1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. amirus 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    A4B8, 1.8TFSI 160,2008
    Scurgerea de antigel e pe undeva in partea dreapta a motorului, pe la un capac, (flansa prinsa cu suruburi) ceva de genul. Astept un raspuns - rezolvare de la un profesionist. I s-a mai intimplat cuiva ? :crying:
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Noi 2011
  2. mirco 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.8 TFSI, 2009
    pompa de apa

    Salut,
    Este vorba despre pompa de apa, cica o problema la modelul 1.8 tfsi. Am schimbat-o la PBV2 bine inteles ca dupa ce a expirat garantia s-a si stricat, 1.600 lei aruncati.
    Am mers 1 saptamana si tot pierdea lichid, iar in service, la constatare mi-au comunicat ca nu a fost pusa bine pe pozitie si de aceea pierdea iar remedierea este gratis.
    Parerea mea: la prima constatare mi-au bagat o pompa noua pe gat iar ei doar au schimbat o garnitura si au strans suruburile mai bine si uite cum se iau banii pe piese aiurea, iar la a doua constatare cand au vazut ca e groasa au pus pompa noua. Daca nu era montata bine cum au spus, sigur se strica ceva pe-acolo.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Ian 2012
    dragos77 apreciază asta.
  3. ionut_mkf 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    2008
    Salut,
    Am si eu aceasta problema. Pana la urma de la ce este, garnitura cumva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Feb 2012
  4. coolfrik

    coolfrik 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 - 2.0 TDI | 143 CP - CAGA - 2012 - IceSilver
    Salut tututor,

    Acum 2 zile cand afara erau -14 grade (cu climatronicul pe 26 grade) nu am reusit sa ridic apa in motor mai sus de 80 grade, dupa ceas, chiar si dupa 35 km de drum; astazi insa la -8 grade, clima pe 23-24 acelasi drum, temperatura la 90 de grade in motor, dar la relanty scade iarasi spre 75.

    Masina:A4 - 2009, cod motor CAGC - 2000 cmc. In mers la drum (turatii peste 2000-2500) temperatura se duce si sta la 90 grade pe indicatorul de bord, daca dau insa climatronicul pe HIGH, atunci pierd cateva grade pe indicator (foarte putin sesizabil). Imediat ce intru in oras, si scade turatia motorului sub 2000 rot (se circula incet), chiar daca climatronicul e setat pe 22-23 grade, iarasi imi coboara acul de la temperatura motorului, spre 80-75 grade. Pana sa dea frigul temperatura motorului nu a coborat sub 90.

    E normala scaderea temperaturii motorului in conditiile descrise mai sus? Sau catre ce componenta sa ma orientez pentru un eventual schimb?


    Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Dec 2012
  5. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Mie nu mi se pare sa fie vreo problema !!! Singura problema daca ii pot spune asa este ca esti cam friguros :) Daca lasi climatronicul undeva pe la 22-23 de grade eu cred ca o sa faca fata, daca nici asa nu merge inseamna ca e cam slabit termostatul si deschide prea repede !!! Deci problema daca exista este de la termostat !
    Fa un test cu Vag-ul sa vezi daca temperatura de pe ceas pusca cu cea de pe tester ca se mai poate sa faca si acul de la ceas figuri !!! Succes
     
  6. coolfrik

    coolfrik 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 - 2.0 TDI | 143 CP - CAGA - 2012 - IceSilver
    Merci de sfat, dupa toate posturile citite, cateva zeci, asta mi-am si propus pentru maine dimineata, sper doar sa ma lase ninsoarea... :)

    Stiu ca trebuie testate temperaturile indicate atat in Engine cat si in Instruments, Pentru o comparate exacta.

    N-m ce zice, masina baga caldura superbine, si foarte repede de la pornire, maxim 3-4km. E adevarat ca am uitat sa precizez un lucru, climatornicul il tin pe econ (buton AC- off), era cineva pe aici care zicea ca astfel, sistemul de climatizare e fortat sa trimita maximum de caldura catre habitaclu, indefavoarea temperaturii constante a motorului. Nu stiu ce sa zic...
     
  7. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Iarna dupa ce scade temperatura sub +5 grade din cate stiu compresorul de clima nu mai porneste !! Eu nicodata nu circul cu butonul econ apasat, tot timpul pe auto !!!
     
  8. coolfrik

    coolfrik 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 - 2.0 TDI | 143 CP - CAGA - 2012 - IceSilver
    Pana reusesc sa fac testele vagcom (peste cateva ore), ma poate ajuta un coleg, care detine ETKA, sau stie unde este localizat termostatul, si care ar fi procedura de schimbare a acestuia?

    Multumesc.
     
  9. coolfrik

    coolfrik 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 - 2.0 TDI | 143 CP - CAGA - 2012 - IceSilver
    Am revenit dupa testele VAGCOM, astfel:

    In Engine, am masurat:
    Coolant temp at radiator outlet, actual value: 047 - 26-24 grade celsius
    Coolant temp at radiator outlet, specified value: 311 - 90 grade celsius
    Coolant temp: 841 - 65 grade celsius cu climatronicul pornit la maxim, pe high
    - 82 grade celsius cu climatronicul off.

    In Instruments:
    Coolant temp: - 65 de grade.

    Output test in Instruments: done - all ok.


    Temp exterioara, -6 grade celsius, regim de mers maxim 2200 rpm, treapta 1-2 tinand cont ca nu se poate circula altfel, in conditiile in care s-au depus 20 cm de zapada si ninge in continuare.


    Concluzia? Termostatul, presupun. Imi poate cine furniza localizarea acestuia la motorul CAGC - 2000 cmc.

    Merci.
     
    lucian198303 apreciază asta.
  10. Gabos2005

    Gabos2005 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2012
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 8K 2.7 TDI
    Salutare, dupa schimbarea lichidului de racire am observat ca se aude un zgomot dupa ce o pornesc si accelerez putin gen "apa pe un tub"....stie cineva de la ce poate fi ? mersi Audi a4 b8 2.7tdi
     
  11. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Nu e aerisita .
     
  12. Gabos2005

    Gabos2005 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2012
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 8K 2.7 TDI
    pfff, stii cumva cum se face aeresirea....? eu am desfacut doar dopul de plastic de jos si am scos tot lichidul...mai trebuia facut ceva ?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aerisirea se face automat la masina ta. Nu deschizi nimic, niciun dop. Completezi cu antigel la nivel in vas si dupa o zi de mers verifici a 2-a zi nivelul si daca mai este nevoie (a mai scazut nivelul) completezi cu antigel sau apa asta depinzand de nivelul concentratiei de antigel adica valoarea care o arata pe refractometru ca iti rezista la temperaturi negative. Bafta
     
  14. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    a avut cineva probleme cu coolant pump 2 ?
     
  15. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Salut.
    Am observat ca antigelul e un pic sub minim. Am facut distributia acum 10 000km. E posibil sa scada?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, este normal si trebuia sa verifici a doua zi dupa ce ai inchis distributia si ai pus antigel, nivelul din vas. Completeaza cu antigel. Bafta.
     
    Ultima editare: 1 Dec 2014
  17. kosmyn_ice 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2014
    Locație:
    dragasani
    Masina:
    Audi a4, 2.0TDi, 2009
    pierdere antigel

    Buna ziua!!
    am un audi a4 B8 2.0 TDI 170cp din 2009 si am o problema in legatura cu pierderea de antigel, pierde pe la supapa de la vasul de expansiune. Am schimbat si vasul de expansiune dar pierderea nu a incetat. ce parere aveti? care ar putea fi problema?
     
  18. dorutzu74 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6, 2011, CAHA, 125 KW, A4,2009,CAGA,105KW
    Nu lua de buna ce zic eu...E posibil sa ai o fisura in garnitura de chiulasa, sau mai rau, in blocul motor.Aia din capacul vasului, este o supapa calibrata. Adica da drumul lichidului la o presiune prestabilita. Daca nu ai pus mai mult lichid decat este normal, presiunea creste excesiv din alte cauze. Incearca sa vezi cu motorul la 90 de grade, cu capacul de la vas desfacut daca bolboroseste in vas. Daca da(si eu cred ca da), atunci ai o problema din cele enumerate mai sus. Eu sper sa nu fie nimic din ce am spus eu, sau poate doar cea legata de garnitura de chiulasa( e mai ieftina). Bafta!
     
  19. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Salutare,
    Vi s-a intamplat sa scada antigelul din borcan ? Si nu picura pe nici unde am lasat masina pe beton 2 zile si era uscat sub ea. Cand am cumparat masina m-a atentionat in bord ca am nivelul mic la antigel am bagat cam 800 ml de antigel (intre minim si maxim) asta acum 2 saptamani si curios ca dupa 1 saptamana iar a scazut, a mai intrat cam 400 ml.
    Azi cand ma uit iar a scazut vreo 200-300 ml. Vi s-a intamplat asa ceva, ce poate sa fie ? Pe tester nu am eroare.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Iun 2014
  20. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Alecs, pai e clar ca iti pierde antigel pe undeva nu?
    Poate sa ti piarda pe la unul dintre furtunurile de tur retur, care duc la radiator in fata, de acolo pleaca la pompa de apa( care se schimba cand schimbi distributia), cred ca de acolo pleaca in vasul de espansiune si asta e circuitul.
    De asemenea poate sa ti piarda pe la radiator, pompa de apa, furtune, si chiulasa daca e arsa etc.
    Te duci la service pui pe baieti sa se uite la ea pe rampa, cu scuturile date jos si ar trb sa vezi pe unde pierde, antigelul s evapora, ramane in urma niste rezid alb ca varu cu o nuanta roz.
    Balta sub masina vezi cand iti curge destul de abundent.
    Oricum sa pierzi 1 litru in 2 saptamani e foarte mult, ar trebuii sa vezi clar ceva pe sub ea.
     
    Ultima editare: 27 Iun 2014

Distribuie pagina asta