1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. AB77ZYC 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9
    Marius CAGA Salut,
    Nu au mai aparut.
     
    Marius CAGA apreciază asta.
  2. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Deci codul pentru termostatul 2 este:
    1K0 121 113 A (75°)
    4E0 121 113 (80°),cu A sau fără A? Pentru ca în Etka este fără A,iar aici în topic s-au vehiculat mai multe coduri.
     
  3. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Intrebare poate prosteasca :-) conteaza ca folosim apa distilala sau demineralizata? Din ce am obs este posibil sa fie date chimice diferite.. conteaza asta pt noi la amestecul cu antigel?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este prosteasca. Pentru amestec cu antigel nu are nici o relevanta ca apa este distilata sau demineralizata. Sunt diferente intre ele dar asta conteza doar in amestec cu niste substante chimice mai speciale care nu tin de domeniul auto ci de cel farmaceutic, industria medicamentelor si altele care oricum nu au legatura cu domeniul auto (aceste diferente).
     
  5. Marius CAGA

    Marius CAGA 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2017
    Locație:
    Timisoara, Judeţul Timis
    Masina:
    A4, B8, CAGA, 143cp, Avant 2009
    I-mi poti spune cati km a rulat masina de atunci si ceva detalii legat de operatiune, piese.. Ms.mult de raspunsuri!
     
  6. AB77ZYC 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9
    Masina a rulat aproximativ 10.000 de km de atunci, iar ca operatiune, cum am mai spus a fost demontata chiulasa, planata la un atelier de specialitate, inlocuit garnitura ai montata la loc.
     
  7. Marius A4 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi A4 B8 CAHA 170cp an 2009
    Salutare
    E pozibil sa se inegreasca antigelul din cauza la racitorul de la EGR?Nu este ulei in antigel dar pereti vasului sunt inegriti.Am spalat vasul am inlocuit antigelul si dupa 5000 de km sa inegrit iar.
    A4B8 CAHA.
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Este posibil ca si racitorul gazelor de evacuare sa aiba un por si sa scape gazele de evacuare in antigel. E doar o supozitie. La fel de bine ar putea fi garnitura de chiulasa ,,ciupita" si in timp o cantitate mica din gazele de evacuare sa-ti ,,coloreze antigelul". Termoflotul l-ai verificat ? Este posibil sa aiba un por si sa-ti innegreasca antigelul.
     
    Ultima editare: 20 Sep 2017
  9. Marius A4 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi A4 B8 CAHA 170cp an 2009
    Cum as putea sa-l verific?Mentionez ca nu este ulei in vasul de expansiune.Se inegresc doar pereti vasului si nu se vede in el nici o pelicula de ulei.
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Poti verifica si racitorul de gaze si termoflotul doar daca le demontezi de pe masina si in loc de gaze respectiv ulei ,,pompezi" aer in timp ce racitorul sau termoflotul sunt scufundate intro cada cu apa. Daca sunt pori vei vedea cum ies bule de aer. La ambele obturezi unul dintre capetele prin care circula gazele de evacuare, respectiv uleiul si creezi presiune de aer cu o pompa de umflat pneuri.
     
  11. Marius A4 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi A4 B8 CAHA 170cp an 2009
    Ok multumesc
    O sa fac ambele verificari.Cred ca o sa fie la racitorul de gaze.Dar ma intreb:presiunea din instalatia de racire e mai mare decat cea din evacuarea gazelor,ar trebui sa ajunga antigelul in evacuare si sal piarda nicidecum sa ajunga gazele in antigel.O sa fac verificarile si o sa va spun ce am depistat.
    Multunesc inca odata.
     
    Razvan talpos apreciază asta.
  12. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Nici vorba. Presiunea gazelor de evacuare este mai mare decat a antigelului din instalatia de racire.
    P.S. Completeaza-ti in profil codul motorului, care cred ca este CAHA.
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Dar instalatia de racire isi face presiune mare? Prezenta murdariei in antigel, daca nu este ulei, nu poate sa fie decat de la scapari de gaze. Acestea pot ajunge de la garnitura de chilasa sau chilasa, dar trebuie sa faca presiune pe furtune.
     
    AB77ZYC apreciază asta.
  14. Marius A4 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi A4 B8 CAHA 170cp an 2009
    Da Paulkf este CAHA.Nu face presiune pe furtune doar ca il murdareste.
     
  15. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    In caz ca mai are cineva probleme cu pompa asta auxiliara, ca de obicei cjcb loveste din nou si sunt defapt 2 astfel de pompe :blink: Mi se parea mie ciudat ca ce luasem avea coturile altfel, una este in fata si alta jos sub clapeta..
     
  16. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @Clauu, daca tot esti ,,pionier" in ale CJCB-ului :), cred ca ar fi bine sa postezi codurile pompelor auxiliare si pozitionarea fiecareia, pentru ca altii care intampina probleme similare cu a ta sa gaseasca mai repede informatia.
     
    nucugheri apreciază asta.
  17. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    In curand imi dau doctoratul in ale cjcb-ului :) Deci.. o sa va doara putin capul, una este aici
    poza1
    p2.PNG
    am incercuit locatia pompei intrucat nu am gasit-o pe nicaieri desenata(poate etka versiune mai noua?)
    Iar cealalta aici pozitia 21
    poza2
    p1.PNG
    Ele defapt arata asa:
    pompa-wody-elekt-vw-audi-5n0965561a-1k0965561g-2892044585.jpg
    pompa2 este cea din fata(poza1) si pompa1 de sub clapeta acceleratie(poza2)
    Referitor la coduri(cea veche data jos pompa2 are 8k0965561a, cea care s-a montat nu am apucat sa ii iau codul) a iesit o intreaga amestecatura pt ca initial eu stiam doar de cea din fata(poza1) si tinand cont ca firele erau ok aveau curent am zis ca este pompa, cand am comandat-o a venit defapt cealalta din poza2 - pompa1 :) De aici si diferenta la cum erau coturile, eu acum practic am pompele incurcate dar nu conteaza pt ca ele lucreaza la acelasi voltaj 12v fiind pe acelasi circuit(aceeasi siguranta) si codul de eroare nu zice care din ele este plesnita, daca era plesnita pt ca aveam si siguranta arsa. Stiu ca la un moment era o problema cu ele cand ramaneau blocate se incingeau pana la auto-aprindere..
    Plictiseala? Ia-ti un cjcb.
     
    Ultima editare: 22 Sep 2017
    Smiley apreciază asta.
  18. Kox

    Kox 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 3.0 TFSI coupe B9 2018 & Q3 S-Line 2.0 TDI 2014, S-Tronic, Quattro Ex: A5 coupe, Quattro, A3 2.0
    Salutare

    Pentru motorul meu 2.0 TDI 170 cp CAHA WAUZZZ8T7BA017887 imi puteti spune codul pentru termostatul 2 si supapa de sens.
    Incepand cu iarna trecuta temperatura nu mai sta constant la 90 de grade cand e foarte frig.

    Multumesc de ajutor
    George
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu citesti topicul integral ?
     
  20. AndreiȘerban 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 2.0 tdi Avant b8 2013 136cp tdi
    Salut,
    Am un audi A4 B8 2013. Dupa 1 km de mers masina baga deja caldura, este normal. Motorul nici nu a apucat sa se incalzeasca. Iar la oprirea motorului dupa 2 km termocupla a plecat aproximativ 5 minute. Este normal ?
     

Distribuie pagina asta