1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. ALEXANDRU83 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4B8 Avant, 2.0L CGLD 163hp, 2012
    Una este sub galerie si a doua este pe cutie. Termostatul cam tot asta face nu? Ca si clestele. Pompa nu are cum sa se blocheze, eventual se invarte in gol nu?
     
  2. bogdanell_gsm 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4 B8 Facelift 2.0TDI
    Cod motor CJCA cutie manuala are 2 termostate? Daca da, unde este localizat cel mic?

    In oras mai sus de ~70*C nu urca si si asa dureaza pana ajunge acolo, la drum sta la 90*C, ma gandesc ca de acolo e problema.
     
    Ultima editare: 11 Ian 2018
  3. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    @ALEXANDRU83 daca l-ai pus dupa termostat e ok. Trebuie sa studiezi bine unde si ce obturezi ca sa nu faci presiune inutila in sistem. Oricum ca idee am facut astazi un test, dupa cum am mai spus in vara am schimbat ambele termostate, motorul s-a incalzit in aproximativ 6km cu 10g afara; schimbat pana in 2300rpm, altfel se incalzea mai repede.
     
  4. whit3_shark 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 CAHA 170 cp 2009
    Salutare, eu dupa ce am schimbat ambele termostate si am vazut ca nu se ridica apa in mers deloc peste 50* (doar daca stationez) am desfacut termostatul 2 si l-am obturat sa fiu sigur ca nu mai trece antigelul
    Am luat-o aseara la ture si nu este nici o diferenta, incep sa cred ca nu sunt furtunele puse bine pe masina mea fiindca la mine iese antigelul din termoflot si da direct in termostat. Eu il schimb foarte usor fiindca este pozitionat in stanga masinii sub pompa aditionala de apa si nu intre spatele mtorului si interiorul masinii.
     
    Uglea_17 apreciază asta.
  5. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Totusi, este normal ca la o temperatura exterioara de -5 grade, mers 80 de minute doar in oras, apa nu mi-a ajuns niciodata la 90 grade, maxim 70.???
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da si nu, depinde. S-a explicat destul, cred eu, pe acest topic de unde aveti probleme.
     
    Smiley apreciază asta.
  7. ALEXANDRU83 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4B8 Avant, 2.0L CGLD 163hp, 2012
    Salut, da-mi voie sa rectific.
    Pompa electrica baga apa catre racitorul EGR si termostatul are directia de flow catre teul care duce catre termoflot si returul instalatiei

    Am inlocuit cele doua termostatele care pot spune ca erau decalibrate, cel mic ramanand partial deschis si cel mare deschidea la 70. Termostatul nou cel mic deschide la 85 chiar daca scrie 80 si are o fanta mica pentru flow de apa. Original era de 75

    Sa observat o imbunatatire la temp. Ext . mai mare de 5 grade, dar cand coboara sub 5 deabea ajunge la 50in 4-5km. Conducta superioara de la radiator nu se mai incalzeste ca inainte de a inlocui termostaul mic. Inca nu am incercat sa pun cartonul, sa vad daca imbunatateste ceva.
    In concluzie motorul nu cedeaza caldura pentru a ajunge la regim. Foarte dezamagitor :3sadwalk:
    Solutia ramane un sirocou sau bloc de buji.
     
  8. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    @alexadru83, la fel patesc si eu, avem acelasi cod motor. Sa schimb al doilea termostat? Poti sa imi indici locatia lui te rog? Macar sa fiu impacat ca l-am schimbat
     
  9. whit3_shark 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 CAHA 170 cp 2009
    ALEXANDRU83 ai cumva o poza cu pozitia termostatului 2 ?
    La mine din termoflot iese spre termostat care duce catre un teu, pe schema asta din ETKA ar trebui sa iese spre un teu. De cand am obturat termostatul 2, furtunul ce pleaca in continuare este rece insa cel mare ca intra in radiator este cald.
     
  10. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    M am confruntat și eu cu probleme similare.
    De când a dat frigul temperatura la motor nu mai ajungea la 90 de grade decât dacă mergeam nejustificat de turat.
    (motor rece + turație mare nu prea e o combinație sanatoasa).
    Am schimbat ambele termostate... Problema s a remediat parțial (temperatura urca la 90 grade dar scade pe la 70 frecvent).
    A mai menționat cineva de folosirea unui paravan...
    Am zis sa încerc și eu asta...
    Rezultatul e foarte mulțumitor.
    Temperatura creste la 90 grade după maxim 8-10 km în oraș.
    Am montat paravanul în spațiul dintre radiatorul de clima și cel de răcire la motor (e un spațiu de aprox 8mm)
    Am mers cu masina și sportiv și normal.
    Temperatura a stat doar la 90 grade.
    Am verificat după câteva zile paravanul și nu s a deteriorat deloc (e din material plastic) .
    Paravanul nu se observa deloc.

    Sincer nu asa îmi doream sa rezolv problema, dar văzând câte persoane se confrunta cu probleme similare nu am mai vrut sa schimb iar termostatele.
     
    flavius89, MDU și MRR apreciază asta.
  11. tibirec

    tibirec 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2014
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Allroad Quattro, CAHA, 2010
    Atentie cum puneti cartonul, eu am pus intre radiatoare pe partea cu ventilatorul si pentru ca nu a mai avut flux de aer a fortat elicea care s-a smuls din axul motorului electric.
    Recomand sa puneti carton doar pe partea fara ventilator.
     
    stelian_pop apreciază asta.
  12. ianis 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    ALBA IULIA blaj
    Masina:
    Audi A 4 B8 2009 CAGA
    Salutare,am si eu o intrebare ,am verificat antigelul si este la -30,este ok ?sau trebuie sa mai adaug antigel pur.
    Se verifica cu motorul caldut,sau rece?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E ok. La un raport de 50% antigel si 50% apa distilata rezista pana la -37 °C.
    La 40% antigel si 60% apa distilata rezista pana la -25 °C.
     
  14. bogdanell_gsm 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4 B8 Facelift 2.0TDI
    Salut,
    Stie cineva sa ma ajute si pe mine: am gasit un corp din spatele motorului in care e si termostatul ala dar la pretul de 780 lei. Nu gasesc sa schimb doar termostatul, fara tot corpul acela ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vrei sa ghicim noi ce cod motor are masina ta si ce an este ?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pai da, ca le este lene sa scrie in profil toate datele complete si pe urma se supara daca le atrag atentia. Ar trebuie sa le sterg direct si fara explicatii mesajele, asa cum le tot spun sa isi completeze corect si complet profilul ca sa nu stam noi sa ghicim si tot iei se supara ca nu le raspunde nimeni, dar nu isi dau seama ca asta se intampla din vina lor.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @bogdanell_gsm Daca te referi la flansa in care intra si senzorul de temperatura G62, are cod 03L 121 132 AC si costa pana in 100 ron la reprezentanta.
    Nu stiu cine ti-a dat tie pretul ala.
     
  18. ALEXANDRU83 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4B8 Avant, 2.0L CGLD 163hp, 2012
    Este pe traseul conductei metalice ce vine de la egr si traverseaza peste cutie. Recomand clipsarea tevilor de cauciuc 1cotul de la egr, 2 intrarea in termoflot, 3 legatura din teul si retur pentru a fi schimbat. termostatul arata ca in imagine eu am pus Behr TH580 IMG_20180121_224246.jpg
     
  19. Sorin DRS

    Sorin DRS 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 2.0. 2011
    Am schimbat și eu termostatul 2 și nimic deosebit. Tot nu ajung la 90. O sa pun o bucata de plastic în față. Am citit ca un coleg de aici a pus intre radiatoare. Eu as pune în față sa-mi protejeze șI radiatorul de climă. La fosta mașină am schimbat 2 din cauza pietricelelor.
     
  20. Uglea_17

    Uglea_17 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2017
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0, 88 kw, 120 cai, CJCC, 2014
    Nu incercati cu carton sau plastic in fata, pompa de apa se va suprasolicita si se va strica. Si eu am avut aceeasi problema, dupa termostate schimbate, testerul nedetectand vreo problema, am zis sa scad putin concentratia antigelului, punctul de inghet era sub -40, l-am adus intre -35 si -29, si este mai ok. Urca mai repede la 90 de grade si sta acolo.
     

Distribuie pagina asta