1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Daca temperatura exterioara este mai mica de 5 grade, faptul ca dupa 1 km iti baga caldura in masina s-a datora faptului ca ai ,,calorifer electric" si nu incalzirii lichidul de racire. Caloriferul electric se decupleaza cand motorul ajunge la temperatura regimului de lucru. Functionarea ventilatorului dupa oprirea motorului sugereaza faptul ca DPF era in proces de regenerare, asta in cazul in care ai motor Diesel. Adauga-ti la profil codul motorului ca sa stim despre ce este vorba.
     
  2. AndreiȘerban 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 2.0 tdi Avant b8 2013 136cp tdi
    Ok. Ms frumos. Revin

    Sa inteleg ca nu ar fi nici o problema? Sa merg cu ea mai turata?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Andrei este o varza in ideiile tale. Ai primit explicatiile necesare si nu mai continua cu intrebarile aiurea si inutil. Amesteci lucrurile si nu este in regula acest lucru. Intai citeste forumul asta fara sa intrebi nimic cateva luni de zile. Despre DPF si cum lucreaza el exista topic dedicat iar despre PTC ca asa se numeste incalzirea auxiliarea exista alt topic dedicat. Multumesc. Ultimele 4 mesaje vor fi sterse.
     
  4. CatalinAudiGL 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B7 BPW
    Salut,sunt nou pe aici si va deranjez cu o intrebare. Am cumparat un a4 2008, si dupa aproximativ 300 km s a aprins in bord martorul de antigel.
    Am oprit la un peco banuind ca trebuie sa completez dar de fapt era peste maxim, dar consistenta era ciudata la culoare si uleioasa.
    Am scos 2 litri si am pus alt antigel, senzorul tot sta aprins si antigelul s a facut la fel, uleios. Am mers asa pana acasa,inca vreo 300 km, masina trage la fel, apa sta la 90, doar senzorul sta aprins in permanenta si antigelul are o culoare ciudata si este uleios.
     
  5. CatalinAudiGL 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B7 BPW
  6. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    CatalinAudiGL tu ai probleme serioase cu masina, antigelul nu trebuie sa aiba culoarea aia sub nici o forma, e contaminat. Mergi la un mecanic bun de urgenta.
     
  7. CatalinAudiGL 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B7 BPW
    Din ce citisem pe aici speram ca poate este termoflotul.
     
    Razvan talpos apreciază asta.
  8. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    La cum se vede in poze, acel lichid de racire e in doua cu ulei. Si mai grav e ca e foarte posibil ca uleiul sa fie in doua cu antigel. Mergi la un servicei de urgenta, cat timp inca mai merge acel motor.
     
  9. CatalinAudiGL 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B7 BPW
    Multumesc pentru raspunsuri.
     
  10. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Eventual evita sa mai folosesti masina pana nu o verifica un mecanic. Risti sa deteriorezi foarte tare motorul.
     
  11. CatalinAudiGL 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B7 BPW
    Este in service, maine aflu ce si cum.
     
  12. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Așteptăm și noi răspunsul de la ce poate ajunge antigelul așa....oricum cred ca o sa fie ceva legat de garnitura de chiulasa...
     
  13. CatalinAudiGL 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B7 BPW
    Se pare ca era termoflotul, am schimbat uleiul, filtrele si s a curatat instalatia. Dupa 50 km parcursi antigelul nu mai este roz,s a facut cenusiu spre negru, dar nu mai are consistenta uleioasa decat fff putin. Am inteles ca se curata in timp, si sa mai fac curatarea instalatiei peste 2-3 saptamani. Apa sta la 90 de grade, trage bine. Nu sunt mecanic, zic si eu ce raspuns am primit. Si deocamdata baga gaze in masina, nu de esapament, ci gen ulei, ceva substante, am inteles ca pana se ard de pe unde au mai cazut pe la motor.
     
    Reviver apreciază asta.
  14. bgu 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2016
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4.2.0 tdi euro 5.120cp.CAGC.2009
    Salut,de curand am schimbat grila radiator cu una stil fagure,ma gandesc sa montez placuta de inmatriculare jos de tot in dreptul intercooler ului,afecteaza cumva functionalitatea acestuia?multumesc
     
  15. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    salut. As dori sa schimb antigelul din instalatie ( a4b8 -CAGA) cum sa procedez??? radiatorul are vreun dop de golire ceva???? M agandesc ca daca scot doar din vas si sa pun concentrat este prea putin. as vrea sa schimb cat mai mult din lichidul de racire..MUltumesc
     
  16. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Salut. Ai raspunsul la primul post din acest topic. Daca vrei sa iti faci singur schimbul ar trebui macar sa il parcurgi. Cum sa scoti doar din vas? Acela este un vas de expansiune, nu e un rezervor. Antigelul se scoate prin dopul de golire, nu prin vas. Si trebuie verificat cu un densimetru. Esti sigur ca vrei sa faci singur aceasta operatiune?
     
  17. Marius CAGA

    Marius CAGA 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2017
    Locație:
    Timisoara, Judeţul Timis
    Masina:
    A4, B8, CAGA, 143cp, Avant 2009
    In sfarsit a ajuns la doctor, astept finalul saptamana viitoare...
     
  18. Andiradu

    Andiradu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi 143 cp multitronic 2009 CAGA
    Va salut. Astazi am schimbat si eu termostatul 2 deoarece dintr-o data pe autostrada a incput sa scada temp la apa la 60-70 si doar daca o turam urca. In oras nu ajungea decat la 85 maxim, cum mergeam cu viteza, cum scadea, temperatura exterioara nu fiind scazuta (10 grade). Din ce am citit aici m-am dus la mecanic, i-am spus cum se comporta si i-am indicat sa schimbe termostatul 2. L-a demontat, a vazut codul si l-a inlocuit cu unul BEHR (ca si originalul din ce am citit iar aici pe forum) cu deschidere la 75 grade. Acum masina sta la 90 cu caldura pe 24 grade. Toata treaba a costat 75 lei piesa si manopera un amarat de 30 lei. Asadar cei cu probleme pot schimba piesa cu "bubă". Multumesc colegilor pt ajutor cu postarile anterioare. Masina in cauza este un A4 B8 2.0 tdi CAGA multitronic 143 cai.
     
    dreiutz, ilky, Iulian321 și încă o persoană apreciază asta.
  19. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Bravo, deci se poate. Si la mine scade apa spre 80 de grade dar nu mai jos. Unde e pozitionat acel termostat 2 pe care l-ai schimbat?
     
  20. alex_ 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 Avant 2009, 2.0 TDI (CAGA) 143cp
    Intre filtrul de ulei si habitaclu (vezi poza din postul 206 si discutiile de la pagina 11).
    La CAGA ar trebui sa fie piesa dintre colierele 41 si 42 de deasupra racitorului de ulei (poz. 36) din schema de la postul 459.
    Il rog pe audi66, daca citeste, sa il indice pe acea schema.
     
    sandumbogdan apreciază asta.

Distribuie pagina asta