1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    DeViAnS de ce nu citesti acest topic unde chiar in pagina 9 am pus eu un link unde exista si poze ?
     
  2. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Joi am programare la service,atunci mi-ar ajunge piesa.Dupa ce o schimb voi pune si codul termostatului,sa vedem daca cel comandat de baieti corespunde cu ce am eu pe masina.
     
  3. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Citisem Cristi si cateva pagini in urma chiar, dar pana nu m-am uitat de vreo 3 ori la masina nu l-am gasit. Este mai exact prin spatele filtrului de ulei si ma asteptam sa fie o idee mai mare. Molecula, cu siguranta si tu il ai. este piesa rosie din poza.
    Pana la urma..care trebuie la cutie manuala quattro ? sa deschida la 75 sau 80 grade? am gasit Behr TH 575 si Behr TH580
    . dc391e5ca22386670e953c95e3b546f0.png
     
    ALEXANDRU83 și molecula apreciază asta.
  4. alexgeana 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant 2010, 2.0 TDI 170 CP
    Salutare si la Multi Ani! Am o mica-mare problema. De vreo 5 saptamani pierd antigel destul de serios. Totul a inceput cred pe la inceputul lui decembrie. Am facut un drum de Austria. Inainte de plecare am verificat nivelul la antigel si era ok. Dupa ce m-am intors la vreo 2 zile apare mesajul de nivel scazut in bord. Cand ma uit in borcan .... doar de vreo 2 degete mai era. M-am dus la service si am verificat ce stiu ca se verifica: conducte, pompa de apa, nivelul uleiului, garnitura chiuloasa .... nici o problema! Sub masina totul este uscat, nu se vad niciunde urme de praf ce ramane in urma scurgerii antigelului, scutul complet uscat, nimic. Ce sa mai verific? Dupa fiecare drum cu masina scade nivelul. Noroc ca nu am mai circulat foarte mult cu ea in perioada asta.
     
    MarianC76 apreciază asta.
  5. molecula 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TDI CAHA Quattro 170hp, 2011
    Imi poate confirma cineva daca acesta este al 2-lea termostat ?

    20160109_163708.jpg
     
  6. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Uite-l Molecula, (marcat cu sageata galbena) cel putin la mine (CGLC cutie manuala) acolo l-am gasit. Cred ca au dat buluc colegii si l-au epuizat ca nu mai este de gasit pe aftermarket, doar la comanda pe original. Doar pe cel care deschide la 80 grade l-am gasit pe stoc TOPRAN la un magazin, vanzatorul spunadu-mi ca il tine pe stoc caci se vinde des pentru Audi A8.
    Bafta!
    IMG_0339.JPG
    IMG_0339.JPG
     
    molecula apreciază asta.
  7. molecula 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TDI CAHA Quattro 170hp, 2011
    Multam mult de info
     
  8. AudeluB8

    AudeluB8 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 ,CAGA,2008
    La mine la cutie automata al 2-lea termostat se gaseste exact intre motor si parbriz, langa panoul de foc.
     
  9. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Astazi am mai aruncat o privire pe la motor, pun o poza sa vedeti ca am observat pe capacul ce se aseaza peste motor urme de apa tasnita din duza aia ce intra in borcanul cu lichid de racire. Ce naiba sa se fi intamplat? De unde presiunea aia? De acolo sa se fi auzit si fasaitul ieri? Apa nu fierbea la momentul cand am auzit fasaitul ieri si in bord arata 90C.
    Oare acei senzori care mi arata cu probleme au legatura cu temperatura lichidului de racire si cu afisarea temperaturii in bord si cum sunt dusi ei sa-mi fi indicat 90C dar de fapt apa incepea sa fiarba si sa faca presiune in instalatie si de acolo sa fasaitul?
    Precizez ca am avut probleme cu incalzitul motorului, adica cateodata nu urca apa pana la 90C, am explicat aici pe forum cu cateva pagini in urma si banuiesc ca e dus termostatul dar inca n-am ajuns sa-l schimb deoarece cum ziceam doar cateodata apa nu urca la 90C. Sa se fi blocat acum termostatul pe inchis? Ca inainte se bloca pe deschis.
    Ce parere aveti?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E normal sa fie presiune acolo, da, acolo ar trebui sa fasaie daca pierde presiune.
    Si daca ai avea tot traseul etans, cand dai capacul vasului jos se aude cum pierzi presiunea din sistem.
    Fa bine si schimba garnitura de acolo, duza sau furtunul cu totul daca nu se gasesc separat.

    L.E : In ETKA nu gasesc cod pentru garnitura/duza separat, se schimba furtunul cu totul, are cod 8K0 121 164 E si costa 10€.
     
  11. silviu1975 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2010, CAGB
    Aceeasi problema cu temp si la mine: intre 70 si 90 de grade si doar cand vrea ea ajunge la 90 si sta acolo. Vorbesc in perioada asta a anului. Am schimbat ieri distributia si am sperat ca poate se rezolva si problema asta dar degeaba. Am cerut oferta la Autoclub (unde am schimbat distributia) pentru schimbat termostat (cod 03L121111AL pt masina din semnatura) si am primit uluitoare suma de 670 RON din care termostatul e 280 RON (cu TVA) ... restul e manopera. Am citit forumul si nu am gasit ceva clar (sa inteleg si eu ... asa sunt prea multe schite .... poate ok pt cei care se pricep la motoare) unde exact este termostatul asta ca sa-l pot schimba fara reprezentanta .... Daca poate pune cineva cateva poze cu locatia unde este si apoi mai de aproape. Atasat o poza cu oferta. Mersi.
     
  12. radu1006 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.8 TFSI, 2011
    Azi am intrat si eu in categoria celor cu probleme la pompa de apa.
    Am observat un nivel scazut al lichidului de racire si azi am fost la o verificare la PBV.
    Pompa de apa curge si trebuie inlocuita. Desi se pare ca este o problema cunoscuta si mult discutata, cei la la Porsche nu o rescunosc ca pe ceva general.
    Piesa orginala la ei costa 1700 ron fara manopera. Sper sa obtin o reducere. Va tin la curent.
     
  13. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Am fost azi la service pentru schimbarea celui de-al doilea termostat. S-a schimbat relativ usor, daca stii unde sa umblii, baietii au lucrat in mod profesionist. Am facut si cateva poze cu termostatul, piesa dupa masina si cea comandata sunt identice.
     
    Kris_95, DoruB, AdiMse și alți 2 apreciază asta.
  14. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C2 1,9 tdi (BKC) 2006 + VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007
    De ce s-a schimbat termostatul mic? Sub 0 grd, nu trecea indicatorul de temperatura de 60 - 70 grd.?
    Ai incercat cu un pic de forja sa vezi cum reactioneaza? Si la mine, la B8, cand afara erau - 8 grd. in oras, mers normal, nu sarea de 60 -70 grd. Dupa mers mai sportiv de aprox. 4-5 minute, indicatorul era la 90.
    De curiozitate: daca mai ai termostatul vechi, pune un ibric cu apa pe aragaz si verifica termostatul. Pun pariu ca dupa 60 grd. incepe sa deschida! Incearca.
    Un termostat defect ramane deschis la rece.
     
  15. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Problema a fost ca motorul se incaleaza ff greu,adica acul statea pe 50 d grade.Daca opream la semafor si sa zicem ca apa era undeva sub 90 d grade,vedeam cum scade acul spre 70 .Daca opream caldura,intr-adevar motorul se incalzea normal .Teko ,dupa ce i-am facut biopsia termostatului nr.2,pot spune ca tija care trebuia sa deschida era blocata.Am mers pe un drum batatorit de alti colegi cu aceeasi problema ca a mea.Pot imprumuta spre studiu termostatul vechi daca e cineva interesat.
     
  16. mariusb8 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 ,2000 170 ,2009
    Salut Alex,
    Am si eu aceasi problema cu apa. La drum normal nu se incalzeste mai mult de 60-70 grade. Am motorul 2.0 tdi 170 cp. Dupa ce ai schimbat al doilea termostat, cel mentionat, mai ai probleme ?
     
  17. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Mariusb8 ,dupa schimbarea termostatului 2 s-au rezolvat problemele.Apa urca spre 70 in timp relativ mic fara forja,apoi dureaza putin mai mult pana ajunge la 90.Clima setata pe 25 d grade la relantiu apa nu mai scade.
     
    Amdrei apreciază asta.
  18. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    trebuie sa mai asteptati putin ca acusi vin temperaturile cu minus. nici eu n-am putut da un feedback consistent, pentru ca peste zero inainte nu prea aveam probleme, ele sunt vizibile doar la drumuri lungi cu cateva grade mai multe sub zero. pana atunci, eu sunt 99% ca s-a rezolvat.
     
  19. mariusb8 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 ,2000 170 ,2009
    Multumes sper sa fie acelas defect si la mine, din cate am vazut am acest termosta faimos care in audi nu stie nimeni acum se face mecanica pe forum nu in servis .
     
  20. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    La fel cred ca ai si tu, sunt o gramada si pe vwforum care si-au rezolvat-o asa, e prea mare coincidenta, nu are ce sa fie altceva, ori termostatul 1 de care stie toata lumea, ori 2 de care nu prea stie nimeni :)
    Sa zicem merci ca exista niste oameni care din timpul lor au oferit un instrument ca acest forum si au oferit informatiile din el, prin care totusi am putut sa ne rezolvam problema
     
    AdiMse, mariusb8, AlexNfs și încă o persoană apreciază asta.

Distribuie pagina asta