1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. AB77ZYC 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9
    Salut, la voi la ce temperatura ajunge lichidul de racire pana pleaca termocupla?
    Zilele trecute stateam cu masina pornita pe loc deoarece ma jucam cu vag-com'ul pe ea...printre altele am activat lap timer sa vad temperatura uleiului care arata 107 grade in momentul ala (aproximativ 30 minute de mers la relanti) am intrat sa vad temperatura lichidului de racire, avea 106 grade la intrarea in radiotor, termocupla oprita! De asemenea in mers, temperatura uleiului a ajuns uneori si la 120 de grade.
    La voi ce temperaturi ating? Este ceva normal sau exista o problema undeva? La scanare nu prezinta nicio eroare si nici indicatorul lichidului de racire nu a depasit niciodata valoarea de 90 de grade iar termocupla nu am auzit-o sa porneasca decat cand am susprins o regenerare in oras si cand pornesc clima.
    Sarbatori fericite in continuare!
     
  2. AB77ZYC 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9
    Legat de temperatura motorului iarna. Acum cu frigurile astea, am avut ocazia să văd că problema s-a rezolvat, adica acul sta fix la valoarea de 90 indiferent pe câte grade este setat climatronicul si indiferent dacă rulez în oraș sau afara. Problema s-a rezolvat mai greu, dar s-a rezolvat cu schimbul ambelor termostate, cel mic l-am schimbat de 2 ori, primul fiind probabil defect/decalibrat.
     
  3. denispaul

    denispaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0d 125kw 2010
    După cum am spus in paginile anterioare am rezolvat problema temperaturii schimbând și termostatul principal. Acum observ ca apare alta "problema" dacă ii pot spune așa. După ce merg cu mașina câteva zile, o sapt aproximativ observ ca scade nivelul antigelului, am pus o cârpa sub termostat in timp ce stătea in parcare și nu a curs absolut nimic, cel puțin nu pe cârpa. Se poate sa curgă doar atunci când e suspus presiunii, mai exact când ajunge la 90 de grade ? Ideea este ca nu pierd lichid vizibil cu ochii după ce merg cu mașina o zi, se observa abia după câteva zile, o săptămâna.
    Tind sa cred ca ori nu a îmbinat/strâns ceva bine când a pus termostatul, ori e ceva "normal" ?
    Ați mai pățit așa ceva ? Dacă da, cauza/rezolvări.

    Mulțumesc !
     
  4. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    denispaul Daca scade nivelul antigelului poate fi o problema grava si anume garnitura de chiulasa arsa iar pierderea este pe acolo. In cazul acesta nu va aparea nimic vizibil ca scurgeri. O diagnosticare ar fi, atunci cand pornesti motorul, rece, sa te uiti imediat la esapament pentru ca s-ar putea sa iti scoata mult abur pana cand se incalzeste motorul apoi dispare aburul. Poate aparea imediat dupa ce ai pornit motorul sau la 1-2 minute dupa. Verifica si furtunele care duc la radiator, daca sunt exagerat de tari, este sigur garnitura de chiuloasa. Am avut la un A4 B8 2011 2.0 tdi aceasta problema si costa 5-6.000 lei remedierea. Sa speram ca ai o pierderea pe la radiator sau altundeva.
     
  5. denispaul

    denispaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0d 125kw 2010
    In cazul acesta cred ca nu ar fi bine sa merg cu presupusul și cea mai buna soluție este sa duc mașina intr-un service pentru constatare. In prima faza voi încerca sa văd dacă scoate aburi (bănuiesc ca trebuie sa fie cât de cât mai densi), iar dacă este așa o voi duce la service.

    Ps: cu furtunele tari, care e faza ? De asta chiar nu stiam.

    Mulțumesc !
     
  6. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Compresia pierduta intra in sistemul de racire din cauza garniturii defecte si se constata o presiune crescuta pe tot sistemul de racire. De acolo furtunele tari


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Sunt teste care gasesc "urmele" de CO2 in lichidul de racire/antigel.
    In cazul in care exista urme sunt de vina: garnitura chiulasa, chiulasa, racitorul de gaze asta unde este cazul.
     
    Salcudean apreciază asta.
  8. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Un cod pt termostat se poate va rog? wauzzz8k6ca035645
     
  9. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Cod termostat: 03L 121 111 AD.
     
    Clauu apreciază asta.
  10. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Ah m.am linistit, il luasem deja doar ca nu eram sigur de cod. Mersi!

    Mai am o rugaminte, daca poate cineva sa puna si schema din etka.. :) nu stiu unde sa-l caut.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.
     
    AB77ZYC și Clauu apreciază asta.
  12. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Multumesc mult!
     
  13. AB77ZYC 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9
    Salut, chiar nu stie nimeni la ce temperatura a lichidului de racire comanda ecu pornirea termocuplei?
    Multumesc!
     
    Ultima editare: 24 Apr 2017
  14. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Deci, se pare ca ma numar si eu printre posesorii care au schimbat termostatul (din spatele motorului) si am acelasi comportament. Cade temperatura spre 80C chiar si acum cand e cald afara.
     
  15. AB77ZYC 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9
    Salut, in spatele motorului mai este si supapa de sens care seamana ca forma cu termostatul si sunt relativ unul deasupra celuilalt. Esti sigur ca ai schimbat termostatul si nu ai dat jos supapa de sens si ai mai pus un termostat? Cum te uiti de sus prima este supapa de sens, iar sub ea este termostatul. Ce ai schimbat? Ai verificat codul de pe piesa demontata?
    Nu de alta, dar au mai patit si altii...
     
  16. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    AB77ZYC da eram la curent cu supapa aia. Am schimbat 100% termostatul care e sub supapa.
    Termostatul nou, montat are codul 4E0121113A pe care il mai montase cativa colegi de aici.

    ps. cert e ca figureaza mai multe coduri pe topic.
     
  17. AB77ZYC 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9
    Am inteles.
    Termostatul mare l-ai schimbat? Daca nu schimba-l si ala.
    Daca da, mai schimba o data termostatul mic, suntem mai multi aici pe forum, printre care si eu care am schimbat termostatul mic de 2 ori pana s-a rezolvat problema.
    Bafta!
     
  18. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Pe ala mare nu l-am schimbat inca, dar il am si pe ala in varianta originala.
     
  19. paul10 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2017
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a4 b8 quattro 177 hp
    salut ,

    am si eu aceeasi problema , am fost la mecanic si incercam sa cautam supapa de sens dar spune ca nu exista pe modelul meu ..., audi a4 b8 quattro 177 hp , are cineva o schema a sistemului de racire sau informatii pe unde ar putea sa fie ?
    am schimbat termostat principal , termostat mic 1k0121113a , pompe electrice de apa, problema nu s-a remediat si dupa ce am citit pe forum ar mai fi aceea supapa.
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Supapa de sess o gasesti deasupra termostatului secundar, intre motor si habitaclu. Se aseamana cu termostatul secundar, dar este mai mica.
     
    AB77ZYC apreciază asta.

Distribuie pagina asta