1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B7 - apa nu sta la 90 grade - termostat - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adinic, 16 Oct 2008.

  1. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Astazi in parcare am vazut o pata mica de lichid (cativa picuri). Cand m-am uitat sub masina am vazut ca scutul motor este umed in zona mijloc spre spate. Am ''degustat' lichidul, nefind ulei, rezultatul: antigel. Primul meu instinct a fost sa ma uit la vasul de antigel: nivel coborat cam 2 cm fata de nivelul maxim, culorea lui fiind roz - curat. Ok, dau fuga la un service care stiam ca e deschis mai tarziu , ridic masina sus si am inceput inspectia.Se vede umezeala ca si cum ar cadea picuri din zona flansei lichid racire. Deoarece service-ul respectiv se inchidea si nici nu sunt mecanici pe mana caruia as lasa masina, am zis luni sa merg sa fac o inspectie riguroasa in zona flansei de racire.
    A mai avut cineva problema respectiva la B7? Am citit in schimb topicul deschis in aria A4 B5 si multi colegi au avut problema cu aceasta flansa.Pentru a se verifica corect flansa trebuie sa se demonteze si pompa tandem (din cauza spatiului mic)?
    Un aspect important este ca umezeala apare atunci cand masina sta parcata .pe rampa azi am pornit si motorul sa vedem poate este un furtun ceva piscat dar nici semn de picaturi.
    Multumesc.
     
    Ultima editare: 14 Noi 2015
  2. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Se destrang colierele, problema cunoscuta. Strange tot pe traseu bine si vezi daca mai curge.
     
  3. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    hilfiger daca umblu acolo o sa iau coliere noi. intai sa vad pe unde picura: flansa, senzor, furtune (coliere).mc de sfat.
     
  4. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Revin cu rezolvarea problemei.Nu a fost de la coliere si nici de la furtunuri. Se pare ca de vina a fost flansa care era mancata pe o portiune interioara. De la pompa tadem aveam ceva scurgeri f mici, lucru posibil ca motorina prelinsa sa fi mancat din plastic.
    Acum sa vedem ce o fi. Cu ocazia asta am schimbat si garnitura metalica de la pompa tandem.
     
  5. tavy&mada 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2013
    Locație:
    targu jiu
    Masina:
    a4, 2.0, 2006
    salut. am un A4 B7 din 2006 2.0 benzina si am probleme cu sistemul de incalzire. de ceva timp imi pierde lichid de racire si acum nu mai baga caldura in interior decat daca turez motorul, ceasul din bord arata 90 de grade dar clima baga numai rece. sa fie oare pompa de apa sau s-a dezamorsat sistemul de racire ? a mai patit cineva lafel?
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Posibil sa fie pompa de apa,dar si radiatorul un pic infundat. Cu motorul pornit tine cu mana de furtun, accelereaza, si daca se unfla, atunci nu este pompa.
     
  7. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Schimba pompa de apa , eu am gasit la un alt motor turbina fisurata si se invirtea axul in ea si nu avea pompa eficienta, plus ca la viteze ridicate urca si temperatura.
     
  8. 03geo 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2009
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 B7 avant, 2.0 TDI, blb, 140 CP, S-line, 2005
    Salut,
    Stie cineva daca se poate pune antigel CT 12 plus (norma VW TL 994 F) peste G 12?
    Multumesc!
     
  9. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Da, este acelasi lucru.
     
  10. 03geo 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2009
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 B7 avant, 2.0 TDI, blb, 140 CP, S-line, 2005
    Multumesc Daniel.
    O zi buna!
     
  11. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
    Salut !
    Anul trecut am observat ca oricat mergem cu masina , apa nu trecea de 70 grade . Bun ! Termostatul !L-am schimbat si acul statea la 90 .
    Acum am vazut ca am presiune in vasul de expansiune . Am schimbat capacul cu altul , nimic... Am facut by-pass la racitorul EGR , nimic... M-am candit ca poate fi garnitura de chiulasa si am scos returul care vine in vasul de expansiune in ideea ca poate se vad bule in jetul furtunului (am citit pe forum) , insa , nu vine antigel deloc. Clar ! E pompa ! Intrebarea mea este daca e posibil ca din cauza pompei de apa sa imi faca presiune in vasul de expansiune . Antigel nu completez , temperatura nu trece de 92 de grade (VCDS). Daca schimb pompa de apa , e posibil sa scap de presiune ?
    Multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi si raspunsuri !
     
  12. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
    Am schimbat pompa de apa , am verificat furtunurile subtiri care vin de la chiulasa si duc pana la vasul de expansiune , stuturile sa nu fie infundate ... totusi nu imi vine lichid de racire pe ele nici daca turez pana la 3000 rot/min . Intrebarea este : se formeaza presiune in circuit pentru ca nu vine nimic pe furtunul subtire sau nu vine nimic pe furtunul subtire pentru ca se formeaza presiune in instalatie? Care dintre ele este cauza si care este efectul ?
     
  13. mchey 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.9 Tdi Bke, 2005
    Un cod ptr termostat lichid racire pe original si cum arata ? Pe net gasesc diverse poze. Multumesc.
    VIN: WAUZZZ8E06A095662
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    044 121 113
     
  15. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
    Am rezolvat problema : garnitura de chiulasa .

    IMG_20160330_153142.jpg
     
  16. George_pl

    George_pl 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 b7 2007 2.0 tdi BPW 140 cai
    Salut!Stie cineva cum se numeste furtunul al treilea de jos?Masina e Audi a 4 b7 2.0 bpw.Mi s-a spart si curge apa...mentionez ca e mai dur decat celelalte doua de deasupra lui..alea sunt cauciucate.Multumesc! IMG_20160418_091009.jpg
     
  17. cosminr 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2015
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    A4, b7, 2007, 2.0TDI BPW
    salut, pentru a schimba aceasta flansa este necesara demontarea pompei de tandem?
     
  18. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Da. trebuie demontata si recomandare sa ii pui garnitura metalica noua, OEM. Spor.
     
  19. NPR 409

    NPR 409 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4 avant 2.0 Tdi (8E) B7, 2008,100 kw cod motor BRF
    Poate cineva să îmi spună unde se afla senzorul de temperatura motor la A4 avant 2.0 Tdi 100 kw cod BRF?
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cred ca se intelege.
     

Distribuie pagina asta