1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B7 - apa nu sta la 90 grade - termostat - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adinic, 16 Oct 2008.

  1. NPR 409

    NPR 409 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4 avant 2.0 Tdi (8E) B7, 2008,100 kw cod motor BRF
    Multumesc pentru ajutor, dar poti sa îmi explici mai clar unde anume se află situat, dreapta, stânga, fata, spate, sus, jos.........eu de doua zile il caut si nu pot sa dau de el pentru ca nu stiu unde anume sa ma uit
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Din ce se vede in Etka, senzorul se afla in spatele motorului (spre habitaclu), pe flansa care iese din blocul motor, in zona de sus, putin inspre partea dreapta a masinii (partea pasagerului ). Dupa ce dai capacul jos si te uiti atent, n-ai cum sa-l ratezi.
     
  3. NPR 409

    NPR 409 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4 avant 2.0 Tdi (8E) B7, 2008,100 kw cod motor BRF
    Mulțumesc mult, o sa încerc azi si o sa revin, si scuze ca am postat gresit prima dată
     
  4. NPR 409

    NPR 409 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4 avant 2.0 Tdi (8E) B7, 2008,100 kw cod motor BRF
    M-am uitat in zona indicată de tine si cred ca l-am localizat, dar este sub pompa de injectie si filtrul de motorina. Ca sa schimb acest senzor trebuie schimbat si ajutajul de țeavă sau doar senzorul, se poate demonta daca iau jos filtrul de motorina? Oricum e destul de strâmt locul.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Se schimba doar senzorul. Scoti mufa, vezi ca are un clips care il tine acolo in locas exact cum se vede in imagine. Il scoti ala cu grija, apoi are o garnitura / o-ring (inel) de cauciuc, sa ai grija sa nu cada. Dupa care montezi celalalt senzor, introduci clipsul de blocare, mufa inapoi si esti gata. Faci asta cu motorul rece, sa nu te arzi la maini de antigelul fierbinte care va iesi pe acolo. Daca esti dibaci, vei pierde putin, daca nu, trebuie sa cumperi si un flacon de antigel sa completezi la nivel. Succes.
     
  6. NPR 409

    NPR 409 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4 avant 2.0 Tdi (8E) B7, 2008,100 kw cod motor BRF
    Multumesc pentru ajutor și indicațiile date, am reușit să schimb acel senzor de temperatură.
    O să prezint in continuare povestea problemelor la masina mea. După ce am cumpărat masina (04.2016) cam la o luna mergeam pe autostradă si in mers mi s-a oprit motorul. Am tras pe dreapta, am luat contactul si am dat la automat si a pornit, mai lung putin, dar a pornit. A mai facut de vreo patru ori aceasta figura in decurs de trei luni. In iulie am plecat in țară (Cluj) in vacanță pentru doua săptămâni (eu locuiesc in Belgia) , pe drum totul a fost in regula pana in Germania cand mi s-a aprins martorul de la ulei (low level), am intrat intr-o benzinarie si am completat cam cu 700 g ulei. Stiam ca nivelul uleiului este sub mediu, dar aveam deja programare facuta la reprezentanta audi Oradea pentru service-ul de intretinere si am zis ca nu o sa fie nici o problema pana atunci. Am plecat mai departe si am ajuns in RO fara alte probleme. In tot acest timp (aprilie-iulie) am studiat pe forum care ar putea fi cauzele acestei opriri in mers ale motorului, si din toate postarile colegilor, am ajuns la concluzia ca este senzorul de temperatura motor. In tara, am intrat la o spalatorie, am opit motoru pentru ca erau vreo doua mașini in fața si can mi- a veni randul nu a vrut sa mai porneasca deloc (erau vreo. 37 de grade afara). Am impins-o in hala, am spalat-o si apoi a pornit la sfert. In minutul doi dupa ce am iesit de acolo am mers direct la un test cu VAG-COM si acolo a iesit ca singura problema este senzorul de la axa cu came. L-am schimbat pe loc si dupa..... toate bune. A doua zi am mers la reprezentanta pentr schimburi si verificarile care se fac, au facut si testul cu VAG-COM si nici o alta eroare nu a mai aparut. M-am intors in Belgia dupa vacanță si a inceput din nou cu oprirea in mers dar numai la prima pornire din zi cand ajungea apa la 90. Cateodata pornea instant dupa ce luam contactul, cateodata trebuia sa stau pe loc cca. 5-10 min. (aici se aprindea check engine pentru 10-20 min.iar apoi se stingea.) Momentan am schimbat senzorul temperatura motor si nu stiu daca se mai opreste, dar daca o face, ar putea fi EGR sau ASV? Sau poate aveti voi alte optiuni la ceea ce ar putea sa fie probleme.
     
  7. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Pentru cat timp iti ramane pornita dupa ce pornesti din nou? eu am avut cam aceeasi problema ca a ta (fara acel senzor de la axa cu came) si a fost ECU. Se oprea in mers ca si cum nu mai avea motorina. o lasam 10-15 minute si pornea pentru o perioada scurta. E schimbat de 2 ani si nu am mai avut acea problema.
     
  8. NPR 409

    NPR 409 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4 avant 2.0 Tdi (8E) B7, 2008,100 kw cod motor BRF
    La mine face doar o data la o pornire maxim de doua ori. De exemplu daca plec dimineata si se opreste, dupa ce pornesc din nou nu mai se opreste, pot sa circul toata ziua cu conditia sa nu stationez mai mult ca sa se raceasca pe la 70 de grade. Daca temperatura scade sub 70 de grade iarasi se opreste. Azi am schimbat senzor de temperatură si am fost la niste prieteni, la dus s-a oprit o data la un semafor in relanti si a pornit instant dupa ce am luat contactul și am dat la automat, iar la intoarcere s-a oprit de doua ori si tot la fel a pornit.
     
  9. brebenash 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4,2.0 TDI BLB,2005
    Am si eu o problema...imi ramane acul de la temperatura apei blocat pe 90 de grade dupa oprirea motorului..si cand pornesc a doua zii temperatura creste de la 90 la 130....nu fierbe..nu imi indica nimic in bord...am venit de la sibiu la ploiesti si imi arata 130 pe tot parcursul drumului...deci presupun ca nu asta e valoarea reala....am facut si o testare generala cu vcds ul da nu a dat nicio eroare
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Output Test ai facut ? Pe VCDS ce temperatura iti arata cand pe bord ai 130 grade ?
     
  11. brebenash 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4,2.0 TDI BLB,2005
    da, am facut,si acul de la apa se misca numai intre 90 si 130..nu coboara la 0....am verificat si temperatura antigelului si era undeva la 85 de grade in timp ce in bord imi arata 130...cum pot rezolva problema asta cu ceasul din bord?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai este clar ca problema ta este la cluster. Nu stiu daca la B7 merge sa schimbi separat doar acel motoras de la ac, dar la cum observ in posta as zice ca merge.
    Oricum trebuie sa cumperi o pereche de ceasuri in orice stare dar cu acea parte functionala pentru a face transplantul.
     
  13. NPR 409

    NPR 409 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4 avant 2.0 Tdi (8E) B7, 2008,100 kw cod motor BRF
    Problema rezolvata. Era vorba despre senzorul de pe volanta. Multumesc pentru ajutor
     
  14. Cristian Pavel 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belfast
    Masina:
    Audi a4 diesel 1.9 2005
    Buna am audi a4 2005 1.9 nu sh tipu de motor dar apa nu creste de 7 0 nici in oras nici afara tre sa schim termostatu oare ??
     
  15. dragos2015

    dragos2015 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 benzina, ALT, fabricatie 2005, webasto on board
    salut!

    am patit o chestie si anume, in mers, mi se aprinde avertizarea ca lichidul de racire este la minim. am oprit masina, am desfacut busonul, a iesit aer si s-a ridicat nivelul lichidului, putin peste max. Am plecat mai departe si nu a mai aparut acea avertizare.

    din pacate s a mai intamplat si am procedat la fel

    intrebarea este ce trebuie facut sa nu se mai repete?

    multumesc
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa completezi cu lichid cand motorul este rece. Nu mai desface busonul cand motorul este cald / imediat oprit.
     
    Soare Daniel apreciază asta.
  17. Alin800

    Alin800 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 2008 CAGA 2.0 TDI
    Salut . Am pete de antigel in garaj , asta de cateva luni , nu i-am dat prea mare importantă pentru ca , completam cu 2-300 ml la 1000 km, acum însă parca problema s a mai accentuat in sensul ca pata de antigel s a mărit . De cateva ori mi s a intamplat sa vad fum in spate ( cred ca alb) cand acceleram peste 3000 ture , in cazul asta suspectez garnitura de chiuloasa .

    Am impresia ca , pierd din ce in ce mai mult deși acum 2 sapt am facut un drum Bucuresti - Constanta si înapoi si nu am pierdut deloc..

    Nelămurirea mea e daca antigelul se poate elimina si pe toba iar in același timp sa curgă si din motor in garaj cand staționez ?!

    De menționat ca nu am ulei in antigel sau invers. Saptamana viitoare voi bagă masina in service însă vroiam o părere si de la voi .
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Verifica flansa de pe chiulasa - cea din spatele motorului o gasesti sub pompa tandem. Mai mult ca sigur de acolo ai probleme. Cumperi originala nu After Market (producator).
     
  19. costyema

    costyema 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2016
    Locație:
    motru
    Masina:
    audi a4 b8
    baieti ajutatima si pe mine am un audi b7 diesel si mecanicul nui mai da de cap nu imi mergea caldura in masina sa schimbat pompa de apa termostatul dupa care pèierdea tot antigelul si imi scotea fum alb acuma a reparat chiuloasa spune el si tot nu imi merge scoate fum alb la greu si pierde tot antigel care stie va rog sa ma ajutati
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    costytema tu vezi cum ai scris mesajul anterior ? In ce hal l-ai scris ? Ti-am tot editat mesajele scrise pana acum pe forum si deja m-am plictisit si asta nu poate dura la nesfarsit.

    Am rugamintea sa faci un efort ca sa formezi propozitii si fraze intr-un mesaj scris pentru ca altfel nu se intelege nimic din ce vrei sa spui in mesaj. Daca mai scrii in felul acesta mesajele tale ulterioare vor fi sterse fara explicatii. Este o insiruire de cuvinte fara absolut nici o logica din punct de vedere gramatical. Nu te supara dar ne vine foarte greu sa citim si sa urmarim un asemenea text scris in acest mod. Nu intelegem nimic din ce ai scris. Respecta te rog limba romana si gramatica limbii romane. Respecta semnele de punctuatie, ortografia intr-un text scris si asezarea in pagina a unui text scris. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Multumesc.

    In al doilea rand vad ca in profil ai un anumit model de Audi. Pana la urma ai si alt model de Audi ? Daca da, te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu toate datele complete privind masina / masinile care o / le detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Ultimele 2 mesaje vor fi sterse dupa ce o sa citesti mesajul.
     

Distribuie pagina asta