1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. vasile01 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2017
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a4b8,diesel,2000cmc,automata,143 cp.
    Salut,eu am o problema mai speciala legata de acest al doilea thermostat.Cand temperatura motorului este indicata la 90 de grade,masina incepe sa functioneze prost,accelerez si are un delay de 2-3 secunde pana accelereaza. Incearca sa intri intr-o intersectie asa,daca ai curaj.Pana la 80 de grade totul e ok,masina functioneaza cum trebuie.Acum nu stiu cum sa verific daca al doilea thermostat cel al cutiei de viteze este cu probleme pentru ca am citit pe aici ca nu ar da eroare pe vcds pentru ca nu este electronic decat pe unele modele de audi.Poate ca el functioneaza prost si nu raceste uleiul din cutia de viteze asa cum trebuie. Stie careva cum as putea sa-l verific,eventual macar unde-l gasesc sa-l examinez vizual?
     
  2. AB77ZYC 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9
    Salut, nu cred ca e de vina termostatul...daca era blocat pe inchis se supra-incalzea motorul (trecea de 90 de grade).
    Problema la tine mai mult ca sigur nu are treaba cu termostatul, o poti afla doar facand o diagnoza!
     
  3. vasile01 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2017
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a4b8,diesel,2000cmc,automata,143 cp.
    Salut,problema este ca pe diagnoza nu imi arata nimic.
     
  4. AB77ZYC 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9
    Nu prea are cum sa nu iti arate...ce diagnoza ai folosit si ce module ai verificat?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @AB77ZYC Limp Mode-ul de multe ori nu genereaza erori la scanare, trebuie facut un log in mers.
     
    vladliviu85 și AB77ZYC apreciază asta.
  6. vasile01 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2017
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a4b8,diesel,2000cmc,automata,143 cp.
    Am facut diagnoza la un "nene" care a lucrat la reprezentanta audi.Sincer nu stiu ce a verificat dar nici eu nu am stiut ce trebuie verificat,stiu doar ca atunci cand ii cerea erorile dupa ce le stergea pe cele existente nu mai reda nici una.
     
  7. AB77ZYC 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9
    Cauta alt nene!
    Erorile gasite trebuiau interpretate si gasita cauza lor daca se refereau la limp mode, nu doar sterse!
    Daca erorile nu aveau treaba cu prb ta, trebuie facut un log in mers cum zice colegul Audi66 mai sus, in momentul cand masina se manifesta prost.
    P.s.: nu era rau sa pui scan-ul pe forum, deoarece sunt destui membrii priceputi aici care te-ar putea ajuta.
     
  8. Danyelnr1

    Danyelnr1 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6, 2.0 Tdi, 190 cp, CNHA, S-tronic 7, QLX, 2014
    Salutare. Am schimbat si eu termostatul 2 de pe circuitul de răcire de la egr. În etka venea cu teava cu tot si costa în jur de 750 lei, dar am luat codul de pe el si l-am cumpărat behr cu 60 lei. Acum sta apa la 90, înainte chiar si pe căldurile astea dacă mergeam mai încet si cu ac-ul pornit stătea la 70. Cod termostat 1K0 121 113 A cu deschidere la 75 grade.
     
    AB77ZYC apreciază asta.
  9. doctornd

    doctornd 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat B5.5 2004 TDI-PD AWX 130 hp/ Audi A4 B8.5 2013 TDI CR CJCA 143 hp
    Specifica faptul ca ai si cutie automata, Danyelnr1.
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    doctornd, al doilea termostat de pe circuitul de racire al gazelor este prezent si pe masinile care au cutie de viteza manuala. Nu numai cele automate au acel termostat. Cred ca la asta te-ai gandit.
     
  11. doctornd

    doctornd 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat B5.5 2004 TDI-PD AWX 130 hp/ Audi A4 B8.5 2013 TDI CR CJCA 143 hp
    Da. Insa la cod motor CJCA cutie manuala nu are nici un efect.
     
  12. Danyelnr1

    Danyelnr1 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6, 2.0 Tdi, 190 cp, CNHA, S-tronic 7, QLX, 2014
    Termostatul doi este pus pe circuitul de răcire de la racitorul egr, nu conteaza cutia pe care o ai. Dar în plus la cutia manuala mai exista un racitor cu o valva comandată de calculator pentru răcirea uleiului din cutia de viteze manuala. Este o valva cum este si cea de la caloriferul de căldura.

    Încearcă sa verifici acea valva, sa nu stea deschisa în permanenta. Si eu tot CJCA am dar cutie automata.
     
  13. Marius CAGA

    Marius CAGA 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2017
    Locație:
    Timisoara, Judeţul Timis
    Masina:
    A4, B8, CAGA, 143cp, Avant 2009
    Salutare, am pierderi de antigel destul de mari ( la 2000km am completat 5 litri) la masina din semnatura a4 b8 an 2009 motorizare CAGA 143cp, mentionez ca nu se vede sa piarda pe undeva, a fost vazuta de un mecanic care a zis ca ar fi garnitura de chiuloasa sau chiar chiuloasa...pierderi de putere nu par sa fie, distributia a fost facuta recent pe original( nu pierde pe la pompa)... este corect diagnosticul, s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
     
  14. AB77ZYC 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9
    Salut, am avut eu probleme cu garnitura de chiulasa cu un caga de la job, care s-a rezolvat cu inlocuurea garniturii si planarea chiulasei.
    Nu manifesta pierderi de putere, nu amesteca apa cu uleiul, decat facea presiune in instalatia de racire.
    Atenite, nu pierdea niciodata tot anigelul asa cum zici ca se intampla la tine, pierdea pana la un anunit nivel, dupa care iesea doar presiunea din instaltie pe la supapa capacului fara a antrena si antigelul, acesta fiind prea jos (undeva la jumatatea vasului).
    Verifica daca furtunele de racire sunt tari, daca sunt tari e chiulasa si e posibil sa fi cedat ceva pe sistemul se racire (radiator, furtun, vas de expansiune etc) si pierzi antigel.
    Daca furtunele sunt moi, trebuie sa mai cauti pe unde pierzi, inclusiv pompa de apa (nu e primul caz cand pompa de apa noua curge)
    Spor!
     
    Marius CAGA apreciază asta.
  15. Marius CAGA

    Marius CAGA 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2017
    Locație:
    Timisoara, Judeţul Timis
    Masina:
    A4, B8, CAGA, 143cp, Avant 2009
    Ms de raspuns, are aceleasi simtome, nu pierde putere, nu amesteca apa cu uleiul, iar din ce a zis mecanicul am presiune ridicata in instalatia de racire, a verificat pompa de apa si nu pierde.. o sa-mi fac o programare pentru operatie, sper sa scap doar cu inlocuirea garniturii si planarea chiuloasei.
     
    AB77ZYC apreciază asta.
  16. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Inainte de inlocuirea distributiei pierdea? Eu asa am patit, inainte nu pierdea si dupa ce am inlocuit distributia a inceput sa piarda antigel. Problema a fost la pompa de apa, se vedea scurgeri si depuneri roz pe baia de ulei si urme pana la pompa de apa. Am inlocuit pompa de apa care era noua dar defecta din fabricatie si am scapat de probleme.
     
    AB77ZYC apreciază asta.
  17. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Va salut, referitor la
    Cod:
    4875 - Coolant Pump 2
              P261A 00 [175] - Open circuit
              MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 00000001
                        Fault Priority: 2
                        Fault Frequency: 1
                        Mileage: 203675 km
                        Date: 2017.08.16
                        Time: 11:02:52
    
    
    Readiness: 1 1 0 0 1
    
    din ce am gasit online am inteles ca pompa auxilara cea actionata electric ar fi moarta.. momentan sunt in tara la multi km de casa, este ok daca mai merg asa cu ea o perioada macar pana ajung acasa? Ea ce functie are de fapt, este pompa pt racire gaze egr?
    Mama ei fix acum a trebuit.. coincidenta sau nu azi dimineata am scapat pedala ambreiaj fapt ce a dus la oprirea fortata a motorului.
     
    Smiley apreciază asta.
  18. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    M-a lamurit @paulkf. Mare om :beerchug:
    Tinand cont ca am egr off nu-mi mai bat capul. Eventual o schimb acusi cand o sa fac distributia, mai vedem.
     
    paulkf apreciază asta.
  19. Marius CAGA

    Marius CAGA 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2017
    Locație:
    Timisoara, Judeţul Timis
    Masina:
    A4, B8, CAGA, 143cp, Avant 2009
    Ms de raspuns, pierdea si inainte, deci nu este pompa de apa..
     
  20. Marius CAGA

    Marius CAGA 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2017
    Locație:
    Timisoara, Judeţul Timis
    Masina:
    A4, B8, CAGA, 143cp, Avant 2009
    Salut! Zi-mi te rog daca dupa schimbarea garniturii de chiuloasa au mai aparut probleme la motor de orice natura. Ms!
     

Distribuie pagina asta