc se aude ca si cum curge antigel intr-un calorifer gol. La rece si la cald acelasi sunet. In mers dispare treptat. Dupa ce stationez si accelerez din nou acelasi sunet. Am schimbat distributie, antigel, capac vas expansiune, termostat. Caldura am mereu. O usoara racire la relanti dupa un anumit timp. Am schimbat si caloriferul de caldura Nissens, problema persista. Mecanicii spun ca asa fac toate. Imi vine GREU sa cred ca masina a iesit pe usa fabricii de la Audi si a facut asa din fabrica. Va rog sa ma ajutati. Nu pierd antigel deloc. Am incercat aerisire la cald cu apa la 90 si caldura data la maxim pe HI . Am strans cu un mox returul furtunului de la caloriferul de caldura prevazut cu acel orificiu de aerisire si iese doar antigel. Antogelul este curat. Nu face bule nici cand accelerez cu busonul desfacut. Ce ar putea fi? Va rog, un meserias sa ma ajute,il platesc cu varf si indesat daca ma rezolva.....
     
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ai omis garnitura de chiulasa , doar ca zici ca nu pierzi deoc antigel. Eu am avut garnitura de chiulasa ciupita si aveam acelasi zgomot , dupa schimbat garnitura + rectificat nu se mai aude acel zgomot de "umplere".
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca acei mecanici la care ai fost nu au stiut ca trebuie sa schimbi garnitura de chiulasa cand ai acest zgomot sunt vai mama lor. Dupa ce schimbi garnitura de chiulasa si planezi chiulasa mai scrie aici si spune daca se mai aude. Pana atunci schimba mecanicul si/sau mecanicii si fa ce trebuie la masina.
     
  4. ovidio83 Banned

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Ehdhdjsjsjs
    Am un vecin ce are skoda din 2000 1.9 tdi cumparata noua din acel an si sustine ca acel sunet de umplere a avut-o de noua acea masina si merge si in ziua de azi. Sincer, sunt confuz. Am mai citit ca unii au schimbat garnitura de chiulasa cum spuneti voi si problema persista. Eu inclin sa cred ca e un zgomot al conductelor de aluminiu ce duc spre radiatorul de incalzire. Ce e drept a avut un b5 10 ani, benzinar ,dar caloriferul avea conductele din teflon si era dintr-o bucata. Din ce am inteles la b7 este ca acele conducte sunt demontabile de pe radiator si ca au peretele subtire. De acolo acel sunet.am sa incerc sa le izolez fonic cu burete. Nivelul uleiului este ok, nu are spuma.Antigelul curat mereu, nu face bule in vas nici fara buson nici cu el . Temp antigel nu a trecut niciodata de 90 de grade. Imi vine greu sa cred ca e garnitura de chiulasa. Daca era asa jntra compresie in vas iar supapa refula regulat. Am mers 100 km cu motorul turat la 3000 rpm si nici urma de presiune excesivab in vas sau antigel refulat....
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu am masina de la 0 KM si nu se aude / nu s-a auzit nimic niciodata in bord nici chiar astazi dupa 180.000 km si 12 ani de la achizitie. In masina asta (marca Audi) nu trebuie sa se auda nimic nefiresc. O sa trebuiasca sa cheltui ceva bani pentru a afla cauza.
     
    Siegfriedbrunnen apreciază asta.
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca tu crezi ca auzi zgomote ciudate de la instalatie si aruncand niste material peste ele ,sa nu le mai auzi rezolvi problema , mai bine nu circuli cu masina si nu se mai aude.

    Urca-te in orice 1.9. 2l ca e B5 B6 B7 si vezi daca se aude la fel ca la tine. Ca zice vecinu de bloc care baga ulei din piata in motor ca zgomotul e normal ca se aude de noua , nu ma incalzeste nici pe mine nici pe tine cu nimic.

    Practic nici nu trebuia sa dam reply ca sa mai discutat de problema asta de zeci de ori.

    Acum daca vrei sa intelegi e ok, daca nu, faci cum consideri.
     
    Siegfriedbrunnen apreciază asta.
  7. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Sustin ce spune colegul Cosmin, acel zgomot l-am avut si eu dar pierdeam si antigel,s-a spart si racitorul de gaze, garnitura de chiulasa ciupita, schimbat, rectificat si de atunci ok!
     
  8. ovidio83 Banned

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Ehdhdjsjsjs
    Ai dreptate, am sa caut un mecanic sa faca investigatii, sau am sa merg la un service unde se face acel test de chiulasa. Multumesc
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  9. ovidio83 Banned

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Ehdhdjsjsjs
    Rezolvat cu problema de mai sus. O simpla aerisire a radiatorului de căldură. Busonul vasului nu aeriseste și radiatorul de caldura. Va dati seama cat dureaza pana revine bula de aer din returul radiatorului pana in returul vasului?. Drept dovadă avem orificiu pe furtunul de retur ce vine din calorifer. Oare de ce e acolo? Mai terminati cu garnitura de chiuloasa, puneti oamenii pe drumuri.
     
    audi66 apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si eu te rog sa nu mai bati campii cu gratie. Motorul asta (si nu numai asta) se aeriseste singur pentru ca asa este conceput. Te asigur eu ca se aeriseste aproape instant din momentul cand da comanda GW-ul adica intrarii in functiune a primei trepte a electroventilatorului.
     
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Intai n-ai gasit mecanici competenti , dupa care ai gasit un vecin care ti-a spus el tie ca asa fac toate , next step ai avut ideea de a acoperii fonic tevile sa nu mai auzi acele zgomote , dupa care ai cerut informatii pe forum:
    pe care le-ai primit de la 3 oameni dar tu tot ai gasit un mecanic la fel de prost ca primul care-ti aeriseste instalatia.

    Sunt curios, cu cate matanii formulezi urmatoarea intrebare dupa ce revine zgomotul. :laugh:
     
  12. ovidio83 Banned

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Ehdhdjsjsjs
    Am apelat intai la opiniile de aici, dar se pare ca primesc pareri diferite, pareri rautacioase. Unii oameni gen le plac contradictoriile la concluzia asta am ajuns. Am gresit sa cred ca voi prjmi un ajutor real aici. Masina merge, acel mecanic pe care nu il cunosti si il desconsideri a rezolvat problema si da, nu mai face. Si Nu am nici o problema la garnitura de chiulasa. Nu bolboroseste nimic in vasul de expansiune. Uleiul e mereu la nivel. Antigelul e curat si nu face presiune in instalatie. Mi se pare o mare aberatie sa sustii ca o garnitura de chiulasa e compromisa in cazul de fata.
    PS - garnitura de chiulasa este curata si uscata de jur imprejur. Nu pierd ulei , nu pierd antigel iar lichidele nu se amesteca. Nu intra compresie in instalatie. Lamurit?
     
    Ultima editare: 22 Dec 2019
  13. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Tu esti chiar asa batut in cap sa crezi ca noi vrem sa te "ingropam" si nu se te ajutam?
    Ti-a spus Cristi ca masinile astea si in speta a Ta se aerisesc singure (care pe celalalt topic il faceai atotstiutor , sa stii ca el nu vorbeste numai sa se afle in seama , chiar stie ce vorbeste.)
    Cum ai vazut tu starea garniturii de chiulasa intre cilindrii , ai vorbit cu Dumnezeu ?
    Daca citeai forumul a doua oara iti zic ,nici nu mai trebuia sa dezbatem subiectul asta , problema e la noi ca-ti raspundem si nu la tine. Nu mai am nevoie de reply spun doar atat, ai dreptate! Multi km fara probleme!
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta a fost ultimul tau replay pe acest forum. Vei ramane membru dar doar vei citi si atat pentru ca orice vei intreba iti va fi sters asta ca sa nu te mai stresezi intreband cum rezolvi o problema daca noi toti astia de pe aici, care ne-am permis sa iti raspundem, suntem toti o adunatura de prosti iar tu cu mecanicul tau sunteti cei mai destepti.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @ovidio83 Daca ai fi citit unpic, ai fi aflat ca masina isi face aerisirea complet singura.
    Trebuie doar sa astepti sa ajunga apa la 90 grade cu ECON pornit (asta ca sa se deschida complet circuitul), ca sa se aeriseasca caloriferul din bord.

    1. Ai zis ca ai facut aerisirea cu motorul la 90 grade si temperatura pe High si problema nu s-a rezolvat.
    2. Dupa, ai zis ca problema a fost rezolvata prin aerisirea caloriferului/radiatorului din bord.

    Pai, mai desteptule, ce crezi ca face punctul 1, nu aerisirea completa (inclusiv a radiatorului din bord) ?

    Deaia astepti sa ajunga apa la 90 grade (sa deschida termostatul), dai temperatura la maxim, ventilatia la maxim (cu AC oprit) si astepti sa scada nivelul antigelului din vas. Deoarece atunci isi face circuitul complet antigelul, respectiv prin caloriferul din bord (bagand caldura in masina) si se aeriseste corect tot sistemul.

    Eu metoda asta o folosesc de multi ani si nu am intampinat probleme niciodata. Ca esti tu incapabil sa o pui in practica corect, este partea a 2-a.
     
  16. Grigore Gigi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    a4,2000,2007
    Salutari,
    La masina din profil pierd lichid pe la furtunul dur care se pare ca iese din termostat.A mai avut cineva problema asta ?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asa si ? De ce nu demontezi sa vezi exact daca este spart si sa-l inlocuiesti ? Ce relevanta are daca a mai avut cineva sau nu problema asta ?
     
  18. Grigore Gigi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    a4,2000,2007
    Merci,voi merge la un mecanic.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cel mai bine. Sau daca esti mai "dibaci" si ai ceva scule nu este greu sa demontezi si sa verifici acel racord din plastic si O-ringurile/garniturile pentru etansare.
     
  20. Grigore Gigi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    a4,2000,2007
    Merci Cristi,dar cred ca voi merge la mecanic,este cam incomod sa pot scoate acel racord,sper sa fie doar racordul.Merci,toate cele bune!
     

Distribuie pagina asta