1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B7 - apa nu sta la 90 grade - termostat - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adinic, 16 Oct 2008.

  1. Sorin88

    Sorin88 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q3 2.0 tdi 2012 cffb
    Salut ! Am un b 7 2.0 bpw , de un an îmi arunca antigelul pe la supapa de suprapresiune de la vas . Am încercat schimbat termostat apa nu creste peste 90 antigelul e curat fara ulei , am anulat pentru câteva zile racitorul de gaze dar degeaba . Nu știu ce sa mai cred mecanicul zice ca ar fi garnitura de chiuloasa ciupita sau chiuloasa fisurata ! Pe vcds nu îmi da decât senzorul de temperatura exterioara ( deschis sau scurt pe plus ) ?
     
  2. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    De obicei se deformeaza chiulasa si ajunge compresia in sistemul de racire. In prima faza fa o planare a chiulasei si pune o garnitura noua.
     
  3. Sorin88

    Sorin88 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q3 2.0 tdi 2012 cffb
    Mulțumesc așa o sa procedez la sfârșitul lui Februarie .
     
  4. Sorin88

    Sorin88 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q3 2.0 tdi 2012 cffb
    Salut ! Știți unde se afla termostatul la 2.0 bpw 140 cp ?
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi imaginea.
     
  6. Sorin88

    Sorin88 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q3 2.0 tdi 2012 cffb
    Mulțumesc ! Acolo la montat si mecanicul meu dar cel comandat era mai lung decât cel original , partea cu arcul e mult mai mare ? Știe cineva ?
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Trebuia sa-l comande pe original. Ai codul acolo. Sau macar Behr sau Wahler, dupa acel cod original.
     
    Ismii apreciază asta.
  8. andreyluka

    andreyluka 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 1.9 2006
    Salutare,
    Am si eu o intrebare, bine de fapt doua intrebari. Stie cineva de ce fluctueaza aceasta temperatura a lichidului de racire ? Are momente (rare) cand o pornesc, merg destul de mult prin oras, la opriri scurte nu opresc motorul si tot asa iar apa urca si sta la 90, dar cele mai dese momente sunt cand pornesc si am acelasi regim de mers ba chiar autostrada cand apa nici nu urca, abia rareori ajunge la 70.
    Poza facuta este pe A2 cu pilot la 120 apa este la minim si consumul exagerat de mare. De aici pun si cea de-a doua intrebare daca oare consumul mare este datorat si acestei probleme cu lichidul de racire. Am avut anul trecut o tentativa la un service, si prin telefon cu 3 mecanici, si toti imi spuneau "bai in oras nu e problema, problema e cand apa sare de 90, sau iarna ca nu iti face cald in masina! Nu stiu ce sa mai zic...a1 consum de 6.7 la 120kph, a2 consum de 7 aproape la 120kph. Vi se pare normal ? :(
     
  9. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Schimba termostatul.
     
  10. andreyluka

    andreyluka 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 1.9 2006
    Uite in oraș, după 10 minute de mers...Ba își revine și merge normal ca acum Ba nu urca cum a fost pe autostrada! Luni voi merge să-l schimb sa văd! Sper sa se rezolve
     
  11. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    De acolo e problema. Sa iti pui termostat de calitate, de preferat OEM, daca nu, Wahler.
     
  12. andreyluka

    andreyluka 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 1.9 2006
    Ok! Sper de aici sa se traga si consumul ridicat! Revin cu un raspuns dupa ce il schimb
     
  13. andreyluka

    andreyluka 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 1.9 2006
    Am schimbat:( rezultatul e același! Mecanicul mi-a spus ca e de la sonda de apa!...hmm
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce te apuci sa schimbi piese aiurea ?

    Daca ai fluctuatii, direct te indrepti catre G62 (senzor temperatura antigel).
     
  15. andreyluka

    andreyluka 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 1.9 2006
    Aveam fluctuațiile, dar in ultimul timp nici măcar nu se mai ridica acul! Majoritatea pe care i-am întrebat mi-au spus direct termonstatul! Aia e! O sa schimb azi și senzorul ăla! Poate și o reveni:)
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune VCDS-ul pe masina cu motorul rece si vezi cate grade iti indica G62-ul. Trebuie sa arate aproximativ gradele de afara.
     
  17. andreyluka

    andreyluka 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 1.9 2006
    Gata s-a rezolvat! De la senzorul ăla era! :)
     
  18. Capac Toni Ionel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2017
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A 4,B7, 2.0 TDI, BPW, 140 CP, 2006
    Salut!Detin un Audi A4, B 7, 2. 0 BPW si am urmatoarea problema: in ultimul timp am constatat ca acul care indica temperatura la bord nu mai urca la 90 de grade decat foarte rar , dupa o perioada indelungata de mers in oras dupa care in exterior scade undeva la 70 de grade.Am schimbat termostatul cu unul Behr - nou.O perioada de vreo 2 saptamani totul a fost ok dupa care problema a revenit. Sa fie oare vreun senzor de temperatura defect sau ar fi posibil ca termostatul pe care l-am montat ulterior sa se fi blocat?Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sa faci diagnoza ca sa verifici senzorii si sa schimbi termostatul cu unul original.
     
  20. Capac Toni Ionel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2017
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A 4,B7, 2.0 TDI, BPW, 140 CP, 2006
    Am rezolvat problema! Am schimbat termostatul cu unul original si acum totul e ok.
     

Distribuie pagina asta