1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B7 - apa nu sta la 90 grade - termostat - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adinic, 16 Oct 2008.

  1. alim0011 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2013
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A4
    Mulțumesc pentru răspuns. Din cate am inteles de la mecanic a bagat aer comprimat pe instalatie si a desfacut toate furtunele care s-au putut desface si nu a gasit nimic... .
     
  2. luciksfarli 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2014
    Locație:
    Ludwigsburg,Germania
    Masina:
    Audi A4 2.0TDI 2007
    La un A4 B7 2.0 tdi cod BPW din 2006 stiti cumva ce culoare are senzorul temperatura apa motor G 62 (are importanta daca e gri sau verde) si cate conexiuni are 2 sau 4 ? Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Noi 2014
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Se pare ca este gri, mufa neagra cu 2 pini.
     
  4. luciksfarli 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2014
    Locație:
    Ludwigsburg,Germania
    Masina:
    Audi A4 2.0TDI 2007
    Super, nucugheri multumesc tare mult. E normal sa se incalzeasca motorul doar in 10 km la 90 grade tinand cont ca are si preincalzirea aia in bord ?
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Noi 2014
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, e normal, daca tii cont de temperatura exterioara actuala si probabil un mers putin sportiv.
     
  6. dooar_eu

    dooar_eu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2010
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, DETA, 140 kw, 2016
    Temperatura apa motor

    Salut.
    In acest inceput de iarna am observat ca indicatorul temperatura apa urca mai greu la 90 de grade, iar in mers daca masina nu este turata peste 2000 de ture, are tendinta sa scada temperatura la aproximativ 80 grade si sa fluctueze +/- in functie de ritmul de condus(asta la o temperatura de aproximativ 0 grade). Am dat vina pe termostat blocat pe deschis. Schimbat termostat pe original, problema persista. Am inceput sa studiez mai atent problema, temperatura motorului comportandu-se astfel: dupa ce parcurg cativa km extraurban, apa ajunge la 90 grade, daca opresc si stationez cu motorul pornit si caldura pornita, apa scade la aprox 70 de grade. Daca inchid caldura apa are tendinta sa urce, dar tot fluctueaza in jurul valorii de 80 de grade. Daca dau caldura la maxim si treapta ventilatorului la maxim apa scade la 60 grade. In mers la 0 grade nu scade foarte mult, variaza intre 80-90 de grade, dar ma gandesc ca daca o sa fie -10 grade o sa scada si mai mult. Am fost la service, masina pusa pe tester, fara erori, senzorii de " temperatura apa motor" si "temperatura iesire apa motor" indica valoarea care o arata si ceasul din bord, decalajul dintre senzori fiind de aproximativ 0,5 , maxim 1 grad, indiferent ca temperatura scade sau creste. Pana anul acest nu am avut astfel de probleme, masina are aprox 160.000 km, distributia schimbata cu tot cu pompa apa la 100.000.
    Din ce posibil motiv se raceste asa repede motorul si nu mentine temperatura optima de functionare??
     
    Cristian Pavel apreciază asta.
  7. andrei2 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2012
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Bmw E60, 535d
    Am avut si au aceeasi problema. Senzorul de temperatura a fost de vina.
     
  8. dooar_eu

    dooar_eu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2010
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, DETA, 140 kw, 2016
    Poti sa detaliezi putin. Despre ce senzor e vorba ( din cate am inteles eu sunt cel putin 2 ), unde e pozitionat, cat a costat de inlocuit si cum ai ajuns la concluzia ca el este de vina, cum l-ai depistat defect. Multumesc.
     
  9. bvandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 1.9TDI 2008
    Sfat termostat Starline

    Buna ziua!
    Vreau sa iau un termostat Starline si vreau sa imi spuneti,va rog, cei care a-ti avut,cunoasteti firma daca este buna sau nu.
    Orice sfat este binevenit



    Multumesc!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumpara un termostat Original sau Wahler, Vernet, Gates, Behr si lasa prostia aia care ai mentionat-o anterior.
     
    Ultima editare: 12 Feb 2015
  11. Soulbless 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2008
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    AUDI A6 3.0TDI QUATTRO, 2007
    Problema Electroventilator

    Buna ziua, tocmai am achizitionat un a4 b7 2.0 d 100 kw cod motor BNA, si am o problema destul de ciudata, electroventilatorul nu mergea la momentul achizitiei, mi-am dat seama ulterior cand am vopsit bara din fata, 1 paleta din elicea mare era rupta si suportul era crapat, ele nu functionau deloc, cand am pus-o pe tester imi dadea eroare de scurtcircuit electroventilator, prin urmare am achizitionat unul second complet cu cele 2 elice cu suport si regulatorul de turatii functionabil verificat inainte dar nu pe masina mea, tin sa precizez ca era exact acelasi model cu al meu la dimensiuni si prindere. Problema e ca mufa de la electroventilatorul achizitionat avea inversate firele plusul cu minusu dar pozitia de intrare a mufei era aceasi si mufa la fel ca cea a mea, baietii cand au montat electroventilatorul au pus mufa si la momentul respectiv au pornit elicele la turatie maxima, cu toate ca motorul era rece si nici nu era pus contactul si bineinteles mi-a aparut eroarea"magistrala de date LIN intrerupere/scurtcircuit".
    Bineinteles ca am crezut ca e vb de ceva senzor de temperatura defect, dar cand am fost la un alt electrician acesta mi-a spus ca in momentul cand s- a mufat fiind inverse firele s-a busit regulatorul,.
    Este posibil asa ceva, se mai poate face ceva?
     
  12. danielvw2 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    vw bora 2001
    Salut,
    Detin de curand un Audi A4 b 7 2005 2.0 tdi si am avut testerul pe ea urmarind temperatura apei care a ajuns la 98,3 grade( pe vag) si termocupa nu a plecat am doar o termocupla si va intreb la ce temperatura ar trebui sa plece?
    Termocupla functioneaza cand dau drumul la clima si scade temperatura.
    Mentionez ca nu stiu de ce mi-a sarit si un furtun de la radiator avea o supapa de siguranta sau ceva de genu am oprit-o am reconectat furtunul si completat cu antigel.
    Va rog daca stiti la ce temperatura pleaca termocupla?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    danielvw2 te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uite-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  14. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Salut,

    Acum aproximativ jumatate de an am avut o eroare la G62.
    Am fost sa-l schimb cu unul OEM insa nu a tinut foarte mult, si de atunci ma tot chinuie.

    Citind mai mult despre problema, am auzit pe unii spunand ca G62 si G2 se afla in aceeasi carcasa. Altii spun ca sunt separati si dispusi in locuri diferite (langa "peretele de foc" respectiv sub masina).

    Ce mi-e teama ca s-a intamplat la mine si presupunand ca ar fi doi senzori diferiti, este ca mi s-a schimbat G2-ul care mergea oricum, iar pt G62 doar mi s-a sters eroarea.

    Ma poate lamuri cineva va rog? mentionez ca senzorul luat avea 2 pini.

    Multumesc!

    P.S: pe masura ce citesti mai mult pe atat ai impresia ca stii mai putine...
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La 1,9 BKE, Etka da G2 si G62 in aceeasi carcasa;)
     
  16. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Multumesc nucugheri!

    M-am uitat pe snapshot, ce mi-a sarit in ochi este ca senzorul din poza are 4 pini. Cel pus de mine avea 2 pini (chiar a trebuit sa-l returnez pe cel cumparat initial cu 4 pentru ca cel dat jos de pe masina avea doar 2).

    poti verifica si dupa seria de sasiu? WAUZZZ8E35A425910 .
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu pot decat daca am fisierul TXT de la masina.

    E la fel si la cautarea dupa VIN. Traductor dublu, 4 pini.
     
    Ultima editare: 13 Aug 2015
  18. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Inseamna ca mufa mea a fost modificata cu una cu 2 gauri. Ramane sa vad ce e de facut acum in continuare.

    Multumesc!
     
  19. brebenash 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4,2.0 TDI BLB,2005
    Salut.am un adi A4 2.0 Tdi BLB si imi arata in bord temperatura lichidului de racire la 130 de grade....cand opresc motorul si scot cheia din contact acul indicator ramane la 90...care ar fii problema??
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu avem de unde sa stim. Fa o diagnoza pe ceasuri si pe senzorii de temperatura sistem de racire. Pot fi mai multe cauze. Bafta.
     
    Bradu Cristi apreciază asta.

Distribuie pagina asta