1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. claudiurus 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2017
    Locație:
    arad
    Masina:
    seat 2011
    Am schimbat eu termostatele si supapa de sens si tot asa se manifesta si anume urca apa la 90, dar cand pornesc caldura scade la 70.
     
    doctornd și Audi_MST apreciază asta.
  2. denispaul

    denispaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0d 125kw 2010
    Eu am rezolvat problema schimbându-le pe ambele.
     
    Audi_MST apreciază asta.
  3. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Voi ce antigel aveti? Eu am pus G12 sau G12+ care are culoarea roz insa cititnd manualul am observat ca scrie ca se pune G12++ care cica e mov. La voi cum este?
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E bun ce ai pus. S-a schimbat putin la culoare, dar la baza e acelasi antigel, probabil cu ceva imbunatatiri ca sa poata sa-l vanda mai scump :)
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La reprezentanta s-a ajuns la G13, este tot mov dar in combinatie cu apa se face roz. :)
     
  6. laaav

    laaav 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI Quattro 143 CP 2010
    Care e capacitatea pentru antigel? Cat intra?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intrebarea ta de mai sus este o caterinca ? Cum poti sa pui o asemenea intrebare pe un forum unde exista zeci de raspunsuri la intrebarea asta mai ales ca esti membru pe forum de peste 7 ani ?

    Tu niciodata nu o sa mai poti pune in motor cantitatea mentionata in ELSA decat daca desfaci complet motorul si speli radiatoarele pentru ca acolo in fabrica, conform cu ce scrie in ELSA, se umple motorul la prima umplere cand motorul este complet uscat si implicit tu nu poti face asta. Pregateste-te cu maxim 6-7 litri de lichid pentru racire (3-4 antigel si 3 apa distilata care le amesteci in proporria de 1 cu 1) umpli la nivel, pornesti motorul astepti sa se deschida termostatul sa dispara cat dispare din vas si iar completezi. Mai umpli din nou vasul de expansiune si in urmatoarea dimineata mai completezi daca este cazul. In motorul tau intra doar in fabrica in jur de 8.5-9 Litri de lichid pentru racire. Bafta. Tot ce ti-am spus eu s-a mai scris pe forum de zeci de ori pana acum.
     
    laaav apreciază asta.
  8. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    De curiozitate am pus diagnoza sa vad cat este coolant temp cu motorul rece, in 2minute de relanti a crescut cu vreo 10grade, e ok?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La cate grade sunt afara este normal.
     
  10. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Ma refeream mai mult la termostate daca deschid cum trebuie.
     
    crisangeorge apreciază asta.
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din ce detalii ai dat, nici Mama Omida nu iti poate spune daca termostatele tale deschid cum trebuie.
     
  12. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Eh nu-i bai credeam ca are vreo importanta perioada si cat a crescut.
     
  13. Smiley 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 ,2000(Caga) ,143cp,2010
    Care ma ajutați și pe mine cu o poza sa îmi spuneți unde este situat senzorul de temperatura a lichidului de racire deoarece îmi pornește termocupla cum pornesc masina și sigur senzorul acela este defect este cel cu doi pini l-am cumpărat deja dar nu știu unde este situat !va mulțumesc frumos!
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    De unde stii ca e acela?? Ai facut diagnoza si ti a dat eroare pe G62?? Ai verificat in blocuri de masura ce temperatura iti afiseaza??
    Daca nu ai facut toate astea intai fa o diagnoza si in functie de erori schimbi ce trebuie.
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ai facut o diagnoza sa vezi ce temperatura raporteaza senzorul de temperatura a lichidului de racire ? Cu motorul oprit, la rece, temperatura raportata trebuie sa fie apropiata de cea a mediului ambiant
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La cat costa G62-ul il poate inlocui si preventiv, bineinteles cu unul OE.

    De cand cu electronica asta multa pe masini, probleme multe am intalnit la modulul electro-ventilatoarelor, are prostul obicei sa o ia razna.
    Partea buna este ca la B8 se vinde si separat (la C6 se gaseste doar impreuna cu ansamblul electro-ventilatoarelor, vreo 2500 ron). Partea proasta este pretul, undeva la 1200 ron.
     
    Smiley apreciază asta.
  17. Smiley 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 ,2000(Caga) ,143cp,2010
    Deci unde este localizat pana la urma?:) dacă pornește termocupla instantaneu cum pornesc masina după părerea mea nu are ce altceva sa fie!
     
  18. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Daca tie ti se pare ca este mai simplu sa schimbi un senzor de temperatura, desi nu sti sigur ca e defect, decat sa faci o diagnoza ... n-ai decat sa schimbi si motorul daca asta vrei.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Paul, tot insisti degeaba, omul l-a cumparat deja. Acum, ce sa faca cu el, sa il schimbe stiind ca G62-ul e sensibil pe toate modelele Audi (si el are o problema unde fix G62-ul poate fi de vina) sau sa il tina in sertar ?
    Daca problema persista normal ca trebuie sa faca o scanare.

    @Smiley Reperul #16 din imaginea atasata este G62.
     
    Smiley și paulkf apreciază asta.
  20. Smiley 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 ,2000(Caga) ,143cp,2010
    Mulțumesc frumos audi66!
     
    dannym4e apreciază asta.

Distribuie pagina asta