1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Incepand cu pagina 22 o sa gasiti niste raspunsuri legate de sistemul de racire, in legenda la pozitia 2 si 3 explica faptul ca exista o valva unisens (Non-return valve) si un termostat pe circuitul de apa , (Hose thermostat, numit de noi termostatul nr.2).
     
    nucugheri apreciază asta.
  2. Attila Rado 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Seat Exeo 2.0 TDI CR CAG 2010
    Salut. Multumim @AlexNfs pt manual
    Spuneam ca revin cu informatii: am schimbat ieri seara termostatul nr2 (hose thermostat), aseara nu am facut teste sa ceva am asteptat pana azi dimineata. Azi dimineata la -9 grade C dupa vreo 20 de minute lichidul de racire a ajuns la 90 de grade (cu butoanele de desghet apasate). Cum am pornit cu ea, si mergeam la ture joase approx 1200-1300 rpm acul incepea sa coboare spre 85 si tot asa in jos, pana ce a ajuns la 70 si acolo a stat. Oare ce ar mai trebui schimbat??? sunt foarte nedumerit, are ceva de-a face valva de sens? sau eventual popa de apa aditionala actionata electric?
    careva care ma poate ajuta, cand puneti contactul si motorul este rece, porneste un fel de pompa (este vb de poapa aceea aditionala)?? la mine nu se aude nimic, in schimb la un golf6 cu acelasi motor se aude..
    multumiri pt atentia acordata
     
    AlexNfs apreciază asta.
  3. Str77

    Str77 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi B8 CAGA 2010 / Audi B7 BLB 2006
    Incearca cand ai apa in jur de 75 de grade sa pui mana pe furtunul care iese din radiator, daca e cald inseamna ca e obosit termostatul principal.
    Un alt test ar fi atunci cand apa incepe sa scada sa treci pe recirculare, daca creste imediat la 90 atunci asta e comportamentul normal pentru ca randamentul motorului nu poate compensa caldura introdusa in habitaclu.
     
    sbod25, Reviver și Attila Rado apreciază asta.
  4. Attila Rado 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Seat Exeo 2.0 TDI CR CAG 2010
    Maine o sa verific si furtunul, si daca senzorul de temperatura indica corect.
    Problema este ca, eu cum vreau sa am grija de motor, nu vreau sa o obosesc pana ce nu s-a incalzit la o temperatura apropiata de cea optima, pt a evita uzura prematura etc.
    Astazi pornind in oras (masina parcata vreo 5 ore, si racita complet), apa s-a incalzit la 60 de grade, cu turatii pe la 1300 rpm, nedepasind viteza legala, si schimbarea treptelor de viteza sub 2000 rpm(sanatos pt motor, economic pt mine), cum am iesit la drum intins cu viteze de peste 80 km/h, acul incepea sa urce, cum ma opream cu mototrul la relanti iar scadea....ciudat foarte comportamentul acesta.

    Am schimbat ambele thermostate, imediat schimb tot ce e in jurul motorului si tot nu se remediaza problema...

    o seara faina!
     
    Ardelean Ioan apreciază asta.
  5. Pana Azzaro

    Pana Azzaro 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CJCD 150 CP, 2014 Multitronic 8+1
    Poti sa schimbi ce vrei tu, colegule, nu are leac, eu m.am impacat cu gandul :)
    Incearca sa mergi "pe recirculare" si o sa urce mai repede si o sa si ramana cat de cat in jurul la 90 de grade
     
    Reviver apreciază asta.
  6. Rocky15

    Rocky15 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2016
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 Avant CAGA 2009
    Va salut cu respect! am un A4 B8 din 2009, cu aceleasi probleme cu inclazirea apei. Cu amandoua termostatele schimbate, la -15 grade, nici caldura in masina nu e, nici apa nu urca mai sus de 65-70 grade. nu cred ca e normal...poate ii da cineva de capat si aflam si noi. Doamne ajuta!
     
    Ardelean Ioan apreciază asta.
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Caldura in masina ar trebui sa fie, deoarece intra in functiune sistemul PTC.
    Suna-ma daca vrei sa facem niste teste "versus".
     
  8. Attila Rado 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Seat Exeo 2.0 TDI CR CAG 2010
    Sper sa nu fie de vina pompa aditionala electrica, aia costa in jur de 950 lei si se gaseste doar pe original. Multi patesc asa, eu sunt convins, numai ca nu isi dau seama. Sincer, pana ce sa observe altcineva, eu pe propria mea masina nici nu am observat aceasta chestie. Acum ca stiu, ma framanta foarte tare.
     
  9. Ardelean Ioan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 , 2.0 TDI CAGC 88 KW , 2009
    Ce problema poate sa aiba aceea pompa aditionala ?
    Pompa aditionala de pe circuitul de la racitorul de gaze trebuie sa functioneze continuu ? Eu cum pun contacul se porneste si o aud cum functiuoneaza ... este normal ?
    Am schimbat termostatele si nu am remediat problema
     
  10. Attila Rado 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Seat Exeo 2.0 TDI CR CAG 2010
    La mine este fix invers, nu functioneaza. Functioneaza doar cateodata, cand pun contactul nu porneste acea pompa. De asta credeam ca poate fi ea de vina.
     
  11. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Pompa aditionala de pe circuitul de racire a gazelor functioneaza in permanenta din momentul punerii contactului. Din habitaclu nu se aude dar daca ridicati capota si puneti contactul puteti auzi bazaitul pompei.
     
    Reviver și Ardelean Ioan apreciază asta.
  12. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Confirm ce zice Paul.
     
  13. Rocky15

    Rocky15 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2016
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 Avant CAGA 2009
    Mulțumesc nucugheri ! Mă tot gândesc la valva unisens să nu fie defectă. Dar pe schema de răcire, nu văd ca să aibă vreun efect negativ dacă se defectează pe deschis...
     
  14. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Salut colegii ! Am întâmpinat si eu aceeasi problemă cu temperatura masinii in aceasta perioada, se comporta exact cum ati descris voi, la mers tare creste temperatura la 85-90° in rest la mers usor sta undeva la 70-75°. Am fost uimit cand am facut un drum de 40 km chiar prin nametii cei mari cu viteza de 50-60 km/h iar acul nici nu s-a miscat de la 50°. Am decis sa schimb termostatul nr. 2 , dar cand am dat comanda pe epiesa.ro dupa codul dat de voi am fost contactat de un reprezentant al lor iar in urma verificarii compatibilitatii cu seria de caroserie acesta mi-a zis ca pentru tipul meu de masina (a4 facelift 2.0 tdi Cod motor CJCC) este un alt termostat si mi-a dat următorul cod de piesa: 03L121111AD .
    Momentan am abandonat comandarea ei, voi merge la un service sa verific daca cel de pe masina are acelasi cod si de abia atunci voi vedea ce comand. Daca stie cineva codul exact al piesei potrivit as fi foarte recunoscator. Vreau sa vad daca se comporta la fel dupa schimbarea termostatului nr.2. Multumesc !
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intai demontezi si pe urma comanzi. Nu mai cauta un cod, decat dupa ce demontezi, ca poate cumperi altceva.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Acesta este termostatul cu codul postat de tine.
     
    Micckkey apreciază asta.
  17. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    O sa ma ocup de schimbarea acestuia si o sa va anunt daca am rezolvat ceva si care este codul cel bun in functie de ce gasesc montat pe masina.
     
    Audi_MST apreciază asta.
  18. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Astazi am mers cu cutia de viteze in modul manual si motorul s-a incalzit mult mai repede. Dupa 1.9Km acul a inceput sa se ridice si la 2.2Km era aproape de linia de 75 de grade insa ajunsesem la destinatie asa ca nu am continuat observarea.
    Acelasi drum in modul drive indicatorul de temperatura a apei ramane lipit in partea de jos.
    Cei cu cutii automate incercati sa mergeti in sport sau manual ca sa stea putin mai turat motorul.
     
  19. Rocky15

    Rocky15 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2016
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 Avant CAGA 2009
    Salutare! Dupa verificari, am constatat ca pompa electrica de la racitorul de gaze functioneaza continuu (porneste cand pun contactul), valva unisens inchide bine intr-un sens. Urmeaza sa pun un carton in fata ca la Saviem sau Aro :))
     
    Smiley, slabutzggg și Reviver apreciază asta.
  20. doctornd

    doctornd 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat B5.5 2004 TDI-PD AWX 130 hp/ Audi A4 B8.5 2013 TDI CR CJCA 143 hp
    Asta-i randamentul motorului! Nu mai incercati sa va luptati cu legile fizicii!

    Carton in fata/ drumuri cat mai lungi/ turatii cat se poate peste 2000 rpm/ si companie placuta in masina - inca 2-3 persoane sau bagaje. :)
     
    Micckkey apreciază asta.

Distribuie pagina asta