1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B7 - apa nu sta la 90 grade - termostat - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adinic, 16 Oct 2008.

  1. danielionut 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4,b7
    audi a4 b7... racire motor

    Salut,
    Am o problema cu racirea. Aseara mi-a trecut temperatura apei de 90 grade C si nu inteleg de ce pentru ca am mers prin oras. Az, la fel mi-a trecuta apa de 90 grade C. Daca stie cineva ce poate sa aiba, termostatul sau altceva ? Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Iul 2013
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa o testare cu VCDS si vezi temperatura pe Engine si pe Instruments. Trebuie sa fie aprozimativ egala (diferenta 2-3 grade). Daca e mai mare de 90 gr pe ambele module iar diferenta intre ele este cea specificata anterior, atunci termostatul a ramas blocat pe inchis. In situatia asta schimba-l, nu circula asa, e periculoasa supraincalzirea motorului.
     
  3. danielionut 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4,b7
    ok, mersi....masina este din 2006.motor de 2.0 TDI...140 cp BLB
     
  4. Leu47 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4, B7, 1.9 TDI - BRB
    Pierderi antigel

    Buna. De ceva vreme incoace ma confrunt cu urmatoarea problema pe care am sesizat-o astazi. Am observat ca sub masina aproximativ intre rotile din fata, la un cot de roata din dreapta, sunt scurgeri de un anume lichid. Din cate mi-am dat seama este vorba de antigel deoarece nivelul era la minim. Antigelul a fost introdus pana la sageata indicatoare de maxim acum vreo 2 saptamani. Din cate am observat, in momentul in care atinge nivelul minim, scurgerile nu mai apar. Pe bord nu mi-a aparut nicio problema, iar temparatura ramanea la 90 de grade. Aveti vreo idee pe unde ar putea fi aceste scurgeri si de ce in momentul in care atinge nivelul minim se opresc? Mentionez ca am parcurs vreo 300 de kilometri cu antigel la nivel minim. A doua intrebare care va adresez este daca a daunat motorului faptul ca am condus cu antigel la nivel minim? Multumesc
     
  5. razvanfcs 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCB), 2013, 100 kW, 136CP, WAUZZZ8KXDA099365
    Buna ziua,
    Am observat de curand ca apa nu ajunge la 90 gr C decat daca-i dau forja...peste 3500 -4000 ture apoi daca o las normal in 2000-2500 scade intre 90 si 50 (undeva pe la jumatate). Caldura baga normal, sa fie termostatul? Nu imi da nici o eroare pe tester sau pe computer bord.
    Cine ma poate ajuta cu o schita din etka cu pozitia termostatului sau un manual de service.
    Am avut un FF1 si la fel facea. Cauza era termostatul deschidea mai jos de 90 gr C.
    Serie sasiu: WAUZZZ8E96A279255

    COD BPW, 2.0 TDI, 2006
     
  6. Logitech

    Logitech Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 | 2006 | BRB |DPF| 1.9 TDI
    Salut,sigur este termostatul,nu da eroare pe BC/diagnoza,cel putin la mine facea la fel...in treptele 1-2-3-4 urca la 90,cum ieseam la drum lung si mergeam in treapta 5 scadea la 75.

    La 1.9TDI este sub alternator.;)
     
    Ultima editare: 2 Ian 2014
  7. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Confirm. L-am schimbat si eu.
     
  8. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Ce capacitate are instalatia de racire la A4 B7 motor BRB?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand motorul este montat in fabrica si complet uscat intra cam 9 Litri. Tu nu o sa poti scoate niciodata aceasta cantitate din motor. Daca golesti complet radiatorul de racire si bazinul de antigel, plus cateva furtune ies cam 5-6 litri. Ca sa reumpli instalatia torni 1,5 Litri antigel combinat cu 1.5 litri de apa distilata (in recipiente curate adica in alte sticle curate) in vas/bazin pana se reumple vasul/bazinul de antigel. Pornesti motorul si il lasi pornit pana pornesc ventilatoarele, apa din vas va scade. Opresti motorul lasi sa se raceasca si reumpli vasul/bazinul de antigel pana la nivelul maxim. Pornesti din nou si mergi cu masina. A doua zi verifici vasul/bazinul de antigel si daca mai este cazul aduci nivelul la maxim conform indicatiilor tot cu amestecul de antigel cu apa distilata. Sub nici o forma/motiv nu completezi in vas doar cu antigel nediluat. Bafta.
     
  10. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Multumesc mult. Si de indicatii.
     
  11. belmondo1984 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2014
    Locație:
    Apfelberg
    Masina:
    A4,2.0 quattro TDI,2007 BPW
    Salut,
    Am si eu o problema: nu mai imi sta apa la 90 grade, se incalzeste doar pana la 60 si din când in când ajunge la 70 Grade. Mentionez ca acum 4 luni am schimbat termostatul având aceeași problema, îmi încălzea doar pana la 75, 80 de grade. După schimbare toate buna si frumoase 2 luni după care dintr-o data îmi încălzea doar pana la 60, 65 grade. Foarte, foarte greu ajunge la 80 grade mergând numai in oras. Nu știu ce sa fac sa mai schimb termostatul sau poate fi altceva ? Am nevoie de niște pareri. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Apr 2014
  12. addry 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4, 2.0TFSI , 2006
    am si eu o problema mai ciudata

    Imi scade nivelul lichidului in vas, la modul ca in 500 km ajunge sa se goleasca vasul de expansiune, dar daca deschid capacul vasului revine nivelul lichidului in vas, la maxim. A mai patit sau a mai auzit cineva ?
     
  13. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    verifica dupa un drum mai lung, la care ai mers mai turat, daca se intareste (tare) furtunul de sus de la ridiator - nu cumva sa ai probleme cu garnitura de chiuloasa/chiuloasa
     
  14. pedro 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 (2006) Avant S-Line, BPW 2.0TDI 140 CP
    Adaug si eu aici problema mea. De cateva zile, dispare antigelul din vas. Unde nu e greu de ghicit, caci sub vasul de expansiune este o mare pata. Temperatura n-a trecut niciodata (cel putin pana acum) de 90 de grade. Fum nu scoate nici negru, nici alb, nici gri, nici alta culoare. In functie de lungimea drumului, nivelul antigelului scade mai mult sau mai putin. Daca nu adaug lichid, in timp (maxim 1 saptamana) vasul se goleste complet, cum am patit-o intr-o dimineata. Am dus-o la Porsche Pipera. Momentan banuielile lor pleaca de la racirea gazelor si ajung fix la chiuloasa. :lmfao: Sper sa se insele ... Voi vedea in cursul zilei de maine raspunsul lor. :sob:
     
  15. yanaky

    yanaky 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    audi a4 tdi 2.0 2007 BRD 125kw,a4 b8.5 2015 CJCD 110Kw
    Salut! De ceva timp am observat ca vasul de expasiune a lichidului de racire s-a innegrit.Nivelul nu a scazut deloc,temperatura este normala.Care ar fi cauza?E periculos sa circul in continuare asa?
     
    Ultima editare: 18 Sep 2014
  16. andrei2 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2012
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Bmw E60, 535d
    Racitor ulei (termoflot), chiuloasa, bloc motor daca ai ulei in vas. La fel am patit si eu, la mine a fost blocul de vina.
    Daca ai funingine racitorul de la egr e fisurat. (caz in care urgent du-te si schimba-l)
     
  17. yanaky

    yanaky 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    audi a4 tdi 2.0 2007 BRD 125kw,a4 b8.5 2015 CJCD 110Kw
    Mentionez ca lichidul are culoarea normala (rozaliu) .Vasul are pe peretii interiori ca un fel de rugina.Imi poate spune cineva cum as putea spala vasul si eventual sa nu pierd lichid (nu stiu cu ce se completeaza)?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum adica cu ce se completeza ? Logic ca o sa completezi cu antigel+apa distilata la densitatea mentionata in manual. Adica densitate cuprinsa in intervalul -28 / -35 Grade.

    Vasul il scoti de pe pozitie, strangulezi furtunul subtire care intra in fata vasului, arunci antigelul si vasul il speli cu o solutie formata din lichid pentru spalat piese auto, otet si/sau detergent. Clatesti bine vasul cu apa curata il lasi la uscat cateva ore si refaci cantitatea de lichid de racire in vas pana la nivel.

    Deja pui niste intrebari ciudate pe forum (de ceva timp) de parca acum descoperi automobilul.

    Ia legatura cu userii din Suceava si alti prieteni care au Audi de mai mult timp si o sa-ti explice ei ce ai de facut.
     
  19. alim0011 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2013
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A4
    Salutare,

    Am o problema cu masina (Audi a4, b7, BLB, 2.0) si anume:
    D dimineata cand am plecat la servici am primit pe bord mesajul "coolant" dupa aproximativ 3 km de mers. Am oprit imediat si era intr-adevar vasul gol. Temperatura era in jur la 75-80 grade pe tabloul de bord. Am completat cu apa si am observat ca nu circula lichidul in vas iar radiatorul era rece. Am mai mers cu masina pana a ajuns iarasi la 90 grade insa apa din vas era rece la fel cum am puso. (Cu o zi in urma am avut impresia ca areul din masina cu clima pe HI la o liniuta ventilatie este foarte fierbine cu toate ca temperatura era la 90 grade).
    Am dus masina la mecanic si a verificat termostatul si pompa de apa care erau ok. Pe tester nici o eroare. Uleiul a fost schimbat de o saptamana si este inchis la culoare, nu pare sa contina apa. Presiune in vas nu face iar pe toba nu scoate abur sau picaturi de apa.

    Urmeaza demontarea chiuloasei. Are cineva o idee ce ar putea fi? de unde sa provina problema?

    Multumesc mult!
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu trebuie sa demontezi momentan nici o chiulasa trebuie pentru inceput sa verifici bine furtunele de apa ale motorului. Adica desfaci toate furtunurile de apa inclusiv cele care intra in caloriferul din bord (poate este infundat) si vezi daca sunt infundate/blocate furtunurile.
    Implicit arunci antigelul actual si bagi o solutie pentru curat instalatia de racire. Faci asta de cateva ori adica scoti toata apa din instalatie si bagi alta apa impreuna cu solutia de curatare si numai daca iti bolboroseste apa in masina (in caloriferul din bord) desfaci/demontezi chiulasa.
     

Distribuie pagina asta